Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2007 at 09:45 #812454Anonym anvandareMember
Daaaaaaaaaaamn. :buttrock:
21 augusti, 2007 at 11:46 #812455Anonym anvandareMemberfantastiskt!
21 augusti, 2007 at 16:46 #812456Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Bifogar en bild från i morse.Bred midja.
Smal över axlarna.
Dålig vidd på ryggen.
Och du ser fet ut.21 augusti, 2007 at 17:13 #812457Anonym anvandareMembergrym form ANNA!
You rock baby!
vad var det jag sa?
Du kommer att dominera på LP!Ciao
see you soon
ps.lutar åt att vi ses tidigast på SM.då MÅSTE vi få till ett pass utöver hinderbanan!Våra pass rockar fett .ds21 augusti, 2007 at 17:23 #812458Anonym anvandareMemberJay-to-teh-P : Tackar och bockar !
Ms Lovely :
Jörgen : Som vanligt med andra ord.
Fröken superB : Tack, tack. Men dominera tror jag inte. Det kommer vara mååånga bra tjejer med och även om man ser bra ut när man står själv, så blir det andra bullar att jämföras på linen.
Vi satsar på ett pass så får vi se vad som händer !
21 augusti, 2007 at 17:25 #812459Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jörgen : Som vanligt med andra ord.Jag är bara bitter för att jag själv börjar bli fet.
21 augusti, 2007 at 17:28 #812460Anonym anvandareMemberOm jag minns rätt har JP skrivit här på forumet att han tycker illa om när man säger att en fysik är snygg för det är inte det tävlandet går ut på. Och efter att ha varit här på forumet i över ett halvår har jag fått en viss respekt för honom. Han verkar var en klok man. Men i det här fallet får hans synpunkter inget gehör. Saker och ting måste nämnas vid dess rätta namn.
Anna, jävlar vad snyggt!
21 augusti, 2007 at 17:30 #812461Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Fröken superB : Tack, tack. Men dominera tror jag inte. Det kommer vara mååånga bra tjejer med och även om man ser bra ut när man står själv, så blir det andra bullar att jämföras på linen.
Vi satsar på ett pass så får vi se vad som händer !
klart vi gör, alla tiders!
Blir grymmo som vanligt, skönt att du är FREE den helgen oxå, det är GULD:up:Rock ON och glöm inte vår hemlis!!!!!!!!!!
21 augusti, 2007 at 17:34 #812462Anonym anvandareMemberEtt benpass precis avklarat.
Kändes riktigt j*vla segt när jag drog igång. Men jag tvingade mig själv till powerracket och det blev ett mycket bra pass till slut.Knäböj
Massa uppvärmning i typ 10 minuter
90 kg x 10
100 kg x 6
110 kg x 3
90 kg x 8
80 kg x 10
Hade kramp i utsidan låret liksom mellan seten, men det kändes inget när jag körde. Skumt.
Såhär i efterhand har jag redan träningsvärk…Benpress med ett ben
60 kg x 10, 12, 12Benspark
10 kg per sida x 11, 10Det två sista övningarna kördes på 10 minuter och knäböjseten inklusive uppvärmning tog 30 minuter. Lagom tid för mig nu !
I morrn sovmorgon till 05.40 tror jag om jag inte tar en morgontur med byrackorna.
21 augusti, 2007 at 17:35 #812463Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Jag är bara bitter för att jag själv börjar bli fet.Du är inte fet, du är grov ! Stor skillnad på det vet du. :friends:
21 augusti, 2007 at 17:36 #812464Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Om jag minns rätt har JP skrivit här på forumet att han tycker illa om när man säger att en fysik är snygg för det är inte det tävlandet går ut på. Och efter att ha varit här på forumet i över ett halvår har jag fått en viss respekt för honom. Han verkar var en klok man. Men i det här fallet får hans synpunkter inget gehör. Saker och ting måste nämnas vid dess rätta namn.Anna, jävlar vad snyggt!
Tack så mycket !!
Men menar du Jörgen eller JP ?21 augusti, 2007 at 17:37 #812465Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:klart vi gör, alla tiders!
Blir grymmo som vanligt, skönt att du är FREE den helgen oxå, det är GULD:up:Rock ON och glöm inte vår hemlis!!!!!!!!!!
Ja, den helgen blir min första lediga helg på 1.5 år.
Rock on tillbaka bruden !! :emo-thumb
21 augusti, 2007 at 19:41 #812466Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ja, den helgen blir min första lediga helg på 1.5 år.Rock on tillbaka bruden !! :emo-thumb
då kan jag utan tvivel påstå att du är VÄRD det din JOBBnarkoman baby! haha
yes, här ska fasen rockas ON så vikterna blir mörkrädda, spåret blir upprivet och hinderbanorna slitna och jämnade med marken:p : DU VET JU!KRAM;)
22 augusti, 2007 at 12:55 #812467Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:då kan jag utan tvivel påstå att du är VÄRD det din JOBBnarkoman baby! haha
yes, här ska fasen rockas ON så vikterna blir mörkrädda, spåret blir upprivet och hinderbanorna slitna och jämnade med marken:p : DU VET JU!KRAM;)
Hehe, lite ofrivillig jobbnarkoman på hotelljobbet.
Kram !
22 augusti, 2007 at 16:28 #812468Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe, lite ofrivillig jobbnarkoman på hotelljobbet.Kram !
kalla det vad du vill: narkoman oavsett: jobb och träning, dubbelt upp baby:p hahahaa!
Men men, envis som en åsna och stark som en oxe! Kan den kombin bli bättre? hahahaaa
Ciao;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.