Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 674 total)
  • Author
    David Frykman wrote:
    Tack J. Jag tror latsen är en relativt svag sida som jag måste jobba upp.Vader är jag mer nöjd med.

Jag hörde från Vanessa att du och din tjej skulle komma till 08 en sväng… säg till så vi kan köra ett pass tillsammans:up:

Ha det bra!
    /D

För mig är latsen nog min allra svagaste muskel, ryggen överhuvudtaget måste hårdköras. Ja det stämmer att vi tänkte åka ner ganska snart, har inte planerat in någon helg än men vi ska göra det snart, självklart kör vi ett pass då!! ha en trevlig kväll / J

David Frykman wrote:
    Hej, tack för ditt välkomnande.
    Har du också en journal man kan följa?
    Jag spenderar inte så mycket tid vid burken och känner inte så många här på forumet men det verkar kul och jag får mycket inspiration.
    Det är betydligt roligara att köra tillsammans med min fru dels för gemenskapen men så sker framstegen mycket fortare.:)

Ha det så bra.
    /D

jag har ingen journal jag är så uppslukad av alla andras:)

ha en fin dag.mvh /P:pop:

Johannes-S wrote:
    För mig är latsen nog min allra svagaste muskel, ryggen överhuvudtaget måste hårdköras. Ja det stämmer att vi tänkte åka ner ganska snart, har inte planerat in någon helg än men vi ska göra det snart, självklart kör vi ett pass då!! ha en trevlig kväll / J

Tjenare J,
    hur går träningen för dig? Latsen ja :( , antar att man får chocka den med många olika övningar och verkligen se till att man har träningsverk efter varje gång. Samtidigt skall man nog inte bli för ivrig så att man kör för mycket (låta den vila ordentligt som alla andra muskelgrupper.
    Jag såg en video du hade lagt upp på lite övningar du körde, kul att se. Jag kan ibland känna mig lite dum när jag står inne på gymmet och fotar, samtidigt tycker jag det är kul att kolla på bilder och videos från passen som lagts upp. Otroligt tung musik var det också :up:

Ser fram emot ett helg pass när du hälsar på.

/D

snuttan347 wrote:
    jag har ingen journal jag är så uppslukad av alla andras:)

ha en fin dag.mvh /P:pop:

Ok fair enough.:)
    /D

Vanessa här :) hjälper min man skriva upp sitt pass eftersom han skriver musik just nu ;)

Axelpress i smithen bakom nacken
    max x 15
    10 x 45
    4 x 60

Sidolyft
    9 x 18
    11 x 16
    11 x 16

Baksida axlar
    11 x 12
    9 x 12 + 9 x 11
    7 x 12 + 9 x 10

Här snackar vi pump 8)

Pushdown
    15 x 30
    7 x 40
    6 x 40
    David körde inte i cable maskinen

Kickback
    9 x 6
    9 x 6
    10 x 6

Pushdown med rep
    8 x30
    7 x 30

Lite pics också

[img=http://www.youtube.com/watch?v=0dgGIR8dORs]Here we go :p

[img=http://www.youtube.com/watch?v=YEX5qO-0zjo]

David Frykman wrote:
    Tjenare J,
    hur går träningen för dig? Latsen ja :( , antar att man får chocka den med många olika övningar och verkligen se till att man har träningsverk efter varje gång. Samtidigt skall man nog inte bli för ivrig så att man kör för mycket (låta den vila ordentligt som alla andra muskelgrupper.
    Jag såg en video du hade lagt upp på lite övningar du körde, kul att se. Jag kan ibland känna mig lite dum när jag står inne på gymmet och fotar, samtidigt tycker jag det är kul att kolla på bilder och videos från passen som lagts upp. Otroligt tung musik var det också :up:

Ser fram emot ett helg pass när du hälsar på.

/D

Träningen går riktigt bra nu faktiskt,, har en armbåge och en rygg som spökar lite tyvärr men det går. Hoppas man kan komma tillbaka snart till samma nivå som i november, då var det nästan lite magiskt. Otroligt bra flyt då.
    Latsen ja, ska piska på den lite mera… får köra chins med viktassistans nu när jag inte kan köra vanliga pga att jag blivit så tjock.

Filmen vi gjorde var lite på skoj men kommer flera så småningom… klipp kan man ju ta när som helst, men det är ju lite jobb med en sån film,, vi satt till halv fem på morgonen med dom där 3,5 minuterna…

Kul att ni lagt upp filmklipp ikväll!! Och jag håller emd dig att det kan kännas lite konstigt när man står och fotar och folk tittar, men får dom inte göra det då, haha!! Ser fram emot ett pass sen!

Jävlar vilken hunk :P

Bra jobbat idag amore . Ben på söder på Onsdag

Johannes-S wrote:
    Träningen går riktigt bra nu faktiskt,, har en armbåge och en rygg som spökar lite tyvärr men det går. Hoppas man kan komma tillbaka snart till samma nivå som i november, då var det nästan lite magiskt. Otroligt bra flyt då.
    Latsen ja, ska piska på den lite mera… får köra chins med viktassistans nu när jag inte kan köra vanliga pga att jag blivit så tjock.

Filmen vi gjorde var lite på skoj men kommer flera så småningom… klipp kan man ju ta när som helst, men det är ju lite jobb med en sån film,, vi satt till halv fem på morgonen med dom där 3,5 minuterna…

Kul att ni lagt upp filmklipp ikväll!! Och jag håller emd dig att det kan kännas lite konstigt när man står och fotar och folk tittar, men får dom inte göra det då, haha!! Ser fram emot ett pass sen!

Ja den såg välredigerad ut:up:

Kul med träningsintresset och prata med folk man aldrig träffat förut.

Godnatt.
    /D

David Frykman wrote:
    [img=http://www.youtube.com/watch?v=0dgGIR8dORs]Here we go :p

tjohoooo va du kör på.STARK som en oxe:pop:
    ser skit bra ut8)

tjenare

Ska du tävla samtidigt som din fru då?

Den här tråden hade jag missat. Kul att både du och Vanessa har journaler på forumet! Lycka till med träningen och eventuella tävlingsplaner!:)

Godmorgon

Ja du idag känns det i axlarna kan jag lova snacka om att vi hade Tröööööck igår :P

Idag vilar vi inför morgon dagen ben pass:ph34r:

Vanessa Frykman wrote:
    Jävlar vilken hunk :P

Bra jobbat idag amore . Ben på söder på Onsdag

Gäller att du laddar ordentligt nu för du kommer behöva energin:D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.