Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 674 total)
  • Author
    melancoolio wrote:
    :P

:D :D Grymt, det kanske blir för kallt om skinkorna bara:p

hertzman wrote:
    Tokrolig journal! Verkligen packad med bilder… :) Har gammalt modem så jag har inte möjlighet att se filmerna dock.

Roligt med ännu ett träningspar! Vanessa kanske kan förklara hur man får med sig sin respektive till gymmet. Alla mina försök har varit förgäves.

Noterar också att vi är rätt jämnstarka… Well, några kilon har du ju plus på mig. 8) Men så väger jag ju 10 kilo mindre också…
    Lycka till med träningen!

Kul att du tränar. Jag har alltid tränat med något medan Vanessa var ganska ointresserad av träning (dans har hon alltid gillat). Vi har varit tillsammans ca 15 år och jag har försökt få med henne många gånger men det var inte förän hon bestämde sig själv (efter 3:e graviditeten) som det blev regelbundet ca 2 år sedan.

Jag har slutat lägga upp vikter och träningssätt nu när jag får professionell hjälp men fortsätter lägga upp bilder från passen (förutsatt att vanessa är frisk).

Lycka till med träningen och övertalningsförsöken med stumpan din!

Mvh D

Olivia wrote:
    Se där!!!
    Tajts ftw, varsegod till tipset

Skall fixa ett par cykelbyxor endast för dig olivia:D

God afton gott folk, jag var nere på Bodyfitness gym i Bandhagens centrum och körde rygg idag. Grymt hardcore gym med allt som behövs! Det bästa var stämningen där nere. Det var som en familj, alla känner alla och gemenskapen gick inte att missa.
    Dom hade ingen barnpassning men ett rum där (lite äldre) barn kunde t.ex rita, kolla på film mm.
    Verkligen ett gym att rekommendera.:up:
    träffade dessutom en polare, Lasse stål, en kille som gjort mycket bra förbättringar senaste tiden. Han har en syrra som heter Jenny Stål som tydligen kom tvåa i +57 på FF!

Inga bilder idag men imorgon kör jag baksida ben (med Vannessa som frisknat till) för att jag inte hann idag.

Hej hopp!
    /D

grymma schorts david, helt givna! :buttrock: hoppas ni har en mysig fredag uppe i Trångsund. Själv sitter jag med Sverige-tåsockarna o dricker kaffe med Wienersmak ;)
    ses snart!

Paula wrote:
    grymma schorts david, helt givna! hoppas ni har en mysig fredag uppe i Trångsund. Själv sitter jag med Sverige-tåsockarna o dricker kaffe med Wienersmak
    ses snart!

:D Den som väntar på något stort väntar aldrig för länge:P :D
    Jag o vanni har kollat på ett par avsnitt av two and a half men… roligt!
    Ja vi ses snart fan!
    Ha det bra…. men inte föööör bra…:D

Har kört baksida ben på Bodyfitness idag då jag inte hann igår. Grymt bra gym med tung och bra musik! Det var ingen risk för ”it must have been love…” när man låg och pressade som max. Istället dunkade det med ”die motherfucker die” och ”can I play with madness”… prestations-höjande musik med andra ord!
    nu är det dags för

Bland dom första gymmen jag körde på när jag flyttade till sthlm. Tyckte det var lite sådär faktiskt.

Efter det så körde jag på Fitness Center på sveavägen. Det var ett bra gym.

melancoolio wrote:
    Efter det så körde jag på Fitness Center på sveavägen. Det var ett bra gym.

Där har jag också tränat. Ibland samtidigt som Jokso. Han var liten. :D

Intressant… jag tränade också där något år eller så (1998/1999 tror jag) körde mycket box och en del styrka. Jag träffade han den stora gladiatorn där, atlas hette han ja. Även Emma Melin, det var ett ganska bra gym. Men det var inte samma stämning som nere på bodyfitness.

Tack för trevligt sällskap i går på gymmet.NI är så mysiga både du o Vanessa;)
    Hoppas vi kan köra ett partner byte snart så ska jag köra skiten ur din donna:P
    Nico blir din under ett pass :pop: hes all yours:D
    Idag tänkte vi kanske köra på FRESCATI eller på bodyfitness igen, så om ni känner för att haka på messa mig.
    sköt om ER.
    kram P

David Frykman wrote:
    Intressant… jag tränade också där något år eller så (1998/1999 tror jag) körde mycket box och en del styrka. Jag träffade han den stora gladiatorn där, atlas hette han ja. Även Emma Melin, det var ett ganska bra gym. Men det var inte samma stämning som nere på bodyfitness.

Jag kan iof ha tagit fel på gym, var ju ett bra tag sedan jag körde där. Iaf när man kom in och skulle träna så blev man bemött av någon sur fjortisbrud som satt bakom disken och stirrade på sin mobiltelefon hela tiden.

Jay: Var du hangaround eller med i hans entourage?

snuttan347 wrote:
    Tack för trevligt sällskap i går på gymmet.NI är så mysiga både du o Vanessa;)
    Hoppas vi kan köra ett partner byte snart så ska jag köra skiten ur din donna:P
    Nico blir din under ett pass hes all yours:D
    Idag tänkte vi kanske köra på FRESCATI eller på bodyfitness igen, så om ni känner för att haka på messa mig.
    sköt om ER.
    kram P

Tack detsamma!

Fan jag trodde jag körde hårt med Vanessa…. skall bli hårdare då:nod

Vi köper nog kort på bodyfitness, tyvärr kan vi inte ersätta sats då vi behöver barnpassning för det mesta.

Ha det så bra!

Mvh D

melancoolio wrote:
    Jag kan iof ha tagit fel på gym, var ju ett bra tag sedan jag körde där. Iaf när man kom in och skulle träna så blev man bemött av någon sur fjortisbrud som satt bakom disken och stirrade på sin mobiltelefon hela tiden.

Jay: Var du hangaround eller med i hans entourage?

Jag tar lite bilder nästa gång jag är där…

Nått annorlunda som hände i veckan.
    Jag hade stuckit till SATS för att träna och jag var klar ca 20 minuter innan stängningsdags. Blek som jag är tänkte jag att jag skulle sola solariet och öste på med tior så att jag skulle få 21 minuter i neonljuset. Sagt och gjort.
    Efter ca 10 minuter stängdes musiken av och jag började känna mig lite stressad men jag ville ha valuta för pengarna och tänkte att jag fick ta utskällningen från personalen på vägen ut.
    När det var klart tvättade jag snabbt av solariet och sprang upp. Jag ropade, ingen kvar! Larmet gick dock inte. Försökte leta rätt på något nr till vaktbolaget men hittade inget. Min chans att plocka datorer och proteindrinkar:p nä då. Till slut kommer 5 st städare och öppnar.
    Jag åker hemmåt men upptäcker halvvägs hem att jag inte har plånboken med mig, piss.
    Åker tillbaka och efter en stunds väntande så ser jag städarna komma upp från källarvåningen, på teckenspråk förklarar jag för städarna att jag måste glömt plånboken vid solariet. När jag kommer ner är tom kvinnliga städarna ombytta till träningskläder, ok bra tänkte jag, förena nytta med nöje. Plånboken låg där och jag kunde åka hem:up:

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.