Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2006 at 20:34 #810624Anonym anvandareMember
Lisa : Vill egentligen inte, men vill öka min uthållighet i chins och dips. Är stark i chins och dips, men inte alls uthållig. Skulle aldrig köra så om jag inte ville bli bättre i de övningarna… Tungt är bäst !!
Tack.Angelica : Tack.
Jag har tränat styrka i över 10 år, men seriösare i typ 5 år och tävlinginriktat i 3 år. :bb:Sofia : Lycka till på SM tjejen. :friends:
9 februari, 2006 at 20:39 #810625Anonym anvandareMemberIdag vart det massa dips och axlar efter det.
Maxning först med en kv på 76 kg. Blev 22 stycken och jag var halvmotiverad till en maxning men vill ha något att utgå ifrån.
Sedan dipsmaskin med hjälp, tricepsmaskin som är som dips och sedan bänkdips som jag kallar dem. En jäkla massa reps blev det…
Axlar gick sådär. Har mycket pump och ådror överallt nu och Marcus tyckte att det syntes mycket nu att jag gått ner.
Körde intervaller i 10 minuter också.
I morrn vila och sedan chins igen på lördag.
10 februari, 2006 at 01:43 #810626Anonym anvandareMembertur man kör byggning och slipper alla reps i chins o dips :p kör hårt nu anna men detgör du ändå alltid
10 februari, 2006 at 12:07 #810627Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Axlar gick sådär. Har mycket pump och ådror överallt nu och Marcus tyckte att det syntes mycket nu att jag gått ner.Quote:Ohhhh, vad avis jag blir! Ådror överallt :worship:
Jag som blir lycklig över EN ynka liten ådra som nog får sig en kompis snart Tittar in här allt som oftast och ville bara säg att du är en bidragande ”orsak” till mitt slit :emo-thumb
Keep up the good work!12 februari, 2006 at 20:13 #810628Anonym anvandareMemberAlex : Ja, det är ett av skälen till att jag ska byta till BB snart. :p
Försöker köra hårt i alla fall. Hälsa Mari.Ina : Tusen tack för de fina orden.
Har fått mer ådror sedan jag började träna regelundet tycker jag ,så kör på.
Tack detsamma ! :emo-thumb12 februari, 2006 at 20:14 #810629Anonym anvandareMemberBlev mycket chins på lördagen och god mat.
Sedan i dag blev det massa dips och axlar, bröst och mage. Ett snabbt pass som kändes. Nu ska jag bli uthålligare ! :aggresiv:I morrn framsida ben igen. :emo-thumb
12 februari, 2006 at 20:34 #810630Anonym anvandareMemberHello biffen :bb:
.. eller ska jag skriva din ”sjuka kvinna” ( den styrkan, den storleken )Helt otroligt hur du klarar av så många chins och dips på din vikt :worship:
Dina ådror ”poppar” väl fram lite hur som helst. VILL HA :p
Hur ser planerna ut för nästa helg ??
Träning och mat som vanligt?Ha det gött och hälsa gänget
13 februari, 2006 at 22:34 #810631Anonym anvandareMemberHej lill-biffen.
Inga speciella planer nästa helg. Ska jobba…
Ska nog träna någon av helgdagarna gissar jag.
Sugen på ett pass med mästarinnan ?16 februari, 2006 at 18:14 #810632Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hej lill-biffen.
Inga speciella planer nästa helg. Ska jobba…
Ska nog träna någon av helgdagarna gissar jag.
Sugen på ett pass med mästarinnan ?hihi :bb: oooohhh hon kallade mig för the mini biff
Jag och Mike (killen;) ) ska till Karlstad till helgen och kommer träna på söndag.
Tänkte om ni skulle träna då ?Om jag är sugen ?? YOU BET
Tänkte mig framsida ben bland annat16 februari, 2006 at 18:45 #810633Anonym anvandareMemberBara 17 chins.. Anna, det räcker inte långt mot de nivåerna vissa konkurrenter ligger på……
Sorry, jag blev bara tvungen att hetsa dig lite…. :whistle: [/b]
16 februari, 2006 at 22:56 #810634Anonym anvandareMemberSashli : Jag kommer träna massa dips och liknande övningar på söndag. Ben tränade jag idag…
Men vi ska i alla fall skvallra lite och spänna oss för varann.Mats : Hetsen bjuder jag så gärna på. :up:
Men för att nappa på ditt inlägg så väger nog inte ”din” konkurrent 75 kg…
Men visst, av vad jag hört om henne så gör hon fler chins och dips offseason än många killar i tävlingsform..Så jag satsar väl på andra platsen i styrkan.16 februari, 2006 at 23:33 #810635Anonym anvandareMemberIdag blev det fram och baksida ben som sagt.
Började med baksidan :Liggande lårcurl i maskin
59 kg x 5 PB[/b] :aggresiv: + 41 kg x 6 direkt efter
50 kg x 7
41 kg x 9
36 kg x 11Stela marklyft 3 lätta set på 12 reps och 60 kg.
Framsidan
Knäböj
50 kg x 4
80 kg x 4
100 kg x 3
120 kg x 1
135 kg x 0 👿 👿
110 kg x 2
80 kg x 8Blä. Kändes kanon på uppvärmningen och jag fick lust att maxa. Men det sket sig. Sedan tappade jag gnistan lite och var sur för att jag missat 135 kg. Det är första gången jag missar en maxning som jag gjort.
Blev lite framåt spark
65 kg x 6 PB ?
Minns inte helt sedan. Blev 3 set i alla fall med reps runt 6-10.
Jäkla pump och sista setet sänkte jag hela tiden med 10 kg tills vikten tog slut. AJ !Böj i smith med ben lite längre fram i 3 set med 13-15 reps. Tog bra.
Var tvungen att kolla formen på benen lite också när jag var ensam på nedervåningen på SATS. Det ser ut som om jag lagt på mig lite massa där faktiskt och har markeringar trots den höga vikten.
I morrn vila och mer sömn. Har varit dåligt med det på sistone.
Chins och dips under helgen.16 februari, 2006 at 23:58 #810636Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Sashli : Jag kommer träna massa dips och liknande övningar på söndag. Ben tränade jag idag…
Men vi ska i alla fall skvallra lite och spänna oss för varann.Det får mer än duga Anna Bb]IG[/b …men bara för denna gång :p
Alltid lika inspirerande och kul att byta ord med dig och spana in digVi kanske kan kolla in mina chinstalanger t.o.m
:friends:
17 februari, 2006 at 02:46 #810637Anonym anvandareMemberSashli wrote:Det får mer än duga Anna Bb]IG[/b …men bara för denna gång :p
Alltid lika inspirerande och kul att byta ord med dig och spana in digVi kanske kan kolla in mina chinstalanger t.o.m
Bra !
Tack detsamma. Dina chinstalanger är jag nyfiken på.
Vilken tid ska ni vara där ? Jag tränar rätt sent pga nattjobbet. Typ vid 16.00 kanske.:friends:17 februari, 2006 at 02:47 #810638Anonym anvandareMembergeo wrote:Kul vikter!
Nästan som om du skulle köra 100 kg, men tog det i omgångar… :p
(59+41=100)Ha ha.
Ja, 100 kg är allt bra vikter. :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.