Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 december, 2007 at 22:49 #812619Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tack kära Johanna för ditt stöd. Även om jag inte alltid svarar på dina sms direkt så blir jag alltid glad över att få dem ska du veta !
Jäkla skit, det blev ingen brunch. FBK hade bortamatch för andra helgen i rad och det betyder alltså ingen brunch.
Hade bokat in köttbullstallrik IKEA istället men pga mycket folk satte vi fart mot Burger King. Men satan i gatan där var drive in:en full och massor av folk därinne också så efter lite fula ord blev det ICA och färdig potatisgratäng med skinka och baguette. Gott det också och för samma pengar blev det 4.5 liter must light och en godispåse också.Jag kör en hel ätardag idag även om jag ska försöka att minimera mitt intag så gott det går. Men det är svårt !
Poseringen igår kväll var ett mycket positivt inslag. Trots att jag saltar maten massor och håller vatten samt var totalt tömd så såg det bra ut !
Benen börjar verkligen ta sig och i eftermiddags när jag sovit lite och vilat dem så var trycket helt galet med ådror överallt !!
Magen i morse blev jag också glad över att se så när vattnet stryps och jag fyller lite kan nog mage/ben posen bli rätt så ok.
Dock har jag koko-tryck i dem efter en lugn timmes promenad med hundarna, men det släpper väl snart hoppas jag.Ska snart ta min andra portion med potatisgratäng för idag och har inte alls dåligt samvete för formen. Så tömd som jag var i går och som jag kommer bli igen sön-tors ( kommer ändå ligga på runt 150 g kolhydrater per dag ) så kommer denna dagen spela noll roll för slutresultatet ( har jag bestämt mig för iaf ). Efter dagens matintag kommer jag orka med veckan bättre och humöret kommer förhoppningsvis bli bättre också, vilket resulterar i ett mer positivt tänkande om tävlingen på lördag och mindre stress för kroppen i slutändan.
Slutet gott allting gott. :happy:
YES.that´s what freinds are for you know!
Finns här alltid, i med och motvind, vårt och torrt, vinter som sommar oavsett så kan DU räkna m mig!:up:Gött att du fyller lite NU. då orkar du absolut hålla ut 5dagara m tung diet men som sagt: du hade klarat det ändå!
Säger som Tommy:
You rock! SES på lördag, faaan vad VI ska hejja!
KRAM2 december, 2007 at 04:29 #812620Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:YES.that´s what freinds are for you know!
Finns här alltid, i med och motvind, vårt och torrt, vinter som sommar oavsett så kan DU räkna m mig!:up:Gött att du fyller lite NU. då orkar du absolut hålla ut 5dagara m tung diet men som sagt: du hade klarat det ändå!
Säger som Tommy:
You rock! SES på lördag, faaan vad VI ska hejja!
KRAMLite och lite…Jag överfyller mest tror jag..:o
Jag kan knappt sluta äta ju. Men det har blivit lågkolhydratbars, russin och bananer + Special K mest under natten.
Har fått kolhydratchock tror jag och längtar efter att sova.Nu är det 4 dagars hårdkörning på gymet med styrka och posing och sedan smäller det !!
Tror Tommy håller med mig om att du är en hejare på att heja.
2 december, 2007 at 09:37 #812621Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Lite och lite…Jag överfyller mest tror jag..:o
Jag kan knappt sluta äta ju. Men det har blivit lågkolhydratbars, russin och bananer + Special K mest under natten.
Har fått kolhydratchock tror jag och längtar efter att sova.Nu är det 4 dagars hårdkörning på gymet med styrka och posing och sedan smäller det !!
Ett jätte lycka till, Anna! sista veckan nu inför scenen är den roligaste där saker verkligen händer med fysiken. Rena julafton varje morgon att se fram emot nu. Kör hårt!
Ska bli kul och träffa dig på lördag backstage.
Kram
Mirre2 december, 2007 at 12:33 #812622Anonym anvandareMemberopps dubbel post:P haha
2 december, 2007 at 12:34 #812623Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Lite och lite…Jag överfyller mest tror jag…
ja, de är sant: hejjar hejjar och hejjar, shit vad det går: men du ska bara veta hur mycket jag hejjar på mig själv varje gång jag drar till gymet , egen kär så det bara skriker om det men det bjuder jag på, lite omtänksam är jag väl också…..;)jämtemot andra! see you soon baby!
You rock!
Jääääää
KRAM från Jojjo Pojjo;)2 december, 2007 at 13:17 #812624Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ett jätte lycka till, Anna! sista veckan nu inför scenen är den roligaste där saker verkligen händer med fysiken. Rena julafton varje morgon att se fram emot nu. Kör hårt!
Ska bli kul och träffa dig på lördag backstage.
Kram
MirreTusen tack Mirre !
Ja, man ser skillnad från dag till dag och märker minsta lilla ändring i kosten.
Ses snart !superberggren wrote:ja, de är sant: hejjar hejjar och hejjar, shit vad det går: men du ska bara veta hur mycket jag hejjar på mig själv varje gång jag drar till gymet , egen kär så det bara skriker om det men det bjuder jag på, lite omtänksam är jag väl också…..jämtemot andra! see you soon baby!
You rock!
Jääääää
KRAM från Jojjo Pojjo;)Ser fram emot att höra dig hejja på lördag !
Jag tycker om och blir peppad av folk som skriker på mig när jag står på scenen, så alla som har lust att göra det på lördag är hjärtligt välkomna !Sköt om dig nu bruden.
2 december, 2007 at 13:18 #812625Anonym anvandareMemberNu är det inte långt kvar till förkylning. :(Har börjat snora en del, men halsontet är borta. Ingen feber eller öm i kroppen annars.
Nåja, jag får träna bort det onda och bli sjuk på söndag.
Slog nog sovrekord idag i alla fall med flera timmar i sträck, men det beror på den extra maten.Dricker massor med vätska ( julmust light ftw :pop: ) och hoppas att sjukdomen inte påverkar formen något de närmaste dagarna.
Har såklart dåligt samvete över den extra maten igår som utvecklade sig till den mesta och största ätardagen denna dieten. 😮
Men Marcus tror inte det kommer spela någon som helst roll för formen och det tror faktiskt inte jag heller. Förbränningen är på topp kände jag igår då jag svettades galet mycket och var allmänt varm och sedan sov jag ju rätt ok också pga maten.Ska köra axlar, bröst, triceps och mage senare idag. Då blir det ett hårt pass och inte ett sådant mesigt som jag körde på fredagen. Men då hade jag noll energi också iofs. Måste utnyttja och bränna den extra energin.
Nu blir det 4 pass innan Lucia ( sön-ons ) och då kör jag genom överkroppen två gånger och mage varje dag.Kanske ska sänka kolhydraterna lite extra idag då jag känner mig fräsch och uppfylld och ganska mätt än faktiskt. Iofs inte så konstigt med tanke på kcalintaget igår… Runt 100 g istället för 150 g borde funka.
Sista nattpasset innan tävlingen inatt också. Skönt !
Dock gick fredagsnattpasset över förväntan av vad jag trott. Var inte så jäkla trött ( men jag hade extra mat i tankarna…) och jag orkade med städningen som jag skulle, men att vara vaken 26 timmar i slutet av en BB-tävlingsdiet är inget jag rekommenerar att syssla med som nöje direkt.Har fortfarande svårt att förstå att jag snart ska göra debut i BB…
2 december, 2007 at 21:46 #812626Anonym anvandareMemberHar börjat planera veckan in i detalj så jag inte glömmer något som kan vara viktigt. Ska göra lite saker varje dag så inte allt hamnar på torsdag och det blir onödig stress.
Maten jag åt igår är redan som bortbåst i systemet. 😥 Jag är hungrig och lite svag, men passet tidigare höll jag bra tempo på iaf.
Själva formen är inte direkt att skryta med idag efter att jag håller lite ( läs mycket ) vatten, men man får hålla huvudet kallt bara.Nu äntligen sista natten innan Lucia.:up:
3 december, 2007 at 07:57 #812627Anonym anvandareMemberDu är BÄST, ingen protest!
Rock ON bruden!
See you soon makaroon!3 december, 2007 at 15:34 #812628Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Du är BÄST, ingen protest!
Rock ON bruden!
See you soon makaroon!I know ! :happy::nerd:
3 december, 2007 at 18:17 #812629Anonym anvandareMemberHar smugit lite i tråden den senaste tiden. Tänkte bara säga att jag kommer sitta i publiken vid förbedömningen och hejja. Lycka till!
4 december, 2007 at 08:04 #812630Anonym anvandareMemberAnna B wrote:I know ! :happy::nerd:Helt RÄTT inställning bruden!
Jääääää
Rock ON!4 december, 2007 at 08:28 #812631Anonym anvandareMembereeelin wrote:Har smugit lite i tråden den senaste tiden. Tänkte bara säga att jag kommer sitta i publiken vid förbedömningen och hejja. Lycka till!Tusen tack för ditt stöd eeelin.
superberggren wrote:Helt RÄTT inställning bruden!
Jääääää
Rock ON!You know it !
Idag är förkylningen bättre och benen såg BRA ut och återhämtade när jag kollade dem nyss. Kan nog bli rätt så ok slutresultat faktiskt. 😮Ha en bra dag på jobbet !
4 december, 2007 at 13:52 #812632Anonym anvandareMemberAnna B wrote:You know it !
Idag är förkylningen bättre och benen såg BRA ut och återhämtade när jag kollade dem nyss. Kan nog bli rätt så ok slutresultat faktiskt. 😮Ha en bra dag på jobbet !
Japp, skall ha en kalas vecka innan vi ses på lördag!
Då rockar vi fett!Kör så det ryker NU, kommer att var grymmast: A´la Bergli
4 december, 2007 at 14:28 #812633Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Japp, skall ha en kalas vecka innan vi ses på lördag!
Då rockar vi fett!Kör så det ryker NU, kommer att var grymmast: A´la Bergli
Snygg avatartext du har nu.Dags för det näst sista passet : bröst, axlar, triceps och mage.
Och posering såklart. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.