Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 2,275 total)
  • Author

usch hoppas det inte är allvarligt med handen!!!!

Mia : Det är sådär med handen. Jag var iväg idag och fick penicillin att äta i 10 dagar.
    Känns hyfsat nu, men hade ont inatt och sov dåligt.:(

Var på gymet och körde ett bra pass med vader och baksida ben.

Sittande vader
    40 kg x 17, 14, 11, 11

Hacklift
    110 kg x15
    140 kg x 14, 12, 11

Benpress 1 ben
    50 kg x 12, 10

På baksidan blev det högreps pga handen då jag inte helt kan hålla i mig i maskinen. Men det tog bra.
    Nu blir det vila i 3 dagar pga resan och vi kommer tillbaka på torsdag eftermiddag.
    Kommer nog träna hela helgen och ska försöka äta bra mat så gott det går. :emo-thumb

8) Tjenare! ;)
    Artig å lese om deg i Body, men håper nå du holder deg på banen (rette banen) litt til, så vi kan møtes til dyst igjen ;)
    Planlegger et comeback til høsten, og da kaaaan det jo hende vi står på scenen sammen igjen?! Hadde vært artig :)

Tessa !
    Hej, det var länge sedan !
    Kul att både du och Janne gör comeback i år ! Ska bli jättekul att se er två på scenen igen.
    Jag ska hålla mig på banan detta året i alla fall, så jag gissar på att vi möts på Nordiska till hösten eller hur ? :D
    Kan ju passa på att tacka dig igen för att du hjälpte mig så mycket fram till min första tävling för 3 år sedan. :worship: Inte för att jag gjorde någon topprestation, men det var bara mitt eget fel.
    Kör hårt och ta hand om familjen. Jag ska nog lyckas slå dig i en tävling innan jag ger mig. :P

Sååå, nu är jag tillbaka ige. Fingret är på bättringsvägen och resan gick mycket bra !

En liten måttuppdatering från i lördags. Vägde mig på en annan våg nu också så jag skriver bara ner måtten. Inom parentes är från förra veckan.

Vad : 39 cm ( samma )
    Lår : 55 cm ( 56 cm )
    Höft : Tror det var typ samma, minns inte helt. 😮
    Midja : 66.5 cm ( samma )
    Arm : 34.5 cm ( samma )

Ok mått. Skötte inte maten så bra i Polen. Åt både på Burger King och Mc Donalds och lite annat, men formen är mycket bra ändå som tur är.

Ska nu jobba 8 nätter i sträck. :lazy:
    Körde ett mycket bra rygg/biceps pass på fredagen. Maxningen i chinsen blev inte så bra, men fick en rejäl värk av passet i framför allt latsen. Vikten på gymet låg då på 72 kg.
    På lördagen blev det ett snabbt baksida ben pass och vila söndag.
    Blir nog axlar och mage idag på gymet.

Var på gymet och körde axlar och mage på måndagen. Gick hyfsat, men såg klen, liten och extremt tunn ut i spegeln.:( Marcus komemnterade det också. Har nog inte helt ätit som jag ska och tog igen det under natten till igår. Det resulterade i att jag på gymet på tisdagen såg mycket bättre ut och var mer fyllig. Detta syntes trots att jag inte tränade överkroppen alls.

Blev framsida ben, vader och mage idag. + 5 minuter på roddmaskinen i väntan på Marcus.

Började med benspark
    65 kg x 8 PB om jag inte missminner mig. Orkar inte gå bak i journalen och leta…
    60 kg x 7
    55 kg x 7
    45 kg x 7, 35 kg x 2 och 15 kg x 5 direkt efter varann. Satan i gatan pumpet !!

Jättedjupa knäböj i smithen. Fanns ingen stång ledig
    Vikten runt 55 kg tror jag x 12-15 reps.

Hacklift
    30 kg x 10-12 reps i 3 set.

Vader i hackliften
    Minns inte vikten, men 10-15 reps, långsamma med extra fråntryck i toppen.

Sittande vadmaskin
    40 kg x 10-12 reps i 3 set.

Stående
    250 kg x 12 och 14 reps i 2 set.

Mage. Situps och benlyft på bänk räckte idag.:p

Blev ett bra pass idag. En kompis tyckte för ett tag sedan att jag lagt på mig över axlar och rygg. Jag ser inte det själv tycker jag, men det låter bra. :)

Onsdag eftermiddag ska jag träna med Aroha från forumet. Vi ska köra bröst och triceps.:bb: Ska bli trevligt.

Anna B wrote:
    Onsdag eftermiddag ska jag träna med Aroha från forumet. Vi ska köra bröst och triceps.:bb: Ska bli trevligt.

:D Tycker jag också!

Tack för ett mycket kul och givande gympass! :emo-thumb

Aroha wrote:
    Tack för ett mycket kul och givande gympass! :emo-thumb

Tack detsamma ! :)
    Grilla JP ordentligt i morrn nu med allt du undrar över. Annars får man aldrig reda på något. :D
    Vi hörs framöver och kör hårt ! Skriv PM om du kommer på några fler frågor.

Som sagt så blev det bröst och triceps idag utan kondition.

Började med bänkpress
    60 kg x typ 8-10 reps i 3 set.

Rejält lutande hantelpressar
    20 kg x typ 8-10 reps i 3 set

Flies på plan bänk
    9 kg x typ 10-15 reps i 3 set

Triceps
    Började med dips.
    kv x 16, 10
    Nöjd med att göra 16 ändå efter bröst måste jag säga. Ska nog maxa någon dag. :)

Dipsmaskin
    Minns inte vikterna…

Pushdown 4 set och allt från 17.5 kg till 12.5 kg.

Blev ett bra och kul pass. I morrn vila och sedan rygg/biceps på fredag. Kanske chinsmaxning…

bra dips anna.

Tjena Anna!

Va menar du med att du var nöjd med 16 dips ???

Oroväckande!!!

Men jag gillar dig ändå…….

Kram
    Micke

Johan : Tack gubben. :)

Micke : Äh, tyst med dig din lille skit. :D Du ska få se på fan på maxningen som snart kommer. :aggresiv:
    Vi ses på gymet fredag eftermiddag eller hur ? Eller är du för trött för att träna…:P

Han var sjuk. :( Så det blev inget.

Anna B wrote:
    Tack detsamma ! :)
    Grilla JP ordentligt i morrn nu med allt du undrar över. Annars får man aldrig reda på något. :D
    Vi hörs framöver och kör hårt ! Skriv PM om du kommer på några fler frågor.
    Aroha wrote:
    Han var sjuk. :( Så det blev inget.

Oj, vad synd. :(

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.