Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,275 total)
  • Author

Sedan magen sist. Rutorna kommer aldrig bli bra, men jag har i alla fall ådror. ;)

Anna B wrote:
    Sedan magen sist. Rutorna kommer aldrig bli bra, men jag har i alla fall ådror. ;)

snyggt :up:

ATBexter wrote:
    snyggt :up:

Tack så mycket ! :)

Idag blev det lite omkastning i schemat då Marcus var borta och tatuerade sig i 4 timmar och sedan stack och jobbade 18.00. Jag körde axlar och rygg lite tidigare än vanligt tack vare en kompis som alltid ställer upp och vaktade receptionen åt mig när jag tränade. :emo-thumb

Passet gick snabbt, men satan vilken bra kontakt och för första gången under deffen tyckte jag det såg riktigt bra ut i spegeln på axlar och armar. Jag var ju tvungen att tjuvposera lite med pump i musklerna. 😮
    På tisdag när det blir lite fotografering nästa gång ska jag nog pumpa upp lite innan. Det gör lite skillnad faktiskt.

Nu är jag lite uttråkad och hundarna likaså. Vädret suger och jag är trött. Komemr inte orka gå någon tur med hundarna efter jag stängt heller som de är vana, men jag hoppas de förlåter mig så tar vi igen det i morrn.
    Man har konstant dåligt samvete när man har hund banne mig. :

I morrn blir det vader, baksida ben och mage. På morgonen blir det nog lite boxning på säck och poseringsträning. Ska köra mitt fria några gånger och filma det igen och se vad jag behöver träna mest på.

Usch idag har jag varit lite hungrig. Stackars mig…:)

Jisses nu börjar formen komma med stormsteg!

Anna B wrote:

Fan vad grymt:buttrock:

Hoppas du kör på med byggning framöver Anna för du har en grymt snygg fysik. Hade varit sjukt intressant att se den utvecklas ännu mer. Fler kvinnliga bb med kvinnliga fysiker åt bb-scenen!

Ogge : Jag vet och det är så kul ! :D
    Tackar mannen.

Joackim : Ses idag antar jag. :P
    Tackar och bockar. 😮

Alm : Oj, tusen hjärtligt !
    Jag ska prova så får jag se hur jag gör. Än så länge är det faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle vara med BB och posering. :happy:

NU börjar det hända saker baby!
    Ser riktigt NICE ut men jag är INTE nöjd ännu :P
    Snart ses vi och då ska vi KÖTTA på!
    Sköt om dig och hälsa ALLA dårar!
    KRAM från mig :-))

jag vill med ha ådror på magen=/ missar gymet idag då ja känner mig lite krasslig=( nya tag i morgon!!

TREVLIG HELG baby!

KRAM!!!

Anna B wrote:

Vem vill se rutor när man kan se ådror :emo-thumb

Kikade lite på bilderna och fysiken/formen ser strålande ut !

mvh nicke

_lillen_ wrote:
    jag vill med ha ådror på magen=/ missar gymet idag då ja känner mig lite krasslig=( nya tag i morgon!!

Det verkar vara många som är sjuka nu. Jag vill inte bli smittad så alla bakterier håller sig härmed borta från mig ! :D

superberggren wrote:
    TREVLIG HELG baby!

KRAM!!!

Tack detsamma !
    Ätardag på söndag you know. :P

nicke wrote:
    Vem vill se rutor när man kan se ådror :emo-thumb

Kikade lite på bilderna och fysiken/formen ser strålande ut !

mvh nicke

;)
    Tack, men magen ser allt bättre ut med lite rutor också.
    Tackar ! Formen närmar sig med stormsteg faktiskt. :)

Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.