Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,086 through 2,100 (of 2,275 total)
  • Author
    Anna B wrote:
    Tack så mycket tjejer för att ni håller liv i journalen. :)
    Pga diverse personliga händelser i mitt liv nu så är jag inte så jätteladdad inför Lucia, men jag ska försöka motivera mig allt jag kan och jag har god hjälp av världens bästa Marcus.
    Än så länge är det tävling i december i alla fall. :)
    Formen är faktiskt bra om jag får säga det själv men det gäller att hålla i den och förbättra den ännu lite till och inte sabba laddningen med för mycket pill och plock.

Lycka till Anna med dina förberedelser. Du är en envis dam med fokus och jäklar anamma, så jag vet att det kommer gå bra trots att det finns saker som bromsar. Ge järnet, Anna!

Kram
    LillMirre

Mirre wrote:
    Lycka till Anna med dina förberedelser. Du är en envis dam med fokus och jäklar anamma, så jag vet att det kommer gå bra trots att det finns saker som bromsar. Ge järnet, Anna!

Kram
    LillMirre

Tusen tack Mirre. :)
    Jag ska verkligen fokusera allt vad jag går för nu sista tiden.
    Tur att min förbränning är som den är för jag tycker att jag lagt ner mycket mindre tid på denna dieten på förbränning men är ändå mycket hårdare än vad jag någonsin varit tidigare. Tre veckor kvar att tappa fett på ben och rumpa ! :emo-thumb

Det går framåt med formen, men humöret är väldigt upp och ner tyvärr.:(
    Jag är nöjd med mitt fria nu och övar på det varje dag faktiskt.
    Den obligatoriska poseringen håller jag också på med lite, men den finns ju även i mitt fria så jag gör så gott jag kan just nu och slutresultatet får bli som det blir helt enkelt.

Min ork börjar tryta nu och i morse var det första gången som morgonpromenaden var riktigt jobbig. Jag kör genom kroppen två gånger i veckan nu och kör hårt så gott som varje pass. Känner mig lite tunn, tom och slät, men jag hoppas det kommer kännas bättre på lördag när jag kommer äta lite mer. :up:

Fan bara 3 veckor kvar och jag nojjar rätt så rejält över formen kan jag erkänna…:|:ph34r:

Kom igen nu!
    Ända in i kaklet, annars så kommer det lilla monstret och jagar dig:devil:

kör på nu anna! snart framme!
    ska bli skoj att se dig köra bb! kommer o hejar…

Hälsade på det elaka mostret över häromdagen och han är ganska snäll faktiskt. :D

Tack Mia ! :)

Humöret och formen känns helt ok nu.

Har man en coach som är guld värt som peppar och hjälper till allt han kan så kommer det inte gå fel.:)
    Många har gett mig tips om att göra si och så, men jag måste göra på mitt sätt och så får det bära eller brista helt enkelt !
    Jag äter fortfarande mjölkprodukter ( för att det är så j*vla gott med kvarg till frukost bland annat ) men kommer sluta med det 10 dagar innan tävling. Jag tränar relativt tungt ( 8-12 ) även om jag fått tipset om att högreps får fram separationerna bättre och jag har fortfarande ätardagar ( inte sista lördagen innan tävling dock ) osv.
    Detta är ändå min tävling och jag måste få göra så som jag tycker känns bäst, speciellt just nu…

Jag tackar ändå ödmjukast för alla tips och råd jag fått !!:emo-thumb

En sista bild innan tävling.

Du är GRYM:up:

Joackim wrote:
    Du är GRYM:up:

Tack Joackim. :)
    Hälsa din trevliga familj + det lilla monstret så ses vi på gymet till veckan !

Looking good Anna!

Lycka till på FF

Du är bara BÄST Anna!
    Kör hårt NU!
    Jag vet att du kan!
    Stor KRAM/ J.

SethRonland wrote:
    Looking good Anna!

Lycka till på FF

Tack så mycket Seth ! :)

superberggren wrote:
    Du är bara BÄST Anna!
    Kör hårt NU!
    Jag vet att du kan!
    Stor KRAM/ J.

Snart kanske jag är bäst. ;)
    Vi höres vännen !:)

Anna B wrote:
    Hälsade på det elaka mostret över häromdagen och han är ganska snäll faktiskt.

Tack Mia !

Humöret och formen känns helt ok nu.

Har man en coach som är guld värt som peppar och hjälper till allt han kan så kommer det inte gå fel.:)
    Många har gett mig tips om att göra si och så, men jag måste göra på mitt sätt och så får det bära eller brista helt enkelt !
    Jag äter fortfarande mjölkprodukter ( för att det är så j*vla gott med kvarg till frukost bland annat ) men kommer sluta med det 10 dagar innan tävling. Jag tränar relativt tungt ( 8-12 ) även om jag fått tipset om att högreps får fram separationerna bättre och jag har fortfarande ätardagar ( inte sista lördagen innan tävling dock ) osv.
    Detta är ändå min tävling och jag måste få göra så som jag tycker känns bäst, speciellt just nu…

Jag tackar ändå ödmjukast för alla tips och råd jag fått !!

En sista bild innan tävling.

:worship: Sjukt bra rygg :up:

Lindmark wrote:
    :worship: Sjukt bra rygg :up:

Tack och bock ! :happy:

Anna B wrote:
    Snart kanske jag är bäst. ;)
    Vi höres vännen !:)

och föresten: Du är redan allra BÄST :up:!

Rock on nu det sista, det kommer bli grymt BRA!
    Jäääää :p

superberggren wrote:
    och föresten: Du är redan allra BÄST :up:!

Rock on nu det sista, det kommer bli grymt BRA!
    Jäääää :p

Haha så säger du bara. :p
    tack för stödet vännen ! :happy:

Viewing 15 posts - 2,086 through 2,100 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.