Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 674 total)
  • Author

nämen nämen MR.Frykman.Välkommen hit.
    Kul att du har tävlings planer precis som din trevliga söta fru :emo-thumb
    Ni verkar köra på kanon bra ihop, kul.
    Ska följa din journal oxå nu.
    Ser kanon bra ut:pop:
    mvh/Pilla

snuttan347 wrote:
    nämen nämen MR.Frykman.Välkommen hit.
    Kul att du har tävlings planer precis som din trevliga söta fru :emo-thumb
    Ni verkar köra på kanon bra ihop, kul.
    Ska följa din journal oxå nu.
    Ser kanon bra ut:pop:
    mvh/Pilla

Hej, tack för ditt välkomnande.
    Har du också en journal man kan följa?
    Jag spenderar inte så mycket tid vid burken och känner inte så många här på forumet men det verkar kul och jag får mycket inspiration.
    Det är betydligt roligara att köra tillsammans med min fru dels för gemenskapen men så sker framstegen mycket fortare.:)

Ha det så bra.
    /D

Tränade idag på Sats Fridhemsplan där även Palle,Frida, Johan och Hanne tränade! Vi åt allihopa sedan på Kalori (på min ätardag:| ) Mycket trevliga och coola mäniskor.

Här är mitt pass:

Rygg & Vader

Uppvärmning i roddmaskin 9 min

Sittande latsdrag brett grepp (remmar på samtliga ryggövningar)
    6×80
    6×80
    5×75

Sittand latsdrag smalt grepp
    6×85
    5×85
    5×85

Rodd brett grepp
    2×85+2×75+2×60
    6×70

Enarmsrodd
    14×25 v+h

Sittande vadpress
    20×20
    5×80
    5×75
    7×65

Stående vadpress (maskin Cybex?)
    8×15 Vet ej vad varje enhet väger
    14×12
    13×12

På måndag blir det Axlar. Kommer även börja köra Triceps på denna dag för jag inte hinner köra den samtidigt som Bröst och biceps.

För er som inte vet så har jag och Vanessa varit gifta i 11 år nu jag älskar henne mer än någosin.;)

David Frykman wrote:
    För er som inte vet så har jag och Vanessa varit gifta i 11 år nu jag älskar henne mer än någosin.;)

Hehe skönt fighting face på Vanessa där:emo-thumb

Grym lats och vader David!!! :bb:

David Frykman wrote:

11 år…. de sprudlar ju kärlek o inspiration om er:up: Ni lär inte ha många dåliga dagar…

Ni är som livet ska va..Great:up:

Think big /Palle

David Frykman wrote:

WOW! 11 år och tre fina barn – a match made in heaven ;) Det kanske blir fler små minivanessisar eller davidsar vad det lider, ni ser ju onekligen virila och starka ut :p hehehehe

David Frykman wrote:

Så ska det va;)

Andreas Guiance wrote:
    Hehe skönt fighting face på Vanessa där:emo-thumb

Ja hon har styrka i blicken:)

Ännu coolare vi träffades när jag var 13 år gammal och David 14. Det är kärlek det. Vi har varit ihop helt sedan jag var 15 han 16 så det är coolt tycker jag. Vi har haft otroligt många glada dager men även tuffa dagar som vi har lärt oss mkt av .
    Det bästa är att du David är min bästa vän och står vid min sida genom allt. Du piskar mig på gymmet och på andra ställen också;) hahahah

Love you !

Nästa pass slaktar vi axlarna:buttrock: :kicking:

Johannes-S wrote:
    Grym lats och vader David!!! :bb:

Tack J. Jag tror latsen är en relativt svag sida som jag måste jobba upp.Vader är jag mer nöjd med.

Jag hörde från Vanessa att du och din tjej skulle komma till 08 en sväng… säg till så vi kan köra ett pass tillsammans:up:

Ha det bra!
    /D

Palle wrote:
    11 år…. de sprudlar ju kärlek o inspiration om er:up: Ni lär inte ha många dåliga dagar…

Ni är som livet ska va..Great:up:

Think big /Palle

Go du är, vi har haft en del riktigt jobbiga stunder. Jag tror det har stärkt vår relation att vi tog igenom det och så länge vi båda kan titta på vårt eget ansvar i situationer så finns det nog inget som kan knäcka oss:up:

/D

TeTe wrote:
    WOW! 11 år och tre fina barn – a match made in heaven ;) Det kanske blir fler små minivanessisar eller davidsar vad det lider, ni ser ju onekligen virila och starka ut :p hehehehe

:) Det har surrats om men det blir i så fall en sladdis vid ett senare tillfälle.

Hur har det gått med tigge på barnpassningen på sistånne?
    /D

Silvia wrote:
    Så ska det va;)

:) såklart

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.