Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 januari, 2007 at 23:32 #869574Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Den nya övningen kändes ovan men skön på nåt sätt, blir garanterat repris.
Formen… svullar som fan nu men fläsket lägger sig mest runt midjan och på fejset:pVad skall du köra för benövningar på Söndag?
/DFör mig sätter sig allt typ på magen och röven, haha…
Jadu, jag väljer övningar under passet beroende på hur det känns.
Böj, sen hacken eller benpress. brukar bara välja en av dom. (om jag inte hoppar över böjen ett pass), sen avslutar jag med benspark om jag inte kör den först, är lite olika. Utfall har jag tänkt nu på sistone att jag vill peta in, men så när jag tänkt köra den efter böj och press så funkar inte det, benen är kaputt då redan, haha…27 januari, 2007 at 08:57 #869575Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Hej, ja jag tycker det är kul att se par tränar ihop!Rock & hårdrock tycker jag om. Influenser är väldigt många, några är linkin park, metallica, submersed, dreamtheater, genesis, u2…
Du kan höra vår första demo (shades of grey) och senasta demo (breking through my mind) på [www.myspace.com/riventheband] . Musiken är mycket mer pop än vi velat med den producent vi använt. Hårt material är på väg
Hehe , parträning for teh win.
Hörde tydligt linkin park influensen där haha . Metallica är en stor influens här också. Även :
Pantera, Iron Maiden, Korn, Rage Against the Machine, Arch Enemy, Slipknot, Machine head, In Flames, Trivium.Om du inte lyssnat på Pantera så är ju det ett måste, man kan inte lyssna på Pantera utan att automatiskt göra sin egna musik hårdare.
27 januari, 2007 at 10:36 #869576Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Fick en chock när jag såg mig själv här.Skön bild
Du ser ut att ligga i hårt på gymmet. :up:
27 januari, 2007 at 19:27 #869577Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Skön bildDu ser ut att ligga i hårt på gymmet. :up:
eller hur man vet inte om han är evil eller glad . Har du fått någon tröööööööckkkk idag då Coolio ?
27 januari, 2007 at 19:55 #869578Anonym anvandareMember[img=http://www.youtube.com/watch?v=sOMFjBqNbrs]
28 januari, 2007 at 10:16 #869579Anonym anvandareMemberIdag blir det rygg och vader :kicking:
28 januari, 2007 at 15:57 #869580Anonym anvandareMembermkt schysst form david! får man fråga enligt vilket träningsschema du kör?
mvh tt
28 januari, 2007 at 17:27 #869581Anonym anvandareMemberverkligen bra form du har David
När hade du tänkt tävla???mvh/snuttan:pop:
28 januari, 2007 at 18:39 #869582Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:eller hur man vet inte om han är evil eller glad . Har du fått någon tröööööööckkkk idag då Coolio ?Självklart blev det lite tryck igår. Körde ett ryggpass på morgonen.
Idag blev det bio och godis/burgare/muffins osv. Bra tryck av det med…
28 januari, 2007 at 19:55 #869583Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Självklart blev det lite tryck igår. Körde ett ryggpass på morgonen.Idag blev det bio och godis/burgare/muffins osv. Bra tryck av det med…
ahh låter grymt vi ska till odenplan nu o köra rygg o vader. Vilken film såg du?
28 januari, 2007 at 20:32 #869584Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ahh låter grymt vi ska till odenplan nu o köra rygg o vader. Vilken film såg du?SATS?
28 januari, 2007 at 20:33 #869585Anonym anvandareMemberja sats de är där nu
28 januari, 2007 at 21:05 #869586Anonym anvandareMemberSchysst, SATS för teh win fan!
28 januari, 2007 at 21:11 #869587Anonym anvandareMemberSchysst, SATS för teh win fan!
28 januari, 2007 at 22:43 #869588Anonym anvandareMemberAlm wrote:Hehe , parträning for teh win.Hörde tydligt linkin park influensen där haha . Metallica är en stor influens här också. Även :
Pantera, Iron Maiden, Korn, Rage Against the Machine, Arch Enemy, Slipknot, Machine head, In Flames, Trivium.Om du inte lyssnat på Pantera så är ju det ett måste, man kan inte lyssna på Pantera utan att automatiskt göra sin egna musik hårdare.
Pantera är grymma och har medryckande beats och gitarriffs!
Rage är en av favoriterna också.Vad betyder ”for teh win”?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.