Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 augusti, 2007 at 08:20 #812439Anonym anvandareMember
skoj om du ska till AF-camp anna!! då ses vi där!!!
18 augusti, 2007 at 23:02 #812440Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Fusk; du ska minsann inte fuska!
hahaha där kommer jag sedan, helt intet ovetande om Vad jag har gett mig in på… hahahaaa:DDu är grym Anna, skämt å sido: klart du ska köra på!
Hejja, hejja, hejja!
Filmklipp? Ah…. Nice; jag kommer … hahaaa:P linslus som jag är: älskar ju film och kamera!
Trevlig helg och kör hårt, och när du kört riktigt hårt kör du ännu hårdare !
Ciaops.tänk på vår ”hemlis” så klarar du allt, du och jag du vet: teamet!.ds
Edit: Fröken verkar ha problem med tangentbordet. En massa versaler smyger sig in mitt i meningarna hela tiden. Någon ändrade så det ser bättre ut.
Hehe inte helt ovanligt att Johanna missar stavning på många ord.
Filmteamet hade säkert inte haft något emot dig på film. Men de gjorde någon slags intern reklamfilm till något företag ( inte reklamfilm till oss ) och vi var bara anälla och lånade ut gymet till dem.
Körde faktiskt 10 minuter hinderbana hemma på gården idag. Var lite ringrostig i början, men sedan gick det helt ok.
Watch out !
18 augusti, 2007 at 23:04 #812441Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:skoj om du ska till AF-camp anna!! då ses vi där!!!Jag funderar på lördagen om jag kan byta eller få ledigt fredagen.
Kul att ses igen.Hälsa tjockisen som bor med dig att vi inte alls saknar honom här uppe.
Han bara svettades och stönade hela tiden på gymet. :nono:19 augusti, 2007 at 08:56 #812442Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe inte helt ovanligt att Johanna missar stavning på många ord.Filmteamet hade säkert inte haft något emot dig på film. Men de gjorde någon slags intern reklamfilm till något företag ( inte reklamfilm till oss ) och vi var bara anälla och lånade ut gymet till dem.
Körde faktiskt 10 minuter hinderbana hemma på gården idag. Var lite ringrostig i början, men sedan gick det helt ok.
Watch out !
får väl skylla på tangentbordet:o ! (har väl lite bråttom ibland då, tur det finns folk som rättar!!!!!!!! ALLT man gör! Underbart!)
KUL att de just valde ert gym att göra reklamfilmen på…. ett stort PLUS!
Hinderbaneträning: 10 minuter… ja du: så grym som du är så.. tvekar jag INTE en endaste sekund på att du körde 110%!
OCH, JO DÅ: JAG SER ALLTID upp!… men är lika go och gla ändå !
Gör man sitt bästa så anser jag att man åtminstone kämpat!
Sköt om dig och träna hårdare!
19 augusti, 2007 at 08:59 #812443Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag funderar på lördagen om jag kan byta eller få ledigt fredagen.
Kul att ses igen.Hälsa tjockisen som bor med dig att vi inte alls saknar honom här uppe.
Han bara svettades och stönade hela tiden på gymet.det där stämmer väl INTE riktigt till 100% , erkänn nu att DU faktiskt börjat i terapi sedan JP försvann, ångesten bara kom över dig! hahahaaa;)
Lite saknar vi allt, GUBBEN som styr upp allt, svettas och stönar och åtminstone tror han tar i och tar plats;) !
Hihihiiii *ett stort leende*
20 augusti, 2007 at 05:33 #812444Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:får väl skylla på tangentbordet:o ! (har väl lite bråttom ibland då, tur det finns folk som rättar!!!!!!!! ALLT man gör! Underbart!)KUL att de just valde ert gym att göra reklamfilmen på…. ett stort PLUS!
Hinderbaneträning: 10 minuter… ja du: så grym som du är så.. tvekar jag INTE en endaste sekund på att du körde 110%!
OCH, JO DÅ: JAG SER ALLTID upp!… men är lika go och gla ändå !
Gör man sitt bästa så anser jag att man åtminstone kämpat!
Sköt om dig och träna hårdare!
Bara 10 minuter lördag och noll minuter söndag på hinderbaneträning. :nono:
Detta kommer gå åt skogen.Sköt om dig själv så ses vi förhoppningsvis snart.
20 augusti, 2007 at 05:49 #812445Anonym anvandareMemberLite mått och viktuppdatering igen.
Vikt : 71 kg ( – 1 kg ) Typ 74 kg normal vikt.
Vad : 39.5 cm ( -0.5 cm )
Lår : 57 cm ( + 1 cm ) 61 cm som störst/fetast
Höft : 96 cm ( -1.5 cm )
Midja : 69 cm ( -1.5 cm )
Arm : 36 cm ( -0.5 cm )Nu börjar det ju hända saker, men frågan är om det inte händer lite väl snabbt…
Jag kör ju inte ihjäl mig på konditionsdelen heller.
Vet inte helt hur jag ska göra. Antingen höja lite och se vad som händer och gå ner lite lugnare ( kanske ). Eller köra på som jag gör nu och ev. höja upp lite senare.
Jag är varken hungrig eller seg nu efter en inkörningsperiod på två veckor så jag ger 3000 kcal en vecka till och så får jag se vad vikt/mått ligger på då…Söndagens ätardag var rätt lugn. God mat ( fläskfilé och potatisgrtäng ) och lite godis och sedan åt jag en liten portion nachos på hotellet. Magen orkar inte så mycket mat nu.
Sista målet nu innan sängen blev en proteindryck och lite nötter.Nästa helg är jag ledig hör och häpna. Det är första gången på typ ett år som jag är ledig en helg. Vi är 3 på natten nu som ska dela vakter och då måste jag vara ledig var tredje helg. Även om det är ofrivilligt pga pengarna, så kommer det vara skönt med ledighet och så slipper Marcus slita så på helgen då jag kan öppna gymet istället för honom eftersom han jobbar lördag. Det blir även ett skönt avbrott för hundarna för de sitter i bilen i flera timmar varje lördag när Marcus är vakt.
Passande nog så infaller nästa lediga helg under SM-helgen så jag slipper oroa mig för att ta ledigt.Helgens träning har inneburit två intervallpass på morgonen innan frukost med hundarna. Runt 40 minuter bägge dagarna. På lördagen körde jag även ett mini pass på hinberbanan hemma. Kändes ok och det var kul att köra igen faktiskt.
Nu ser jag fram emot 3.5 timmars sömn innan jag måste upp och ut med hundarna innan jag sticker till gymet. Vi ska hämta upp hundmat i Grums och då måste jag vara på gymet klockan 12.30 och då måste hundarna ha varit ute och ätit.
20 augusti, 2007 at 05:52 #812446Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Bara 10 minuter lördag och noll minuter söndag på hinderbaneträning.
Detta kommer gå åt skogen.Sköt om dig själv så ses vi förhoppningsvis snart.
för min skull att du bara kört ett pass;) och inte för din del heller… för du är lika grym as always!
NICE att du är ledig under SM helgen, då blir det KAMP:P !
See you soon baby!
Ciao;)
20 augusti, 2007 at 05:59 #812447Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:för min skull att du bara kört ett pass;) och inte för din del heller… för du är lika grym as always!NICE att du är ledig under SM helgen, då blir det KAMP !
See you soon baby!
Ciao;)
Hehe vi får väl se. Jag kanske dör av utmattning efter att ha burit första vikten.
När jag springer med dig på SM så kommer jag väga 6 kg mer ungefär än vad jag gjorde på SM förra året.
Jag är en tjockis.20 augusti, 2007 at 07:30 #812448Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe vi får väl se. Jag kanske dör av utmattning efter att ha burit första vikten.
När jag springer med dig på SM så kommer jag väga 6 kg mer ungefär än vad jag gjorde på SM förra året.
Jag är en tjockis.om DU är en tjockis då är jag en fet knubbsäl:p hahahaa men det bjuder jag på, det är INTE förän nästa år vid den här tiden som jag ska vara som bäst;) , hihiii. Längtar dit, tiden går fort!
Opps, just de: fort ja! Borde nog dra till jobbet nu!Kriga på i eftermiddag Anna, du är grym!
Ciao;)
20 augusti, 2007 at 11:36 #812449Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag funderar på lördagen om jag kan byta eller få ledigt fredagen.
Han bara svettades och stönade hela tiden på gymet.Det existerar inte någon tjockis inte! Minus 7 cm i midjan på 2 veckor samt 2 kg på en vecka!!! Det måste vara den skånska atmosfären
svett o stön är härligt! 😮 :p
21 augusti, 2007 at 08:12 #812450Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:Det existerar inte någon tjockis inte! Minus 7 cm i midjan på 2 veckor samt 2 kg på en vecka!!! Det måste vara den skånska atmosfärensvett o stön är härligt! 😮 :p
Haha, är han en maratonlöpare i kroppen nu då eller.
21 augusti, 2007 at 08:20 #812451Anonym anvandareMemberGårdagens armpass blev en smärre succé faktiskt. Brukar vara segt på måndagar med typ ingen sämn och ätardag på söndagen, men igår kändes det bara bra !
Började med EZ-curl biceps
25 kg ( 1/3 av kv ) x 37
Snacka om pump !Hantelcurl
15.5 kg x 6-8 reps i 3 set
Jäklar vad jag tog slut av den första övningen.Bamsecurl i cc
12.5-20 kg x 6-10 reps
Pumpet höll i sigConcentrationscurl då jag stod upp och körde med armen hängande i luften…typ…
8 kg x 6-8 repsTriceps
French press ez-stång
30 kg x 8-10 reps i 3 setPush down handtag ( i cc )
50-55 kg x typ 8-12 repsKick back i dubbelkabel
3 set och försökte verkligen trycka ur det sista.Passet kördes på 35 minuter och det är en lagom tid att träna nu.
I morse blev det 20 minuter intervall på säck och mage efter det.
I kväll blir det framsida ben.
Bifogar en bild från i morse.
21 augusti, 2007 at 09:11 #812452Anonym anvandareMember37 reps i Z stång är riktig bra . Jag har kört 30 reps inte för så länge sedan och man får en härligt Pump
Snygg form du har . det kommer bli riktig bra på scen Anna . No doubt about it !
21 augusti, 2007 at 09:39 #812453Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:37 reps i Z stång är riktig bra . Jag har kört 30 reps inte för så länge sedan och man får en härligt PumpSnygg form du har . det kommer bli riktig bra på scen Anna . No doubt about it !
Tackar Vanessa.
Det är sjukt pump man får, men bra uppvärmning också.Tusen tack. Formen har kommit sig riktigt bra de första veckorna, men nu går det väl trögare framöver antar jag.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.