Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 674 total)
  • Author

trevliga bilder:emo-thumb Hoppas träningen går bra för dig David.Vi ses på fredag:pop: på träningen:nod
    Ha en fin dag på ER båda

snuttan347 wrote:
    trevliga bilder:emo-thumb Hoppas träningen går bra för dig David.Vi ses på fredag:pop: på träningen:nod
    Ha en fin dag på ER båda

Javisst, vi ses då.
    Ha det bra själv och njut av solen:)

Bilden på mig och Paulöa är klart bäst =)

du menar den jag bad dig plocka bort i morse? :)
    den passar fint på din dator kanske ;)

kul bilder, jag tycker inte du ser så liten ut i jämförelse så du är nog på god väg

Paula wrote:
    du menar den jag bad dig plocka bort i morse? :)
    den passar fint på din dator kanske ;)

Dom snyggaste tjejerna kan göra dom fulaste grimaserna:p

Olivia wrote:
    kul bilder, jag tycker inte du ser så liten ut i jämförelse så du är nog på god väg

:D tack för den komplimangen.

Har du blivit bannad eller har du slutat träna?

Du kanske inte har några byxor som inte är sprängda i skrevet? :D

Hej David! SKön journal med bilder o klipp, riktigt trevlig att läsa. Gillade se dig plågas i Hackliften, den är gooo som fan, brukar köra den efter benböjen, riktigt härlig, kul att se dig gorma på o köra, thats the spirit. Keep up the good work.:up:

MVH Cesse:)

melancoolio wrote:
    Har du blivit bannad eller har du slutat träna?

Du kanske inte har några byxor som inte är sprängda i skrevet? :D

Hej Trazan, träningen går bättre än någonsin. Jag och Vanessa har köpt årskort på [http://www.bodyfitnessgym.se/ bodyfitnessgym] och nu tränar vi på riktigt! Kom över och testa, kör ett pass med ägaren Gary. Här pratar vi intensitet och köra TUNGT. Jag har köpt större byxor nu så det är ingen risk att dom går sönder på ett tag;).
    Hoppas träningen går bra för dig och kommer och kör nåt pass med mig!:up:
    /David

Steppen1983 wrote:
    Hej David! SKön journal med bilder o klipp, riktigt trevlig att läsa. Gillade se dig plågas i Hackliften, den är gooo som fan, brukar köra den efter benböjen, riktigt härlig, kul att se dig gorma på o köra, thats the spirit. Keep up the good work.:up:

MVH Cesse:)

Hej Cesse, tack.
    Du ser riktigt grov ut så du måste träna och äta rätt! Bra som fan, har du journal här också? JAg ska se om jag skall börja updatera journalen igen nu det var en ca tre veckor sedan eller nåt.
    Ha det så bra och kör STENHÅRT och TUNGT!
    /D

David Frykman wrote:
    Hej Cesse, tack.
    Du ser riktigt grov ut så du måste träna och äta rätt! Bra som fan, har du journal här också? JAg ska se om jag skall börja updatera journalen igen nu det var en ca tre veckor sedan eller nåt.
    Ha det så bra och kör STENHÅRT och TUNGT!
    /D

Hey man det var ord som värmde:| , kul att du tycker att det syns att man tränar, försöker så gott jag kan. tampas med studier och gymmet ,det som gäller, bra rutin. Man är ju inte tät som student men vad gör man inte när man älskar att träna, bara lägg allt på mat efter räkningarna är betalda. Ja för tusan fortsätt uppdatera, trevlig o bra journal samt kul med filmklipp. ska försöka fota lite på gymmet jag med eller få någon att fota så man får riktiga actionbilder :) . Jovars har en journal heter Cesses träningsjournal. Keep on pumping the weights man, höres.

MVH Cesse

tjena David!!

Tänkte bara kolla läget?! hur går det med träningen?

Kul att träffa dig i västerås också:nod , vi får köra något pass ihop sen när jag kommer ”upp”:)

Kör hårt My Friend:up:

mvh

Steppen1983 wrote:
    Hey man det var ord som värmde:| , kul att du tycker att det syns att man tränar, försöker så gott jag kan. tampas med studier och gymmet ,det som gäller, bra rutin. Man är ju inte tät som student men vad gör man inte när man älskar att träna, bara lägg allt på mat efter räkningarna är betalda. Ja för tusan fortsätt uppdatera, trevlig o bra journal samt kul med filmklipp. ska försöka fota lite på gymmet jag med eller få någon att fota så man får riktiga actionbilder :) . Jovars har en journal heter Cesses träningsjournal. Keep on pumping the weights man, höres.

MVH Cesse

Kollar in din journal. Klart kul om du lägger lite actionbilder där med.

Johan Ederer wrote:
    tjena David!!

Tänkte bara kolla läget?! hur går det med träningen?

Kul att träffa dig i västerås också:nod , vi får köra något pass ihop sen när jag kommer ”upp”:)

Kör hårt My Friend:up:

mvh

Detsamma Johan. Coolt att du fixade det! Hörde att du fick mycket hjälp av tjejen också, härligt med det stödet.

Klart vi ska köra ett pass när du kommer upp!
    Jag skall upp till 100 kg innan jag börjar se tävling i sikte så jag måste äta mer. Intensiteten har blivit betydligt högre nu att jag börjat köra på bodyfitness gymmet så varje pass känns som om det var ens sista pass:( .
    Vi ses!
    /D

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.