Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,275 total)
  • Author

Kul att se att du är i så bra form Anna. fatar inte hur du får så smal midja-kan det ha med de breda axlarna att göra. Jag får ingen midja hur hård jag än är, får nog bygga rygg o axlar till döddagaar om jag skall luras med att få smal midja. jag har inte varit här på forumet på jätte länge, men håller tummarna för dig.
    Mvh Tini (tar det lite easy med tävlingar o kör DC i år, sen blir det andra bullar 08)

Hur lever livet i kstad?
    Bra hoppas jag och att formen är på uppåtgåeende!:up:

Här är allt bra, jobbet flyter och träningen går alldeles utmärkt: sliter som en gris!
    NU när jag har dig på avstånd får jag väl sända över piccsen från poséträningen, du vet: DU finns här fast väldigt väldigt långt bort och jag tänker på dina små tricks titt som tätt!;)
    Körde ett poséringspass idag:
    [http://powerberggren.blogg.se/?c=1187894521]

här finns länken till bilderna!
    När du har tid och lust, får du gärna kika på dom:o och höra av dig!

Tack att du finns!

KÄMPA på, ända in i kaklet gumman!

VI är BÄST!

Rock ON!

tini wrote:
    Kul att se att du är i så bra form Anna. fatar inte hur du får så smal midja-kan det ha med de breda axlarna att göra. Jag får ingen midja hur hård jag än är, får nog bygga rygg o axlar till döddagaar om jag skall luras med att få smal midja. jag har inte varit här på forumet på jätte länge, men håller tummarna för dig.
    Mvh Tini (tar det lite easy med tävlingar o kör DC i år, sen blir det andra bullar 08)

Tack Tini !
    Jag har ganska smal midja naturligt och eftersom mina höfter är breda naturligt så hjälper det till så att det ser ut som om man har smalare midja än vad man kanske egentligen har.
    Jag tror du behöver bygga upp rygg och axlar som du säger, men även ben/rumpa kanske. :)

Tack så mycket !
    Lycka till på DC ! Kommer du till Karlstad på SM i AF ?

superberggren wrote:
    Hur lever livet i kstad?
    Bra hoppas jag och att formen är på uppåtgåeende!:up:

Här är allt bra, jobbet flyter och träningen går alldeles utmärkt: sliter som en gris!
    NU när jag har dig på avstånd får jag väl sända över piccsen från poséträningen, du vet: DU finns här fast väldigt väldigt långt bort och jag tänker på dina små tricks titt som tätt!;)
    Körde ett poséringspass idag:
    [http://powerberggren.blogg.se/?c=1187894521]

här finns länken till bilderna!
    När du har tid och lust, får du gärna kika på dom:o och höra av dig!

Tack att du finns!

KÄMPA på, ända in i kaklet gumman!

VI är BÄST!

Rock ON!

De nya bilderna ser kanon ut ! Du ser ut att vara hårdare på ryggen än på länge och poseringen blir bara bättre och bättre. :)
    Axlarna börjar även växa som ogräs.

Ha det så bra där du är med jobb och träning så ses vi förhoppningsvis snart !

Så, nu ska jag uppdatera igen. Har lite dåligt med tid att göra det och nu när jag jobbar natten så orkar jag inte. Jag sitter mest som en zombie och väntar på att få åka inom gymet och säga godnatt/god morgon till Marcus och åka hem till hundarna och ge dem något gott att äta innan jag kan få lägga mig och sova i en nybäddad och sval säng. ;) Man uppskattar det lilla ibland.

Dagens ätardag blev det mer än senast. Kände att kroppen behövde fylla på och det märktes även på vågen då jag gått ner 1 kg. För mycket och Marcus har sagt denna veckan att jag sett tunn ut ( trycklös ) och jag har även luktat ammoniak när jag svettats, så nu höjer jag upp kolhydraterna med 80-100 g per dag fördelat på mina kolhydratsmål. Så som jag känt mig är ok att känna sig de sista veckorna på en diet, men inte nu när det är över 3 månader kvar !
    Jag är jätteglad över min förbränning, men ibland är den lite mycket…

Kalorierna kommer hamna på dryga 3300 och jag kör en vecka på det så får vi se.

Söndagens mått med minskningen mot förra veckan inom parentes.

Vikt : 70 kg ( -1 kg )
    Ska väga mig på tisdag morgon innan cardion på gymet så får jag en mer ”normal” vikt.
    Vad : 39 cm ( – 0.5 cm )
    Lår : 20 cm upp 56.5 cm / störst 60 cm ( -0.5 cm/- 1 cm )
    Höft/arsle : 95 cm ( -1.5 cm )
    Midja : 69 cm ( samma )
    Arm : 35.5 cm ( -0.5 cm )

Bra minskning på höftområdet i alla fall. Rumpan har blivit slapp och degig och det tyder på att fettet är på G att släppa. :D

Mina pass i slutet av förra veckan var bra ! Hade stor ork och lust att träna. Även morgoncardion kändes lättare. Har nog vant mig lite vid den nu också.
    Intervallerna med hundarna går som på räls ( de är jätteduktiga på att följa med ) och jag har fått upp ögonen för sprint ! Kortare sträckor 50-60 m där jag springer nästan allt jag kan och så går jag lite mellan. Mäter inte upp exakt utan går efter träd eller skyltar som stoppmärken. Kul träning och på slutet är det bara Bandit som hänger med för de andra två bara lufsar 50 meter bakom mig. :D

Har börjat upptäcka ådror på framförallt magen och axlar som jag knappt haft förut och det känns skönt att ligga bra till med dieten. Hotellet har en spegel med bra ljus inne på toaletten som jag använder ibland. :p

Ny vecka med nya tag och mer mat !
    Bring it !

Anna B wrote:
    Så, nu ska jag uppdatera igen. Har lite dåligt med tid att göra det och nu när jag jobbar natten så orkar jag inte. Jag sitter mest som en zombie och väntar på att få åka inom gymet och säga godnatt/god morgon till Marcus och åka hem till hundarna och ge dem något gott att äta innan jag kan få lägga mig och sova i en nybäddad och sval säng. ;) Man uppskattar det lilla ibland.

Dagens ätardag blev det mer än senast. Kände att kroppen behövde fylla på och det märktes även på vågen då jag gått ner 1 kg. För mycket och Marcus har sagt denna veckan att jag sett tunn ut ( trycklös ) och jag har även luktat ammoniak när jag svettats, så nu höjer jag upp kolhydraterna med 80-100 g per dag fördelat på mina kolhydratsmål. Så som jag känt mig är ok att känna sig de sista veckorna på en diet, men inte nu när det är över 3 månader kvar !
    Jag är jätteglad över min förbränning, men ibland är den lite mycket…

Kalorierna kommer hamna på dryga 3300 och jag kör en vecka på det så får vi se.

Söndagens mått med minskningen mot förra veckan inom parentes.

Vikt : 70 kg ( -1 kg )
    Ska väga mig på tisdag morgon innan cardion på gymet så får jag en mer ”normal” vikt.
    Vad : 39 cm ( – 0.5 cm )
    Lår : 20 cm upp 56.5 cm / störst 60 cm ( -0.5 cm/- 1 cm )
    Midja : 69 cm ( samma )
    Arm : 35.5 cm ( -0.5 cm )

Bra minskning på höftområdet i alla fall. Rumpan har blivit slapp och degig och det tyder på att fettet är på G att släppa.

Mina pass i slutet av förra veckan var bra ! Hade stor ork och lust att träna. Även morgoncardion kändes lättare. Har nog vant mig lite vid den nu också.
    Intervallerna med hundarna går som på räls ( de är jätteduktiga på att följa med ) och jag har fått upp ögonen för sprint ! Kortare sträckor 50-60 m där jag springer nästan allt jag kan och så går jag lite mellan. Mäter inte upp exakt utan går efter träd eller skyltar som stoppmärken. Kul träning och på slutet är det bara Bandit som hänger med för de andra två bara lufsar 50 meter bakom mig.

Har börjat upptäcka ådror på framförallt magen och axlar som jag knappt haft förut och det känns skönt att ligga bra till med dieten. Hotellet har en spegel med bra ljus inne på toaletten som jag använder ibland.

Ny vecka med nya tag och mer mat !
    Bring it !

shit vad NICE att det går bra med träningen och dieten, du är så duktigt;)
    och tack för alla dina fina ord: yes tränar lite inemellan åt på poséringen i smyg… haha BRA spegelhall och pedan hjälper mig endel vilket är GULD värt!
    till helgen kommer coach nr 2 fredda ner, då blir det lite nya piccs och bodycheck. :P mamma och pappa kommer också ner och kikar in nya placet.
    DU/NI får komma ner över i höst, lova!

trivs som fisken i vattnet, får min lgh på fredag, jäää!!!
    idag ska vi till ullared, bububuuuu hatar sånt men måste handla!
    jaja, kör hårt NU anna, ända in i kaklet. ska bli så kul att ses snart!
    nyfiken som bara den på din grymma form och ådrorna som börjar komma fram :P
    Ciao och hälsa alla galningar på gymet

KRAM
    ps.såg er NYA hemsida.NICE.ds

har du någon hemsida Anna där man kan se bilder ??? Du är grymt stark . jag håller på dig alltid :emo-thumb

Anna B wrote:

:D så roligt!
    Kul att det går bra för dig! :)
    Ådror på magen! :buttrock:

superberggren wrote:
    shit vad NICE att det går bra med träningen och dieten, du är så duktigt;)
    och tack för alla dina fina ord: yes tränar lite inemellan åt på poséringen i smyg… haha BRA spegelhall och pedan hjälper mig endel vilket är GULD värt!
    till helgen kommer coach nr 2 fredda ner, då blir det lite nya piccs och bodycheck. :P mamma och pappa kommer också ner och kikar in nya placet.
    DU/NI får komma ner över i höst, lova!

trivs som fisken i vattnet, får min lgh på fredag, jäää!!!
    idag ska vi till ullared, bububuuuu hatar sånt men måste handla!
    jaja, kör hårt NU anna, ända in i kaklet. ska bli så kul att ses snart!
    nyfiken som bara den på din grymma form och ådrorna som börjar komma fram
    Ciao och hälsa alla galningar på gymet

KRAM
    ps.såg er NYA hemsida.NICE.ds

Bra speglar är guld värda !
    Jag kör så gott jag kan. Men du kör ännu värre. :p
    Hemsidan är inte klar helt än, men vi är lite sega med att uppdatera den tyvärr…

Skulle gärna komma och hälsa på, men vi har liksom ingen ledig dag så det kan bli lite svårt…
    Ha en trevlig dag !

granit wrote:
    har du någon hemsida Anna där man kan se bilder ??? Du är grymt stark . jag håller på dig alltid :emo-thumb

Jag hade en hemsida, men tog bort den. Får se om den kommer upp igen. :)
    Tack ! 😮

lovelysmile wrote:
    :D så roligt!
    Kul att det går bra för dig! :)
    Ådror på magen! :buttrock:

Hehe, jag blir alltid lika glad när rumpan minskar. :D
    Tack, det känns bra i alla fall !

~Frida~ wrote:
    ;) :P

Holy shit!!

:ph34r:

Hihi. :p

Jag använder samma smileys när jag tittar på dina bilder.[/b]

Anna B wrote:
    Bra speglar är guld värda !
    Jag kör så gott jag kan. Men du kör ännu värre. :p
    Hemsidan är inte klar helt än, men vi är lite sega med att uppdatera den tyvärr…

Skulle gärna komma och hälsa på, men vi har liksom ingen ledig dag så det kan bli lite svårt…
    Ha en trevlig dag !

att vi fixar till en ledig helg framöver, det är ett MÅSTE :p hhahaaha

sen kommer jag till er i höst!
    Ta hand om er så ses vi framöver!
    Träna på baby ;)

vi ses kanske på söndag Anna om du jobbar då…det blir en runda till karlstad i helgen nämligen.
    Kanske repris på posering? ;)

superberggren wrote:
    att vi fixar till en ledig helg framöver, det är ett MÅSTE :p hhahaaha

sen kommer jag till er i höst!
    Ta hand om er så ses vi framöver!
    Träna på baby ;)

Vi får väl ta en röd dag i så fall när gymet är stängt. :D
    Keep on rocking ! :nod

Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.