Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,026 through 2,040 (of 2,275 total)
  • Author
    Anna B wrote:
    Ryggen i en latspread bakifrån. Stod helt knäppt med benen så jag klippte bort det. :nono:

Ser mycket bra ut tjejen!
    Bra jobbat!
    Kör på nu det sista!Lycka till//S*

Som jag misstänkte finns det itne en chans i världen att jag kommer klara av att åka till AF-camp senare idag tyvärr.
    Jag är inne på min 26 vakna timme och nu är det snart dags att sova…

Träningen i går gick ok. Och även torsdagens pass. Jag kastar om efter humör och dagsform nu och det blev vader, baksida ben och biceps på torsdagen och bröst, triceps och lite axlar i går.
    Ingen mage…:o

Nåja, jag är igen mycket nöjd med utvecklingen av formen under veckan. Har ådror på axlarna som jag aldrig haft förut och de kom fram bra idag på gymet.
    Är nära fitnessform nu då jag har liksom ett ”fettveck” på min högra höft som nästan är borta nu. Har vecket som referenspunkt hur nära form jag är. :D När det är borta så är jag AF-klar.
    Sedan efter det är det bara att köra på till rumpan är jättehård att sitta på.
    Huden på magen börjar tunnas ut ( i alla fall övre magen ) och jag hittade små ådror som sträcker sig ända upp i armhålan inatt när jag kollade formen mitt i hotellstädningen. Man måste passa på när man hittar starkt ljus rakt uppifrån. :D

Idag blir det 7 timmars sömn förhoppningsvis och sedan ut på minst en timmes promenad med byrackorna. Det är de värda efter att ha suttit i bilen flera timmar inatt eftersom Marcus också jobbade.
    Dock fick Floyd och Banditen springa av sig på torsdagskvällen då de överraskade en liten hare och jagade den stackaren i några minuter. De har ingen chans att få tag på den och jag hoppas haren inte tar illa upp att de jagar den lite då det är ett bra sätt att få dem aptrötta. ;)
    Jag är tyvärr inte lika snabb eller lika kul att jaga när jag springer…
    Får se om det blir intervaller eller bara promenad. Vi har en grym backe ute hos oss som det tar 20 minuter att gå till och flera minuter att gå uppför, så det kanske jag ska göra i morrn om benen är trötta och slitna. Att gå uppför backen är nästan lika jobbigt som att jopgga uppför den.

Nej nu är det dags att köra hem och helst utan att somna vid ratten.

SUSAN wrote:
    Ser mycket bra ut tjejen!
    Bra jobbat!
    Kör på nu det sista!Lycka till//S*

Tackar Susan !
    En till som jobbar natten. :D

Åh, nu känner jag att det är dags att fylla på mina tomma depåer med god mat. :D
    Första gången under denna dieten känner jag mig helt tömd innan en ätardag. Ska bli skönt och gott när jag vaknar senare i eftermiddag.

Jäklar vilket oväder vi hade ute på landet i går ! Jag vaknade runt 13.00 av att det spöregnade på plåttaket på huset och åskan gick i närheten. Elen hade gått och kommit tillbaka för klockradion stod och blinkade.
    Det tog en stund att somna om så jag var rätt trött när mobilen ringde klockan 14.30. :O
    Då var elenborta igen ! Så är det att bo på landet…Men den hade kommit tillbaka innan vi hann hem från morgonpromenaden.
    Var ute med hundarna i 55 minuter. Det tog 32 minuter att gå till och uppför backen jag nämnde tidigare, men så joggade jag lite på tillbakavägen så det blev inte helt en timme, men hundarna var nöjda ändå.

Sedan sågade jag ved, gjorde iordning 2 kg kyckling och städade huset ordentligt. Trivs när det är rent runt mig. :)

Natten har varit rätt så lugn, men jag väntade mig nästan besök av en eller två domarjävlar som är i stan. Fick ett par fylle-SMS från JP innan jobbet där han och Jörgen utmanade mig i SM-hinderbanan, men ingen av dem dök upp på hotellet. :

Snart sovtajm och sedan vikt och mätrapport innan ätardagen drar igång !

Anna B wrote:
    Fick ett par fylle-SMS från JP innan jobbet där han och Jörgen utmanade mig i SM-hinderbanan, men ingen av dem dök upp på hotellet. :

haha : D

JP och Jörgen är tydligen inte bara kungar i baren när de är ute, de är kungar i SM-hinderbanan också :P

Tja! Hoppas NI haft en fin helg, tell me everything about the camp: skvaller skvaller.see you soon baby, miss you like crasy!
    KRAM å hej!
    Hälsa

Vi ses imorgon, jag måste visa nyförvärvet.
    Om jag tar med honom till gymmet så akta dina små dogs annars åker de på stryk, eller vad tror du?

nicke wrote:
    JP och Jörgen är tydligen inte bara kungar i baren när de är ute, de är kungar i SM-hinderbanan också :P

Eller hur !? :)

Joackim wrote:
    Om jag tar med honom till gymmet så akta dina små dogs annars åker de på stryk, eller vad tror du?

Haha, jag dööör ! :D
    Vilket litet monster.
    Jadu, tur att våra hundar är tre mot en för den där ser inte helt hundra ut. :D

Ses i morrn !

Idag är det alltså ätardag. Som det har varit hittills under deffen så orjkar jag itne helt äta som jag planerat och får dessutom ont i magen…*grrrr* Så har det inte alls varit under de andra deffarna.
    Men jag har dock fått i mig lite mat iaf.

Till frukost 2 Wasa sport med leverpastej och saltgurka. Mums. En vaniljkesella och en banan. Hundarna fick en del av kesellan då de fullkomligt avgudar den.
    Sedan typ 7 godisar innan maten.
    200 g kött, 300 g pommes och runt 30 g persiljesmör slank ner till middag.
    Innan jobbet åt jag lite kladdkaka och vaniljglass. En babyportion som gjorde att jag fick ont i magen. Blä.
    Tog en alvedon och nu känns det bättre. Är på hotellet nu och ska gå genom alla kylar och frysar och se vad jag kan hitta här senare.
    Det har varit rester på buffén idag som de så fint kallar Buffé á la Drott. :)

Blev en morgonpromenad i skog och på fält på runt 60 minuter med hundarna idag. Sprang inget då jag kände mig rätt så sliten faktiskt. Men så ska man väl känna på ätardagens morgon kanske…

Resultat av vikt-måttuppdateringarna då : Jämför med förra veckan

Vikt : 71 kg + 1 kg sedan förra veckan… :ph34r:
    Vad : 40 cm + 0.5 cm
    Lår : 57 cm ( 20 cm från knä ) + 58.5 cm ( fetaste stället ) + 0.5 cm och – 1 cm
    Höft : 94.5 cm -0.5 cm
    Midja : 68 cm samma
    Arm : 36 cm samma

Jaha, det var ju bra eller nåt…Gått upp i vikt…Nåja, efter min lilla poseringsstund på hotellets lilla motionsrum med det bra-iga ljuset så bryr jag mig inte. :D
    Benen är dock ljusår efter överkroppens hårdhet och det är tur att jag har tid på mig att tappa fettet där.
    Blir lite skillnad i ådror och tryck när man ätit lite mer. Kanske ska posa lite mer där inatt. :D

Jag höjer inte maten något denna veckan utan avvaktar lite och ser hur formen och orken är till helgen.

Anna B wrote:
    Är nära fitnessform nu då jag har liksom ett ”fettveck” på min högra höft som nästan är borta nu. Har vecket som referenspunkt hur nära form jag är.

Du också?!
    Här kände man igen sig liiite :D

Grymt Anna! Kör hårt för nu är det inte långt kvar! :)

NICE work Anna! :up:
    Hoppas helgen var ok trots att du inte orka äta så mycket som planerat:P haha kan säga att jag åt för oss två igår, kanske därför jag har kramp i magen idag:P hahahaaa
    Ses snart baby! KRAM

Joackim wrote:

vill också ha;) !:( men men… förmodlige ingen tid:| !
    Ciao

Fröken Lovely : Hehe, kul. :D
    Tack, jag kör allt jag kan ! Tiden går ruskigt fort !!

Viewing 15 posts - 2,026 through 2,040 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.