Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,921 through 1,935 (of 2,275 total)
  • Author
    Anna B wrote:
    Jag poserar nog inte heller idag, men jag ser gärna Johanna posera !

Jaha, så blir det som vanligt då: en stackars ensam lite bnlekfet j_vel på linen idag också :p , äh what the f_ck det kan jag bjuda på :D !

See you soon makaroons…. getta go in a minute… HÖG musik i bilen till Kstad, here i come 😮 !

Ciao!

superberggren wrote:
    Jaha, så blir det som vanligt då: en stackars ensam lite bnlekfet j_vel på linen idag också :p , äh what the f_ck det kan jag bjuda på :D !

See you soon makaroons…. getta go in a minute… HÖG musik i bilen till Kstad, here i come 😮 !

Ciao!

Poseringen gick ju jättebra ! :)

Körde ett riktigt svettigt och snabbt benpass igår.

Eftersom Johanna, det lilla äcklet :p , snodde powerracket och skulle köra böj och mark, så körde jag hacklift istället.

Hacklift
    uppvärmning på släden, 20 kg + 40 kg.
    60 kg x 20, 20, 20, 20, 20
    Sista setet var sjukt jobbigt och jag gjorde 10 innan jag vilkade första gången och sedan typ en i taget tills 20. :|

Benspark
    5 kg per sida x 15, 15, 15

Jösses vilket pump och här tog orken rejält slut.
    Tommy körde chins bra mycket längre tid än vad jag körde ben. Herregud höll man på sådär förra året…:D

Fick finbesök på gymet igår också av Jan Nordlund och Lena Hedblad.
    De stannade ganska länge och vi hade en trevlig pratstund.
    Snacka om att man kände sig liten bredvid Lena. :D
    80 kg och nära tävlingsform !

Idag hade jag funderingar på att gå upp tidigare och gå morgonpromenad, men jag sov istället. Det kommer bli ett anbtal promenader framöver gissar jag…

Senare idag blir det axlar och rygg.

Anna B wrote:
    Poseringen gick ju jättebra !

thank´s too you och alla andra goa på gymet ;)
    ALLTID lika KUL och GIVANDE att komma till er i Kstad och träna, det GILLAR JAG :up: !

Yes , fick till ett kanonpass igår men HELKROPPSpassen är ICKE att leka med:( har ONT över allt! Nyss vart ute på löpintervaller: 100m * 10set i uppförsbacke ;) !

NU ska jag kika på bilderna!
    Tack ännu en gång Anna för allt tid stöd och din hjälp! Det är GULD värt!

Kämpa på NU!

KRAM / lilla b

Åhh, vad jag är trött…
    Deffen flyter på bra och jag ser redan rätt så stor skillnad faktiskt på axlar och mage, men även benen, så jag höll en del vatten som jag misstänkte.
    Skönt med resultat redan och jag har fått kommentarer denna veckan på att armarna blivit stora och man blir så peppad när man får höra sådant av flera olika personer. :)
    Nu ligger jag nära den formen som kalipern visat och allt går som det ska.

Styrketräningen är lite lidande såhär i början och är mest för att bränna kalorier nu känns det som. Men idag på baksida ben när jag körde finnen så var jag mycket starkare än senast och kan nog göra iaf en själv med bröstet ner i bänken jag står på knä mot. Ska testa nästa gång tror jag. Man får en jäkla kontakt i denna övningen !! :emo-thumb Som kramp !

I morse körde jag 20 minuters galet intensiva intervaller på trappmaskin och tusan vad jag svettades. Körde tempo 1 minut och ”vila” 30 sekunder. Det tog en timme efter dusch innan jag slutade eftersvettas också. :ph34r:

I morrn blir det nog morgonpromenad med hundarna hemma innan jag åker in till gymet då jag har sovmorgon pga hotelljobbet.

Ska bli intressant att se vad man tappat i vikt på söndagsmorgonen.

I morrn blir det nog ben med Jesper alias korttjock. Högreps i frontböj. :nod

superberggren wrote:
    thank´s too you och alla andra goa på gymet ;)
    ALLTID lika KUL och GIVANDE att komma till er i Kstad och träna, det GILLAR JAG :up: !

Yes , fick till ett kanonpass igår men HELKROPPSpassen är ICKE att leka med:( har ONT över allt! Nyss vart ute på löpintervaller: 100m * 10set i uppförsbacke !

NU ska jag kika på bilderna!
    Tack ännu en gång Anna för allt tid stöd och din hjälp! Det är GULD värt!

Kämpa på NU!

KRAM / lilla b

Det är så lite så. Alltid trevligt med besök från dig. :)

Riktigt BRA krigat Anna, kör så det ryker!

Vill ha: UP DATE om vikten snarast möjligt söndag morgon!

Imorn går mitt flyttpass, ha en trevlige HELG gumman!

STOR KRAM/ lilla b

gumman!
    Ta hand om er, vi ses snart!
    Många kramar ;)

Hälsa ALLA:D

Det blev ingen högrepsträning med Jesper. Jag hade verkligen fullt upp på fredagen med nya medlemmar och renovering och diverse annat på gymet, så maten blev jättesen.
    Men jag körde ett pass själv lite senare.

Började med bröst som jag inte kört på runt 5 månader då jag inte prioriterat den muskelgruppen under uppbyggnaden, men nu är det dags att köra igång igen med bröstträningen.

Bänk
    35 kg x 44 :D
    Skulle testa vad jag gjorde på ungefär halva kv. Behöver jag säga pump !!??
    50 kg x 10 lolliboll

Hantelpress
    29 kg x 5 blä vad uselt
    21 kg x 10 eller nåt

Nu slutade jag och jag kan säga såhär i efterhand att värken i bröstet är outhärdlig. Aj, aj säger jag bara. :( Det gör verkligen jätteont och det känns som om det bara blir värre och värre. Brukar få sådan värk i benen när jag haft uppehåll länge…

Frontböj
    60 kg x 15, 15, 15, 15
    Gah ! Jobbigt värre !!

Sissy squats
    10, 10, 10

Bra benpass men ingen direkt träningsvärk tyvärr. Jag vill ju ha lite värk i benen så man vet att man gjort något…

På lördagen blev det ingen morgonpromenad då jag sov ett par timmar på hotellet eftersom Marcus hade planer på dagen och jag skulle vara på gymet.
    Efter att ha jobbat med att sätta väv på gymets nya omklädningsrum för herrarna var jag genomsvett och helt slut då jag åkte hem med de stiora hundarna. Marcus hade tagit med sig Banditen.
    Ville lägga mig och sova innan nattjobbet, men först fick hundarna en powerwalk på 40 minuter.
    Jag sov sedan 2 timmar, men var så trött när mobilen ringde att det tog många sekunder innan jag vaknade till.:|
    Efter en halvtimme och en koffeintablett blev jag äntligen mig själv och natten gick rätt så fort.

Anna B wrote:
    Bänk
    35 kg x 44 :D
    Skulle testa vad jag gjorde på ungefär halva kv. Behöver jag säga pump !!??

[http://forum.body.se/showpost.php?p=364297&postcount=299]

Jo tack; det är vidrigt:D

På söndagen när jag gick upp blev det ett intervallpass med alla hundar som heter duga !
    Jag gick ungefär 10 minuter och sprang sedan intervaller ute på fälten på landet hos oss med hundarna kutande runt mig. :D
    Intervallerna blev typ 15 minuter totalt och jag gick och sprang på känsla. Det är jäkla jobbigt att springa på en äng när gräset är en meter högt !
    Sedan blev det 10 minuters promenad hem igen. Till och med Banditen blev så trött att han kunde lägga sig ner och ligga still en stund.
    Söndagen bjöd även på ätardag. Blev inte så mastigt såhär i början av deffen. Köttfärspaj, lite kladdkaka och godis, 2 proteindrycker och en stor portion med lax och ris på jobbet. Blir nästan färre kcal än under en deffdag…

Åh, hata detta väder ! Svettig dygnet runt och jag märker verkligen av att förbränningen dragit igång, för jag brukar inte svettas så himla mycket annars.

Har även en uppdatering av min första deffvecka. Inom parentes minskningarna sedan förra söndagen.

Vikt : 72 kg WTF ! Inte gått ner ett hekto ens en gång…;)
    Vad : 40 cm ( -0.5 cm )
    Lår : 56 cm ( -0.5 cm ) ( märker jag verkligen att jag gått ner på benen )
    Höft : 97.5 cm ( typ samma )
    Midja : 70.5 cm ( -0.5 cm )
    Arm : 36.5 cm

Jaha, deffen kommer gå bra det märker jag. :)
    Vi får väl se vad det blir för resultat nästa vecka. Jag tycker i alla fall att det syns att jag tappat ( vatten antagligen ) och att formen ser bättre ut.

Får se om jag kör ett snabbintervallpass innan jag åker in till gymet efter mina få timmar med sömn. Börjar tröttna på det här med att vända dygnet fram och tillbaka…:(

superberggren wrote:
    gumman!
    Ta hand om er, vi ses snart!
    Många kramar ;)

Hälsa ALLA:D

Tack detsamma. ;)
    Kolla avatartexten du fått. :D

Andreas Guiance wrote:
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=364297&postcount=299]

Jo tack; det är vidrigt:D

Var tror du jag fick ideén ifrån ? :D
    Trodde f*n jag skulle slå dig, men vad väger du egentligen ? :ph34r:
    Jag rundade neråt lite eftersom jag väger runt 75 kg.

Anna B wrote:
    Var tror du jag fick ideén ifrån ? :D
    Trodde f*n jag skulle slå dig, men vad väger du egentligen ? :ph34r:
    Jag rundade neråt lite eftersom jag väger runt 75 kg.

Jag väger 68,5; jag rundade uppåt;)

Kan avslöja det hemliga tricket: Krymp ner dina ben till löjelseväckande storlek – då verkar helt plötsligt alla övningar som relateras till kroppsvikt imponerande:D

Andreas Guiance wrote:
    Jag väger 68,5; jag rundade uppåt;)

Kan avslöja det hemliga tricket: Krymp ner dina ben till löjelseväckande storlek – då verkar helt plötsligt alla övningar som relateras till kroppsvikt imponerande:D

Tusan. Du är bra mycket starkare än vad jag är alltså. :ph34r:
    Hehe, ska tänka på det tricket nästa gång. :D

Viewing 15 posts - 1,921 through 1,935 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.