Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2007 at 10:28 #870084Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:du får hemsk gärna komma och köra:pop: jag förklarar sen på msn
Får se om jag hänger på er ut någon dag. Det ligger lite off för mig som är bekväm av mig
Ses på msn någon kväll….får inte koppla upp mig på jobbet!
25 april, 2007 at 08:02 #870085Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ha ha tack .
När ska du upp igen på scen ?Vet inte riktigt har funderingar på MTGP 08 men det beror på om jag kan lägga på mig lite muskler tills dess. Känner det krävs en ordentlig förbättring för att kunna vara med i toppen av CBB:(
Blir till att kämpa fram till januari då dieten i så fall börjar.25 april, 2007 at 09:36 #870086Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Vet inte riktigt har funderingar på MTGP 08 men det beror på om jag kan lägga på mig lite muskler tills dess. Känner det krävs en ordentlig förbättring för att kunna vara med i toppen av CBB:(
Blir till att kämpa fram till januari då dieten i så fall börjar.Jag förstår dig verkligen och hoppas att din träning går som du vill att den ska. Visst tränar du på exhale? Du ska vara glad att du har vader;) vissa killar får slita för att få sina vader att vakna. Jag själv kör på nu och ska se hur resultaten ser ut längre fram . Axlarna börja äntligen svara:yahoo:
vi ses säkert på bränbollen !!25 april, 2007 at 22:28 #870087Anonym anvandareMemberTräningen går framåt.
Rakade huvudet idag, skönt med den ökande värmen utomhus.
[img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007007.jpg]Lyft mot hakan[img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007013.jpg][img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007014.jpg]Train hard, talk less shit!:up:26 april, 2007 at 01:01 #870088Anonym anvandareMemberYEAH MAN, DRIVE IT ALL OUT, SQUEEEZ . sköna action pics. Keep up the good work.
MVH cesse
26 april, 2007 at 07:18 #870089Anonym anvandareMemberFan David…du måste skrämma livet ur grabbarna i Flip Flops i bakgrunden
Kul med bilder. Fortsätt gärna uppdatera ibland
Ser svettigt ut
26 april, 2007 at 20:48 #870090Anonym anvandareMemberherregud så annorlunda du såg ut
trodde först att du skojade och postade bild på ngn biff
du ser ut att ha växt26 april, 2007 at 20:49 #870091Anonym anvandareMemberherregud så annorlunda du såg ut
du ser ut att ha växt26 april, 2007 at 21:33 #870092Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEAH MAN, DRIVE IT ALL OUT, SQUEEEZ . sköna action pics. Keep up the good work.MVH cesse
Hej Cesse. Det är tuffa pass nu för tiden. Inte för att jag latade mig förut men vikter och intensitet har höjts !
Hoppas träningen går bra för dig också!
mvh David26 april, 2007 at 21:35 #870093Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Hej Cesse. Det är tuffa pass nu för tiden. Inte för att jag latade mig förut men vikter och intensitet har höjts !
Hoppas träningen går bra för dig också!
mvh DavidGrymt, fan vad härligt att höra David, bara banka på, blir helt till mig nu haha . Varit o kört ett skönt rygg pass idag, det rullar på fint här med. fan grymt väder idag alltså, riktigt nice. Keep up the good work mannen, vi höres.
MVH Cesse
26 april, 2007 at 21:39 #870094Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Fan David…du måste skrämma livet ur grabbarna i Flip Flops i bakgrundenKul med bilder. Fortsätt gärna uppdatera ibland
Ser svettigt ut
Du har öga för detaljer.
Jag ska försöka ta någon bild då och då.
Svettigt blir det!
Sjyst avatar du har, har du den fysiken som mål?
Ha det bra!
/D26 april, 2007 at 21:47 #870095Anonym anvandareMemberOlivia wrote:herregud så annorlunda du såg ut
du ser ut att ha växtEn del personer, speciellt äldre, ser ut att titta på mig med lite rädsla i blicken efter att jag rakade huvudet:p , jag som är så snäll…
Växa är målet, tack för dom orden:) ! Hur går det för egen del? växer du?
Hoppas allt går bra.
/D26 april, 2007 at 21:53 #870096Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Grymt, fan vad härligt att höra David, bara banka på, blir helt till mig nu haha . Varit o kört ett skönt rygg pass idag, det rullar på fint här med. fan grymt väder idag alltså, riktigt nice. Keep up the good work mannen, vi höres.MVH Cesse
Ha ha det låter som du är på riktigt bra humör! härligt med vädret helt klart. Känns annorlunda att bulka vid den här perioden, bara att glida runt med tröjan på
:emo-thumb28 april, 2007 at 12:04 #870097Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Ha ha det låter som du är på riktigt bra humör! härligt med vädret helt klart. Känns annorlunda att bulka vid den här perioden, bara att glida runt med tröjan på
:emo-thumbYEAH MAN så det är GROWING SEASON som gäller för dig alltså? Hur mycket tänker du lägga på dig? Kör på som du gör ser grymt ut, dunka järnet med vikterna, YEAH .
MVH Cesse
28 april, 2007 at 17:06 #870098Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEAH MAN så det är GROWING SEASON som gäller för dig alltså? Hur mycket tänker du lägga på dig? Kör på som du gör ser grymt ut, dunka järnet med vikterna, YEAH .MVH Cesse
Tjenare! Jag skall upp till 100 kg innan jag börjar tänka på tävling. Det är definitivt på väg i rätt riktning (mellan 88-90 kg nu). Jag är tveksam till att jag skulle kunna få någon större muskeltillväxt under deffning så det blir en bulkig sommar -07:p .
Ha det bra och kör hårt!
/D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.