Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2007 at 08:20 #812589Anonym anvandareMember
Kan ju försöka vara seriös och uppdatera lite…
Formen känns verkligen på ingång ! Bra tryck under träningen och även om armarna släpar en del ( och rutorna ) så tror jag att jag kommer bli relativt nöjd med slutresultatet. Märker nästan framgång från dag till dag nu även om jag nu denna veckan blivit tvungen att lägga om lite i både träning och morgoncardio pga diverse saker. Men trots lugnare morgoncardio ( typ dammsugning/städning på gymet ) så tappar jag fett.
Jag har lagt in lite poseringsträning efter varje styrkepass och orken under träningen är förvånansvärt hög faktiskt.Benen ( speciellt framsidan ) börjar faktiskt bli ganska hårda med massa ådror, men flexet finns inte nu och benen ser helt släta ut fast med ådror på. Skumt, men jag är såååå jäkla sliten i benen och det känns som om de ska vika sig ibland när jag går. Men bara de kan återhämta sig de sista dagarna så markeringarna kan komma fram ordentligt så kan det bli ok.
Annars märks det verkligen att jag sänkt mitt intag lite. Hungern mitt på dagen innan lunch är galen och jag tänker typ bara på nästa mål…
På kvällen känns den också en del, men nu är det inte lång tid kvar och jag planerar vad jag ska baka och laga till efter tävlingen.
Som tur är mättar kvargen enormt på morgonen, men snart försvinner den också.21 november, 2007 at 08:47 #812590Anonym anvandareMemberHåll ut Anna!!! Det är det som gör en vinnare!!
Om vi inte ses, så lär du höra mig:)21 november, 2007 at 10:03 #812591Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Håll ut Anna!!! Det är det som gör en vinnare!!
Om vi inte ses, så lär du höra mig:)Tackar Anna !
Ahh, låter trevligt.21 november, 2007 at 14:09 #812592Anonym anvandareMemberBara å kämpa vidare!
Som Anna, sa: En vinnare ger sig aldrig. Det är just det som gör en vinnare!
Ses snart gummsan!
Kram/J.22 november, 2007 at 13:09 #812593Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bara å kämpa vidare!
Som Anna, sa: En vinnare ger sig aldrig. Det är just det som gör en vinnare!
Ses snart gummsan!
Kram/J.Jepp, ses på FF ! :happy:
22 november, 2007 at 17:45 #812594Anonym anvandareMemberHej Anna
Såg att vi var i samma klass, vad kul!Lycka till !
vänliga hälsningar Diana:D
22 november, 2007 at 17:48 #812595Anonym anvandareMemberHej råkade va inloggad på min pojkväns användare som du förstår var det jag som skrev..
23 november, 2007 at 10:34 #812596Anonym anvandareMemberSatans vad du hårdnat till Anna.. detta kommer bli kanon.
m.v.h Björn
:emo-thumb23 november, 2007 at 12:46 #812597Anonym anvandareMemberser jävligt bra ut! även piggare=)!! till skillnad mot mig. de fick bli vilo vecka nu men ses på måndag/jocke
23 november, 2007 at 12:47 #812598Anonym anvandareMemberser jävligt bra ut! även piggare=)!! till skillnad mot mig. de fick bli vilo vecka nu men ses på måndag/jocke
23 november, 2007 at 18:47 #812599Anonym anvandareMemberHudiksvallsGymDiana wrote:Hej råkade va inloggad på min pojkväns användare som du förstår var det jag som skrev..Ja, jag har sett det. Jättekul.
Synd att vi inte blev fler bara.MRBIG wrote:Satans vad du hårdnat till Anna.. detta kommer bli kanon.m.v.h Björn
:emo-thumbTackar Björn !
Ja, jag ser nästan skillnad från dag till dag trots att träningsmängden minskat avsevärt.
Man ska vila sig i form antar jag.
Ses kanske under helgen ?_lillen_ wrote:ser jävligt bra ut! även piggare=)!! till skillnad mot mig. de fick bli vilo vecka nu men ses på måndag/jockeTusen tack !
Är det hunden som spökar igen eller ?
Ses till veckan då !23 november, 2007 at 21:35 #812600Anonym anvandareMemberhehe nej nu sover hon heeela natten=) de är ni kvinnor som spökar:D
23 november, 2007 at 21:51 #812601Anonym anvandareMember_lillen_ wrote:hehe nej nu sover hon heeela natten=) de är ni kvinnor som spökar:DHehe, ja vi har en tendens att spöka ibland…
23 november, 2007 at 21:52 #812602Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe, ja vi har en tendens att spöka ibland…:nono: fy på ej:whistle:
24 november, 2007 at 19:44 #812603Anonym anvandareMemberTrots ( eller pga vad vet jag…) en markant minskning av morgoncardiodelen så har jag tappat synbart med fett på speciellt höfter/utsida lår och genom mer vila för benen såg även framsidan fylligare ut idag på poseringen.
Det känns som om det kommer bli bra faktiskt till slut på scenen.
Baksida ben börjar få bra markeringar och så har jag en sista vecka på mig att vässa lite till.
Jag kommer inte ändra något nästa vecka utan kör som denna. 5 dagars styrka ( siktar på 1 timme åt gången ) och städning etc som morgoncardio i 1 timme på gymet innan frukost.På lördag hade jag planerat att ha en fyllningsdag bara, men beroende på formen så kommer jag nog att äta hockeybrunch som frukost ( allt jag orkar ) och sedan köra dietmat resten av dagen. Kanske inte vad alla gjort så nära tävling, men jag känner för det och då gör jag det.
Sista veckan är fortfarande inte helt klar angående vattenintaget, men jag ska tänka ut hur jag ska göra och följa det och så blir det väl justeringar till en ev. nästa tävling någon gång.
Idag har jag ätit 1 smörgås och en Peptipar till frukost, egengjord köttfärspaj till lunch, kladdkaka med vaniljpudding och 30 g protein som gainer efter träning och som uppladdning inför passet blev det sisådär 300 g smågodis.
Passet blev mage och underarmar. Underarmar har jag nog aldrig någonsin kört separat i hela mitt liv, men det blev ett bra pass och jag avslutade med lite snabb posering av de obligatoriska.
Lite svårt att hålla in magen av allt godis, men rätt ok tryck !Snart ska jag ta en andra portion paj och på jobbet vankas det nachos eller lax. Eller båda delar. :happy:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.