Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 september, 2007 at 20:38 #812544Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Alltså min motivation tryter en del nu, men jag träna på med det jag ska göra i alla fall och formen känns ok.
Men det där är upp och ner också…Får panik över att inte hinna ena dagen och andra dagen känns det bra igen.Motivationen kommer upp från Skåne på fredag. :up:
Någon panik behöver du inte känna. Formen är redan nu såpass bra att du kommer att vara klar i god tid till tävling. Och muskler har du. Det kommer att gå skitbra det här.
18 september, 2007 at 20:54 #812545Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Motivationen kommer upp från Skåne på fredag. :up:Någon panik behöver du inte känna. Formen är redan nu såpass bra att du kommer att vara klar i god tid till tävling. Och muskler har du. Det kommer att gå skitbra det här.
Kanon , jag har svårt att hitta den.
Tack för dina ord. De hjälper även om du bara hittar på dem…18 september, 2007 at 21:30 #812546Anonym anvandareMemberVerkar ju gå bra för dig :emo-thumb
Får se om jag hinner komma in å köra ett pass på FredagMVH
18 september, 2007 at 22:18 #812547Anonym anvandareMemberSer ju jätte bra ut Äter du lika mycket kcal på tränings dagarna som vilo dagarna ? Eller du kanske inte ha några vilodagar vad vet jag
19 september, 2007 at 07:44 #812548Anonym anvandareMemberDu är i grym form Anna och kommer bli ännu grymmare, long way too go!
Kämpa på och håll modet uppe: tänk på vår ”hemlis” om det går för tungt!
Det är ett SUPER knep att ta fram!
Rock ON!!!19 september, 2007 at 10:47 #812549Anonym anvandareMemberKIMBO wrote:Verkar ju gå bra för dig :emo-thumb
Får se om jag hinner komma in å köra ett pass på FredagMVH
Tackar.
Ni Skoghallingar har varit rätt så osynliga på gymet faktiskt. :nono:
Björn skulle väl sälja bilen hörde jag ( men iofs så tar väl inte det flera dagar ) och du är ju borta under veckorna.
Kanske ses på fredag då.19 september, 2007 at 10:49 #812550Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Ser ju jätte bra ut Äter du lika mycket kcal på tränings dagarna som vilo dagarna ? Eller du kanske inte ha några vilodagar vad vet jagTack ska du ha !
Nej, på vilodagarna ( lördag och söndag ) blir det ju inte gainern efter träning som ligger på kanske 350 kcal eller så. Har ju f*n inte koll på hur mycket kcal den är på. 😮
Höftar nog lite väl mycket på maten märker jag.19 september, 2007 at 10:50 #812551Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Du är i grym form Anna och kommer bli ännu grymmare, long way too go!
Kämpa på och håll modet uppe: tänk på vår ”hemlis” om det går för tungt!
Det är ett SUPER knep att ta fram!
Rock ON!!!Tjena superjohanna.
Jovisst, lång väg, men ändå rätt så kort. Veckorna flyger iväg…
Ska bli så kul att ses i helgen !!19 september, 2007 at 10:53 #812552Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Benen känns feta på bild, men lite hårdare i verkligheten. Hoppas jag itne inbillar mig för mycket…Du har riktig bra ben Anna. Resten av kroppen också men me love ya legs :p
23 september, 2007 at 13:02 #812553Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tjena superjohanna.
Jovisst, lång väg, men ändå rätt så kort. Veckorna flyger iväg…
Ska bli så kul att ses i helgen !!LOVELY för en underbar HELG;) , så KUL att ses.
Vilken form du ligger inne med bruden! Jäääääää
Riktigt GRYMT!
Se NU till å KÖTTA på framöver :up: räknar med en grym form då jag kikar hem i vecka 44.
Då ska det rockas fett på BTB gym!
Jääääää
Ciao baby!30 september, 2007 at 21:05 #812554Anonym anvandareMemberLängesen: long time no seen känns de som, men vi ses snart igen: Hoppas DU köttar på nu, eller rättare sagt: jag räknar med det!
Rock ON som vi säger: jäääääää
ps.glömmer väl ALDRIG vår hemlis, bara å plocka fram.ds12 oktober, 2007 at 20:18 #812555Anonym anvandareMemberC.A.I.P wrote:Hej Anna.Kul att se att både gymmet och träningen går bra. Och jag blir mäkta imponerad av dina bilder. Ser jättebra ut bara att lyfta på kepan och bocka. Brukar vara inne och läsa BTB´s ”tråd” och den ger både skratt och inspiration……:emo-thumb
Ha det gott och hälsa Marcus…Kör hårt nu fram till tävlingen…..
mvh Kai:emo-thumb
Tack tack.
Hoppas allt är bra med familjen !!12 oktober, 2007 at 20:19 #812556Anonym anvandareMemberOrkar inte uppdatera så ofta med jag har kört på hyfsat ändå. Formen kommer mer och mer och har lite bilder att dela med mig av.
12 oktober, 2007 at 20:20 #812557Anonym anvandareMemberRyggen…
12 oktober, 2007 at 20:20 #812558Anonym anvandareMemberMer ben som äntligen börjar bli hårda. Rumpan har lite markeringar också faktiskt. 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.