Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 januari, 2007 at 21:57 #869529Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tack J. Jag tror latsen är en relativt svag sida som jag måste jobba upp.Vader är jag mer nöjd med.
Jag hörde från Vanessa att du och din tjej skulle komma till 08 en sväng… säg till så vi kan köra ett pass tillsammans:up:
Ha det bra!
/DFör mig är latsen nog min allra svagaste muskel, ryggen överhuvudtaget måste hårdköras. Ja det stämmer att vi tänkte åka ner ganska snart, har inte planerat in någon helg än men vi ska göra det snart, självklart kör vi ett pass då!! ha en trevlig kväll / J
21 januari, 2007 at 07:44 #869530Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Hej, tack för ditt välkomnande.
Har du också en journal man kan följa?
Jag spenderar inte så mycket tid vid burken och känner inte så många här på forumet men det verkar kul och jag får mycket inspiration.
Det är betydligt roligara att köra tillsammans med min fru dels för gemenskapen men så sker framstegen mycket fortare.Ha det så bra.
/Djag har ingen journal jag är så uppslukad av alla andras:)
ha en fin dag.mvh /P:pop:
22 januari, 2007 at 22:20 #869531Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:För mig är latsen nog min allra svagaste muskel, ryggen överhuvudtaget måste hårdköras. Ja det stämmer att vi tänkte åka ner ganska snart, har inte planerat in någon helg än men vi ska göra det snart, självklart kör vi ett pass då!! ha en trevlig kväll / JTjenare J,
hur går träningen för dig? Latsen ja , antar att man får chocka den med många olika övningar och verkligen se till att man har träningsverk efter varje gång. Samtidigt skall man nog inte bli för ivrig så att man kör för mycket (låta den vila ordentligt som alla andra muskelgrupper.
Jag såg en video du hade lagt upp på lite övningar du körde, kul att se. Jag kan ibland känna mig lite dum när jag står inne på gymmet och fotar, samtidigt tycker jag det är kul att kolla på bilder och videos från passen som lagts upp. Otroligt tung musik var det också :up:Ser fram emot ett helg pass när du hälsar på.
/D
22 januari, 2007 at 22:22 #869532Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:jag har ingen journal jag är så uppslukad av alla andras:)ha en fin dag.mvh /P:pop:
Ok fair enough.
/D22 januari, 2007 at 22:51 #869533Anonym anvandareMemberVanessa här hjälper min man skriva upp sitt pass eftersom han skriver musik just nu
Axelpress i smithen bakom nacken
max x 15
10 x 45
4 x 60Sidolyft
9 x 18
11 x 16
11 x 16Baksida axlar
11 x 12
9 x 12 + 9 x 11
7 x 12 + 9 x 10Här snackar vi pump
Pushdown
15 x 30
7 x 40
6 x 40
David körde inte i cable maskinenKickback
9 x 6
9 x 6
10 x 6Pushdown med rep
8 x30
7 x 30Lite pics också
22 januari, 2007 at 22:53 #869534Anonym anvandareMember[img=http://www.youtube.com/watch?v=0dgGIR8dORs]Here we go :p
22 januari, 2007 at 23:06 #869535Anonym anvandareMember[img=http://www.youtube.com/watch?v=YEX5qO-0zjo]
22 januari, 2007 at 23:07 #869536Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tjenare J,
hur går träningen för dig? Latsen ja , antar att man får chocka den med många olika övningar och verkligen se till att man har träningsverk efter varje gång. Samtidigt skall man nog inte bli för ivrig så att man kör för mycket (låta den vila ordentligt som alla andra muskelgrupper.
Jag såg en video du hade lagt upp på lite övningar du körde, kul att se. Jag kan ibland känna mig lite dum när jag står inne på gymmet och fotar, samtidigt tycker jag det är kul att kolla på bilder och videos från passen som lagts upp. Otroligt tung musik var det också :up:Ser fram emot ett helg pass när du hälsar på.
/D
Träningen går riktigt bra nu faktiskt,, har en armbåge och en rygg som spökar lite tyvärr men det går. Hoppas man kan komma tillbaka snart till samma nivå som i november, då var det nästan lite magiskt. Otroligt bra flyt då.
Latsen ja, ska piska på den lite mera… får köra chins med viktassistans nu när jag inte kan köra vanliga pga att jag blivit så tjock.Filmen vi gjorde var lite på skoj men kommer flera så småningom… klipp kan man ju ta när som helst, men det är ju lite jobb med en sån film,, vi satt till halv fem på morgonen med dom där 3,5 minuterna…
Kul att ni lagt upp filmklipp ikväll!! Och jag håller emd dig att det kan kännas lite konstigt när man står och fotar och folk tittar, men får dom inte göra det då, haha!! Ser fram emot ett pass sen!
22 januari, 2007 at 23:11 #869537Anonym anvandareMemberJävlar vilken hunk
Bra jobbat idag amore . Ben på söder på Onsdag
22 januari, 2007 at 23:44 #869538Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Träningen går riktigt bra nu faktiskt,, har en armbåge och en rygg som spökar lite tyvärr men det går. Hoppas man kan komma tillbaka snart till samma nivå som i november, då var det nästan lite magiskt. Otroligt bra flyt då.
Latsen ja, ska piska på den lite mera… får köra chins med viktassistans nu när jag inte kan köra vanliga pga att jag blivit så tjock.Filmen vi gjorde var lite på skoj men kommer flera så småningom… klipp kan man ju ta när som helst, men det är ju lite jobb med en sån film,, vi satt till halv fem på morgonen med dom där 3,5 minuterna…
Kul att ni lagt upp filmklipp ikväll!! Och jag håller emd dig att det kan kännas lite konstigt när man står och fotar och folk tittar, men får dom inte göra det då, haha!! Ser fram emot ett pass sen!
Ja den såg välredigerad ut:up:
Kul med träningsintresset och prata med folk man aldrig träffat förut.
Godnatt.
/D23 januari, 2007 at 05:45 #869539Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:[img=http://www.youtube.com/watch?v=0dgGIR8dORs]Here we go :ptjohoooo va du kör på.STARK som en oxe:pop:
ser skit bra ut8)23 januari, 2007 at 05:48 #869540Anonym anvandareMembertjenare
Ska du tävla samtidigt som din fru då?
23 januari, 2007 at 07:33 #869541Anonym anvandareMemberDen här tråden hade jag missat. Kul att både du och Vanessa har journaler på forumet! Lycka till med träningen och eventuella tävlingsplaner!
23 januari, 2007 at 10:33 #869542Anonym anvandareMemberGodmorgon
Ja du idag känns det i axlarna kan jag lova snacka om att vi hade Tröööööck igår
Idag vilar vi inför morgon dagen ben pass:ph34r:
23 januari, 2007 at 15:21 #869543Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jävlar vilken hunkBra jobbat idag amore . Ben på söder på Onsdag
Gäller att du laddar ordentligt nu för du kommer behöva energin:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.