Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 februari, 2006 at 21:13 #810654Anonym anvandareMember
kul att du oxå ska köra oslo grand prix!!!! slipper dock möta dig denna gång
26 februari, 2006 at 18:49 #810655Anonym anvandareMemberJP : Tack för senast. Var supertrevligt. :emo-thumb
Mia : Ja, det ska bli skoj. Kommer en del folk från Karlstad och tittar verkar det som.
26 februari, 2006 at 19:03 #810656Anonym anvandareMemberTräningen i går gick ok. Körde axlar med medelstyrka och ett roddpass på 10 minuter med 1 minuts intervaller. Gick överrraskande bra och orken var helt ok. :emo-thumb
Ska väl maxa snart ( tror det är 500 m som gäller på tävlingen )så jag har något att förbättra.Sedan var det fest och go-cart ! Körningen var urkul ! Jag kom 2 efter Marcus.:evil: Han fick till och med medalj. Kort togs såklart på eventet så JP kanske lägger ut några.
Sedan drack vi och gick sedan och åt buffé.
En mycket trevlig kväll utan att jag blev speciellt full eller odräglig.
Årets fylla har härmed avverkats.Sedan veckan minskningar :
Vikt : 70 kg ( typ 72 kg på en riktig våg, förra veckan 71.5 kg )
Vad : 39 cm ( samma )
Lår : 56 cm ( samma )
Höft : typ 94 cm till 98 cm
Midja : 67.5 cm ( 68.5 cm )
Arm : 34.5 cm ( 35 cm )Har väl tappat lite väl mycket i vikt, men det stabiliserar sig nog tills nästa vecka.
26 februari, 2006 at 19:06 #810657Anonym anvandareMemberoh, jag saknar inte rodden…. :yikes:
27 februari, 2006 at 18:04 #810658Anonym anvandareMemberMia: Rodden är inte så farlig som jag kindes den. Inte än i alla fall.
Idag blev det ett snabbt bröst/triceps pass och 14 minuter på trappmaskin. Roddmaskinen var upptagen. 👿
Bröst
Hantelpress plan bänk
31.5 kg x 7
31.5 kg x 6 + 1
29 kg x 6Sådär. Har ju tappat lite styrka på deffen…
Lutande bänk
40 kg x 8, 8,7Triceps
Dips maskin
50 kg x 14
59 kg x 9, 8Bra styrka här. PB[/b] i första setet tror jag. :emo-thumb
Pushdown
20 kg x minns inte…:oTrappmaskinen gick ok. I morrn är det framsida ben.
27 februari, 2006 at 22:14 #810659Anonym anvandareMemberglömde skriva sist att det var kul att se dig i body!!!
28 februari, 2006 at 19:30 #810660Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:glömde skriva sist att det var kul att se dig i body!!!Tack.
1 mars, 2006 at 09:05 #810661Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Bröst
Hantelpress plan bänk
31.5 kg x 7
31.5 kg x 6 + 1
29 kg x 6Sådär. Har ju tappat lite styrka på deffen…
Lutande bänk
40 kg x 8, 8,740 Kg hantlar i snedbänk ???
Du är sanslös….:worship:1 mars, 2006 at 19:23 #810662Anonym anvandareMemberJeppe wrote:40 Kg hantlar i snedbänk ???
Du är sanslös….:worship:
Om det ändå vore så väl.
Tack Jeppe, men det är stång tyvärr…Alltså 40 kg stång.:o2 mars, 2006 at 17:27 #810663Anonym anvandareMemberIdag blev det ett axelpass med intervallrodd också.
Hantelpress med ryggstöd
24 kg x 7, 6
21.5 kg x 8
Tappat lite styrka, men inte så farligt ändå.Axelpress med stång med stöd
40 kg x 7, 7 och 6Sidolyft
9 kg x 14, 9
5 kg x 10Omvänd pec-deck maskin för baksida axlar.
Minns inga vikter… :pRodden var för jäkla jobbig. Blev 5 intervall á 1 minut och jag låg under 1.50/500 m på varje. Sista slet jag ordentligt på och jag kunde knappt andas efteråt…:o Minns inte hur jag rodde för ett år sedan, men jag har nog tappat lite teknik på rodden sedan dess…
3 mars, 2006 at 19:38 #810664Anonym anvandareMemberSåååå, idag blev det rygg/biceps på gymet. Är lite sliten nu efter den värsta dietveckan jag någonsin haft tror jag. Trött och jäkla hungrig, men det känns ltie bättre idag och imorrn är det ju mat.
Hoppas det hänt något på måtten. Jag bor i Marcus föräldrars hus nu så vikten kommer vara på en annan våg, men det kan ju vara kul och se vad man väger på den. Den verkar också visa för lite vikt om man jämför med när Marcus vägt sig.Träningen :
Rygg
Började med omvända flies med hantel på lite lutande bänk. Orkar itne skriva ner vikter. Har sänkt dem rejält nu och då lägger man dem inte lika gärna på minnet ( konstigt nog )…
Blev efter det kabelrodd med smalt handtag, sittande latsmaskin och hantelrodd med två hantlar samtidigt. Har jag aldrig provat tidigare, men det kändes bra.
Biceps blev 3 övningar och jag avslutade med bamsecurls. He he, brukar jag inte köra, men det var kul med lite pump i spegeln.Har lite nojjor om att jag inte hinner gå ner och chinsen och dipsen tränar jag inte alls på nu…
Men men, kanske känns lite bättre efter måtten i morgon bitti.
Till veckan ska jag på affärsresa. Är borta 3 dagar. Ska bli mycket intressant !
Sitter här och väntar på mitt sista mål mat. Ost och jordnötter.
3 mars, 2006 at 19:48 #810665Anonym anvandareMemberVET HUR DET KÄNNS ANNA! är oxå sliten, drömmer om mat och pratar i sömnen om kylskåp
5 mars, 2006 at 09:01 #810666Anonym anvandareMemberImponerad av din styrka :emo-thumb
Ska du till sthlm så får du höra av dig så man får se dig träna live :worship:
må bäst :emo-thumb5 mars, 2006 at 18:46 #810667Anonym anvandareMemberMia : Tur att det känns bättre idag. Men du ligger i bra mycket hårdare än vad jag gör…
Snuttan : Tack. :worship:
Det ska såklart göra. :emo-thumb5 mars, 2006 at 18:48 #810668Anonym anvandareMemberMycket har hänt sedan jag skrev sist…
Mina mått var följande :Vad : 39 cm ( samma )
Ben : 56 ( samma )
Höft : 92.5 till 96.5 cm ( 96-98 )
Midja : 66.5 cm ( 67.5 cm )
Arm : 34.5 cm ( samma )
Vägde mig men inte på samma våg, så jag får vänta tills nästa vecka innan jag jämför den. Men jag har gått ner lite väl snabbt nästan och det märks på måtten som det bara är en vecka mellan. Ska nog höja maten lite till veckan och det blir det automatiskt när vi ska ut och resa.Lördagen bjöd på ganska lite mat egentligen, men nu är det försent.
Klockan 22.00 på kvällen efter att Marcus åkt till jobbet så hände något tråkigt. Hundarna började bråka över en lukt ute och jag skulle gå emellan och blev biten över fingrarna. De har svullnat upp rejält och jag kan inte jobba. Fick till slut isär dem men bägge haltar och bägge har sår på öronen…Jäkla machotjafs de håller på med.
Jag hoppas jag slipper åka till vårdcentralen i morrn och att det läker snabbt. Vill ju kunna träna. Blir väl ben ett tag framöver…Körde ett bra pass på lördagen också. Efter bröst och axlar gjorde jag 12 tävlingsdips. Ganska ok ändå tycker jag. Ska väl maxa snart när jag kan och är pigg i kroppen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.