Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 674 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    du får hemsk gärna komma och köra:pop: jag förklarar sen på msn ;)

Får se om jag hänger på er ut någon dag. Det ligger lite off för mig som är bekväm av mig :| :D

Ses på msn någon kväll….får inte koppla upp mig på jobbet!

Vanessa Frykman wrote:
    Ha ha tack .
    När ska du upp igen på scen ?

Vet inte riktigt har funderingar på MTGP 08 men det beror på om jag kan lägga på mig lite muskler tills dess. Känner det krävs en ordentlig förbättring för att kunna vara med i toppen av CBB:(
    Blir till att kämpa fram till januari då dieten i så fall börjar.

marals76 wrote:
    Vet inte riktigt har funderingar på MTGP 08 men det beror på om jag kan lägga på mig lite muskler tills dess. Känner det krävs en ordentlig förbättring för att kunna vara med i toppen av CBB:(
    Blir till att kämpa fram till januari då dieten i så fall börjar.

Jag förstår dig verkligen och hoppas att din träning går som du vill att den ska. Visst tränar du på exhale? Du ska vara glad att du har vader;) vissa killar får slita för att få sina vader att vakna. Jag själv kör på nu och ska se hur resultaten ser ut längre fram . Axlarna börja äntligen svara:yahoo:
    vi ses säkert på bränbollen !!

Träningen går framåt.
    Rakade huvudet idag, skönt med den ökande värmen utomhus.
    [img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007007.jpg]Lyft mot hakan[img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007013.jpg][img=http://i149.photobucket.com/albums/s46/DavidFrykman/bf25-04-2007014.jpg]Train hard, talk less shit!:up:

YEAH MAN, DRIVE IT ALL OUT, SQUEEEZ :D. sköna action pics. Keep up the good work.

MVH cesse

Fan David…du måste skrämma livet ur grabbarna i Flip Flops i bakgrunden :D

Kul med bilder. Fortsätt gärna uppdatera ibland :)

Ser svettigt ut :P

herregud så annorlunda du såg ut
    trodde först att du skojade och postade bild på ngn biff
    du ser ut att ha växt

du ser ut att ha växt

Steppen1983 wrote:
    YEAH MAN, DRIVE IT ALL OUT, SQUEEEZ :D. sköna action pics. Keep up the good work.

MVH cesse

Hej Cesse. Det är tuffa pass nu för tiden. Inte för att jag latade mig förut men vikter och intensitet har höjts :( !
    Hoppas träningen går bra för dig också!
    mvh David

David Frykman wrote:
    Hej Cesse. Det är tuffa pass nu för tiden. Inte för att jag latade mig förut men vikter och intensitet har höjts :( !
    Hoppas träningen går bra för dig också!
    mvh David

Grymt, fan vad härligt att höra David, bara banka på, blir helt till mig nu haha . Varit o kört ett skönt rygg pass idag, det rullar på fint här med. fan grymt väder idag alltså, riktigt nice. Keep up the good work mannen, vi höres.

MVH Cesse

melancoolio wrote:
    Fan David…du måste skrämma livet ur grabbarna i Flip Flops i bakgrunden :D

Kul med bilder. Fortsätt gärna uppdatera ibland :)

Ser svettigt ut :P

:D Du har öga för detaljer.
    Jag ska försöka ta någon bild då och då.
    Svettigt blir det!
    Sjyst avatar du har, har du den fysiken som mål?
    Ha det bra!
    /D

Olivia wrote:
    du ser ut att ha växt

En del personer, speciellt äldre, ser ut att titta på mig med lite rädsla i blicken efter att jag rakade huvudet:p , jag som är så snäll…
    Växa är målet, tack för dom orden:) ! Hur går det för egen del? växer du?
    Hoppas allt går bra.
    /D

Steppen1983 wrote:
    Grymt, fan vad härligt att höra David, bara banka på, blir helt till mig nu haha . Varit o kört ett skönt rygg pass idag, det rullar på fint här med. fan grymt väder idag alltså, riktigt nice. Keep up the good work mannen, vi höres.

MVH Cesse

Ha ha det låter som du är på riktigt bra humör! härligt med vädret helt klart. Känns annorlunda att bulka vid den här perioden, bara att glida runt med tröjan på:D
    :emo-thumb

David Frykman wrote:
    Ha ha det låter som du är på riktigt bra humör! härligt med vädret helt klart. Känns annorlunda att bulka vid den här perioden, bara att glida runt med tröjan på:D
    :emo-thumb

YEAH MAN så det är GROWING SEASON som gäller för dig alltså? Hur mycket tänker du lägga på dig? Kör på som du gör ser grymt ut, dunka järnet med vikterna, YEAH :) .

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    YEAH MAN så det är GROWING SEASON som gäller för dig alltså? Hur mycket tänker du lägga på dig? Kör på som du gör ser grymt ut, dunka järnet med vikterna, YEAH :) .

MVH Cesse

Tjenare! Jag skall upp till 100 kg innan jag börjar tänka på tävling. Det är definitivt på väg i rätt riktning (mellan 88-90 kg nu). Jag är tveksam till att jag skulle kunna få någon större muskeltillväxt under deffning så det blir en bulkig sommar -07:p .
    Ha det bra och kör hårt!
    /D

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.