Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 674 total)
  • Author

det ser bra ut týcker jag, du kämpar ser jag så ska det va, vi hörs snart kör hårt hälsa och ha det gott mvh Pierre

David Frykman wrote:
    Menar du ta bort fettet så får coach avgöra när jag är redo. Nu ser jag till att äta enligt hans upplägg för att vara säker på att jag får i mig tillräckligt mycket protein, kolydrater, fett mm samt hur ofta jag äter. (Optimera muskeltillväxten) … måste dock skärpa mig och gå och lägga mig i tid.:|
    /D

Haha, det bor en nattsuddare i oss alla ;)
    Att äta optimalt för muskeltillväxt är nog något jag aldrig gjort tyvärr, måste bli skärpning. Det tar nog så lång tid att bygga lite muskler ändå så.
    Ha det!

Vanessa Frykman wrote:
    [youtube=zhaDX2v3UzY]
    here you go Baby

Tack älskling, jag är för lat för att fixa med videos.-..:p

David Frykman wrote:
    Jag har aldrig haft så mycket muskler tidigare, jag jämför mig bara med tävlande och då har jag mycket kvar att bygga.
    Du verkar ta riktigt tungt i benövningar, bra!
    /D

Då är du ju på rätt väg, tänker du köra BB direkt eller är det mellan landning i CBB?
    För i CBB skulle du kunna köra nu, lite svårt att säga på bilder iof, men erfarnheten behövs!

Jo, basövningar och chins,dips är väl där jag är starkast, lägger ju mest krut på dom! Dom är ju roligast med :D

Kör hårt!

Pierre Chamoun wrote:
    det ser bra ut týcker jag, du kämpar ser jag så ska det va, vi hörs snart kör hårt hälsa och ha det gott mvh Pierre

¨
    Tack mannen. Matupplägget känns riktigt bra! Träning tog kol på mig idag så jag går och knoppar nu. Vi ses på Fredag!
    Mvh D

Johannes-S wrote:
    Haha, det bor en nattsuddare i oss alla ;)
    Att äta optimalt för muskeltillväxt är nog något jag aldrig gjort tyvärr, måste bli skärpning. Det tar nog så lång tid att bygga lite muskler ändå så.
    Ha det!

Du har så rätt, den största grejen verkar vara vad man gör utanför gymmet… känns onödigt att slita häcken av sig på gymmet och veta att man inte gjorde vad som var optimalt för framstegen i övrigt.

Du får berätta om koncerten sedan.

/D

Martin. wrote:
    Då är du ju på rätt väg, tänker du köra BB direkt eller är det mellan landning i CBB?
    För i CBB skulle du kunna köra nu, lite svårt att säga på bilder iof, men erfarnheten behövs!

Jo, basövningar och chins,dips är väl där jag är starkast, lägger ju mest krut på dom! Dom är ju roligast med :D

Kör hårt!

Vi får se lite vad som händer.
    :emo-thumb
    /D

David Frykman wrote:
    Du har så rätt, den största grejen verkar vara vad man gör utanför gymmet… känns onödigt att slita häcken av sig på gymmet och veta att man inte gjorde vad som var optimalt för framstegen i övrigt.

Du får berätta om koncerten sedan.

/D

Ja helt rätt, och man märker att så fort man få alla bitar på plats så händer det saker, men jag har haft svårt att hålla det så en längre tid.

Konserten var hur grym som helst!! Finns redan klipp på youtube från den, vissa är snabba att lägga ut, tyvärr tog dom min kamera när jag skulle gå in så jag kunde inte film något själv, fick bara lite bilder med min lilla kamera som vi lyckaes få in i sofias handväska :emo-thumb

Ha det gött!!

Johannes-S wrote:
    Ja helt rätt, och man märker att så fort man få alla bitar på plats så händer det saker, men jag har haft svårt att hålla det så en längre tid.

Konserten var hur grym som helst!! Finns redan klipp på youtube från den, vissa är snabba att lägga ut, tyvärr tog dom min kamera när jag skulle gå in så jag kunde inte film något själv, fick bara lite bilder med min lilla kamera som vi lyckaes få in i sofias handväska :emo-thumb

Ha det gött!!

Ok, skall kika på tuben.

Ben nu!
    /D

David Frykman wrote:
    Ok, skall kika på tuben.

Ben nu!
    /D

Underbart med ben. Axlar tricce för mig snart

Bröst, triceps o mage[/b]

Hantelpress rak bänk
    4 set 6-12 ca 30kg

Hantelpress lutande bänk
    4 set 6-12 ca 22kg

Cablecross
    4 set 6-12 ca 25kg

Push down rep
    3set 12 ca 35kg

Frenchpress
    3set 12 ca 22kg

Enarms pulldown
    13 set 12 ca 15kg

Total abdominal maskin
    4 set 12 ca75kg

Crunches med 5kg medicinboll
    3 set x ca15

Framsida ben och vader[/b]

Benspark
    uppvärmning
    4 set 12 rep ca 80-100kg

Knäböj
    uppvärmning
    4 set 6-12rep ca 60-85kg

Stående ovationer
    1 set, när vanessa gjorde fina knäböj

Benpress
    4 set 6-12 rep ca 100-180kg

Utfall i smith
    3 set 12 rep 35kg H+V

Stående Vadpress
    4 set 15 rep
    25-45kg

Sittande vadpress
    3 set 15 rep 20-25kg

your video dude

[youtube=PAh8GWI-fHo]

Trodde nästan att det skulle bli en olycka där i slutet :|

[img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/12o13marstrning002.jpg][img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/12o13marstrning014.jpg]

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.