Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juli, 2007 at 07:21 #812379Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tack detsamma baby !
Hehe, jag kommer däcka nästa helg på jobbet av all mat.baby, för det är de jag räkat med:p upp 3 extra kg innan deffen så tappar du minst 4kg första veckan och allt går som en dans.:emo-thumb du vet ju: jag gick ju upp typ 4-5kg under mina grisdagar när jag var som värst:o försvann +1kg till nästa vägning… how i wounder…. hahahaa?
Ha en grym helg, see you soon din lilla makaroon! KRAM från lilla b;)31 juli, 2007 at 06:49 #812380Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:baby, för det är de jag räkat med:p upp 3 extra kg innan deffen så tappar du minst 4kg första veckan och allt går som en dans. du vet ju: jag gick ju upp typ 4-5kg under mina grisdagar när jag var som värst:o försvann +1kg till nästa vägning… how i wounder…. hahahaa?
Ha en grym helg, see you soon din lilla makaroon! KRAM från lilla b;)Tack, hoppas din helg var bra också !
31 juli, 2007 at 06:56 #812381Anonym anvandareMemberJag är alltid lika dålig på att uppdatera under helgen…:o
Det är rätt så mycket som är på´gång nu som har med gymet att göra.
Snart kommer vår hemsida upp : [www.btbgym.se]
Sedan ska vi bygga om lite och sätta upp två nya säckar och ha en boxningshörna. Kommer bli bra att köra intervaller på säck som variation till trappmaskin.
Sedan ska vi bygga ett nytt omklädningsrum för herrarna uppe i receptionen med två nya duschkabiner i och flytta ner konditionsmaskinerna och slå ut två väggar och öppna upp nedre plan. Kommer bli kanon när det är klart tror vi.Jag har gått några långpromenader med byrackorna i helgen annars har jag vilat en del. Dock blir jag genomsvett på hotellet under ett par timmar så där bränner jag en del kalorier också.
Igår körde jag armar och mage och det blev ett bra pass !
Inga monstervikter pga armbågarna med jag hann med att göra PB i bamsecurl i CC :
25 kg x 8 och
30 kg x 7Sedan blev det då lite posering med Maria och det fick bli i omklädningrummet denna gång. 😮
Jag har så gått som mitt fria färdigt också, men det behöver ju finslipas en del. Måste tänka på att spänna alla muskler man kan i poserna.
Ska sätta ihop ett matschema till mig själv också eftersom deffen drar igång till veckan.31 juli, 2007 at 12:17 #812382Anonym anvandareMemberSkönt å se att du är på G och laddad inför deffen, du kommer att bli grym!
Själv har jag träningsabstinens otto, 👿 så trist att vila från gymet men ett MÅSTE för att återhämta mig och så där…..
Tänkte kika in på gymet på tisdag om en vecka, för lite träning… vad sägs om de? Att vi kanske kör ett pass ihop och köra poséträning afterwords (gänget kanske vill vara med, Tengen var sugen! )….
Fundera på de så hörs vi under veckan…..
Sköt om dig baby! Hälsa alla och lycka till med all pyssling på gymet!KRAM lilla b
31 juli, 2007 at 14:57 #812383Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Skönt å se att du är på G och laddad inför deffen, du kommer att bli grym!
Själv har jag träningsabstinens otto, så trist att vila från gymet men ett MÅSTE för att återhämta mig och så där…..
Tänkte kika in på gymet på tisdag om en vecka, för lite träning… vad sägs om de? Att vi kanske kör ett pass ihop och köra poséträning afterwords (gänget kanske vill vara med, Tengen var sugen! )….
Fundera på de så hörs vi under veckan…..
Sköt om dig baby! Hälsa alla och lycka till med all pyssling på gymet!KRAM lilla b
Tack Johanna.
Tisdag blir bra ! Jag kör framsida ben om du vill vara med.
Tengen vore kul att se som posör.
Vi styr upp det så gott vi kan !
Tack detsamma och kramar tillbaks !31 juli, 2007 at 15:44 #812384Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tack Johanna.Tisdag blir bra ! Jag kör framsida ben om du vill vara med.
Tengen vore kul att se som posör.
Vi styr upp det så gott vi kan !
Tack detsamma och kramar tillbaks !yes, vi styr upp det! Ringer dig i slutet av den här veckan baby!
Massa kramar från lilla b31 juli, 2007 at 18:01 #812385Anonym anvandareMemberkul att ses i helgen Anna, även om det blev en kort stund…
kände faktiskt inte igen att det var du som kom gående med hundarna när vi var på väg till btb…..alltså, du har blivit bra mycket större!! :emo-thumb
ska bli kul att se dig på lucia!! njut sista veckan på off-season nu :pop:
31 juli, 2007 at 18:26 #812386Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kul att ses i helgen Anna, även om det blev en kort stund…kände faktiskt inte igen att det var du som kom gående med hundarna när vi var på väg till btb…..alltså, du har blivit bra mycket större!! :emo-thumb
ska bli kul att se dig på lucia!! njut sista veckan på off-season nu :pop:
Tack detsamma !
Oj, det låter lovande när man ska in i BB-världen.Tack, tack !
31 juli, 2007 at 18:29 #812387Anonym anvandareMemberBendag och följande övningar :
Front
50 kg x 6
60 kg x 6
70 kg x 15
70 kg x 13
60 kg x 15
60 kg x 15Knäböj
60 kg x 20
60 kg x 20
80 kg x 11Nu började jag må rejält illa. Vet inte om det berodde på högrepsen eller på att jag ätit lite dåligt tidigare idag tyvärr.
Benspark
15 kg per ben x 10
15 kg x 8
10 kg x 10
10 kg x 8Nu gjorde det skönt ont i benen och jag var nöjd ändå till slut.
Körde passet inkl. uppvärmning på 50 minuter.I morrn axlar och rygg !
2 augusti, 2007 at 15:24 #812388Anonym anvandareMemberAxlar och rygg gick helt ok. Speciellt axlar, jag dog lite när jag körde rygg.
Axelpress hantlar
25.5 kg x 10, 7, 6
Har nog aldrig gjort 10 st på den vikten förut.Stående press bakom nacken i smith
35 kg x 10, 10, 8Enarms sidolyft sittandes på bänk
5 kg x 10, 9, 8Baksida axlar i omvänd pec-deck.
Tar perfekt !Rygg
Chins maxning på kv.
76 kg x 16
Överraskande bra med tanke på vikten och att jag kört axlar innan.
Men jag kunde inte andas på en minut efter. 😮Sittande rodd typ hammer som man sätter på viktskivor på
40 kg x 10
50 kg x 8 PB
60 kg x 7 PBT-bar
30 kg x 6, 6, 6
Tungt men det tog kanon, bytte grepp.Stångrodd med annorlunda grepp
40 kg x 10, 10Lite omotiverad och trött här dock.
Idag blir det biceps, vader och baksida ben.
2 augusti, 2007 at 15:28 #812389Anonym anvandareMemberNice work outs baby!Har abstinens eller också är jag sego…. inte vart på gymet på six days now så imorn blir det ett rejält pass!
Kör: fredag/söndag och sen dyker jag upp på tosdag hos er: JP´s mödarschema och där står det: HELkropp och en övning / muskelgrupp
NICE, NU j_vlar!Ses på tisdag!
Styrka + poséträning, time?
KRAM/lilla bps.nice pics från poseringen med mia! och riktigt snygg överdel på bikinin men trosorna kunde ju diskuteras:P.ds
2 augusti, 2007 at 15:30 #812390Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Nice work outs baby!Har abstinens eller också är jag sego…. inte vart på gymet på six days now så imorn blir det ett rejält pass!
Kör: fredag/söndag och sen dyker jag upp på tosdag hos er: JP´s mödarschema och där står det: HELkropp och en övning / muskelgrupp
NICE, NU j_vlar!Ses på tisdag!
Styrka + poséträning, time?
KRAM/lilla bps.nice pics från poseringen med mia! och riktigt snygg överdel på bikinin men trosorna kunde ju diskuteras:P.ds
Shit, hur har du klarat av att inte tränat på 6 dagar !!??
Du måste ha massa överskottsenergi nu.Ah, ses snart då. KUL !![/b]
Jag är på gymet typ hela dagen så bestäm tid du.
Tack, men min rumpa är för fet för bikinitrosor. :p
2 augusti, 2007 at 15:36 #812391Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Shit, hur har du klarat av att inte tränat på 6 dagar !!??
Du måste ha massa överskottsenergi nu.Ah, ses snart då. KUL !![/b]
Jag är på gymet typ hela dagen så bestäm tid du.
Tack, men min rumpa är för fet för bikinitrosor.
INTE gymmat på 6 days men: ahahaaa… ja du vet: a lot of morgonpromenader, intervallträning osv….. får aldrig NOG men inget gym. NU suger det i gymtarmen vill jag lova:p !
Imorn blir det ett pass, längtar så….Blir det BRA på eftermiddag/kväll m träning, typ vid kl 18 och sedan poséträning vid kl 19?
hmhm… funderade på om vi skulle käka ihop efteråt också…. om HON har TID? Vore trevligt……:up:och: din RUMPA är inte fet men MUSKLAD hahahaaa! och det vet du också!
och yes: överskottsenergi är bara förnamnet på den såkallade: kaninen m duracellbatterier! eller hur var det nu igen….
KRAMAR / lilla b
3 augusti, 2007 at 21:31 #812392Anonym anvandareMemberTjoho!
Sitter här och laddar med lite frukt inför imorn: tänkte att det skulle bli en löprunda imorn innan frukost……
Hoppas du har det bra på jobbet och att NI får en fin helg!
Hörde att det skulle bli nice väder, man kan ju alltid hoppas!
Ta hand om er så ses vi på tisdag!STOR KRAM
ps.kikar may bee in imorn om jag har vägarna förbi. you never know, tänkte ev. dra till kstad och kika på hästtävlingar.ds
5 augusti, 2007 at 23:23 #812393Anonym anvandareMemberJohanna : Ses snart !
Jag komemr träna framsida ben vid 18.00-tiden ( Marcus tränar med Niklas 16.30 ) om det passar dig.Såååå, nu är det då dags igen. I morrn börjar min diet inför Luciapokalen 2007BB damer + 55 kg.
Ser fram emot det faktiskt och är redan laddad, upprymd och nyfiken på slutresultatet och slutvikten.
Vem vill vara med i tävlingen : ” Gissa slutvikten på grisen på LP ” ?
Själv tippar jag på 67.7 kg om jag verkligen ska gissa.Min diet kommer vara enkel och lätt att planera för och när jag gör mat så kan jag göra för upp till 3 dagar i taget.
Kcal hamnar ganska exakt på 3000 kcal och runt 285 g protein, 262 g kolhydrater och 85 g fett.
Jag hade tänk t att lägga mig lite högre ( runt 3300 kcal ), men eftersom jag startar denna diet med en del mindre fett än vad jag brukar göra ( iaf enligt kalipern, men inte JP:s bilder ) så blior nog 3000 rätt så perfekt.
Jag ger det två veckor innan jag gör några förändringar.
Kan lägga upp maten om ni vill också, men har inte schemat på hotellet nu.Min träning kommer börja rätt så lugnt.
Måndag : Styrketräning kväll
Tisdag : Intervaller innan frukost på boxningssäck, styrketräning kväll
Onsdag : Styrketräning kväll
Torsdag : Intervaller innan frukost på trappmaskin, styrketräning kväll
Fredag : Styrketräning kväll
Lördag : Morgonpromenad 1 timme
Söndag Morgonpromenad 1 timme samt ätardagIntervallerna kommer väl ligga på typ 20 minuter i starten och jag ska variera passen varje gång. Morgonpromenaderna med hundarna på helgen blir lite blandade med intervaller ute på fälten där de kan jaga mig.
Kommer kocentrera mig på att bränna så mycket kcal jag kan under den timmen i alla fall.Som vanligt när jag deffar så har jag gjort upp värsta schemat att följa både på styrketräningen och maten, men sedan faller allt bit för bit och jag improviserar och kör bara på känsla efter några veckor. 😮
Jag tog lite mått i morse också och vägde mig på vågen hemma.
Vikt : 72 kg ( som vanligt dryga 3 kg fel, men jag följer nedgången på denna, när jag tävlade på NM i höstas tror jag att jag vägde 64-65 kg på denna våg )
Vad : 40.5 cm
Lår : 56.5 cm ( minns inte helt…)
Höft : 97-98 cm typ
Midja : 71 cm
Arm : 36.5 cmNu kör vi !!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.