Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,146 through 2,160 (of 2,275 total)
  • Author
    Anna B wrote:
    Snygg avatartext du har nu.

Dags för det näst sista passet : bröst, axlar, triceps och mage.
    Och posering såklart. :

alltid skall vara så kuliga och ha skoj på andras bekostnad, men det är klart: DET BJUSSAR JAG PÅ:p!
    är inte så känslig, värre hade det varit om jag vart lite mer finkänslig men icke sa nicke… haha
    gött med näst sista passet. hoppas det gick lika lovely som always. ;) nära målet nu baby!
    bara å kötta nu, det sista så ses vi soon makarooon!

Puss å Kram

Rock ON!:buttrock:

superberggren wrote:
    alltid skall vara så kuliga och ha skoj på andras bekostnad, men det är klart: DET BJUSSAR JAG PÅ:p!
    är inte så känslig, värre hade det varit om jag vart lite mer finkänslig men icke sa nicke… haha
    gött med näst sista passet. hoppas det gick lika lovely som always. ;) nära målet nu baby!
    bara å kötta nu, det sista så ses vi soon makarooon!

Puss å Kram

Rock ON!:buttrock:

Jodå, passet gick ok och nu har man precis avslutat det sista passet, men satan vad tungt det är nu alltihop. Ingen sund sport det här…

Nu är det bara att hoppas att laddningen går ok, för tömd kan jag skriva upp att jag är…:(

C.A.I.P wrote:
    Ja nu är det nära, hoppas du får roligt är nere. Och DU lycka till, kanske ses vi ska dit jag och Ulrica…ha det gott hälsa marcus…
    Och du visa vem som är bäst.

kramar Kai m familj :emo-thumb

Hejsan, det var längesedan ! :)
    Tack för lyckönskningarna.

Får se om vi ses, annars får du hälsa tillbaka.

Ha det bra !

Sov enormt kass inatt pga hunger och toabesök. Vattnet rinner rakt genom mig nu. :(
    La mig vid 22.00 och somnade inte direkt. Sedan låg jag och vred och vände på mig tills jag var tvungen att gå på toa och tänkte att klockan var väl 03.00 eller så, men den stod på 23.39.

Jag åt en extra banan i morse som hjälpte lite, men nu kommer den värsta tiden på dagen, mellan 09.00-13.30. Men jag vilar med hundarna på deras madrasser direkt jag får tillfälle, men idag har det såklart varit rush på morgonen på gymet. Brukar knappt ha varit en person här vid 09.00 och idag har det varit hela 7 st.

Ser fram emot maten i morrn även om färsk, kokt kyckling och potatis utan kryddor smakar sådär… ;)

Ska baka lussebullar och stekpannebröd ikväll. :ike:

Ha en super BRA dag idag och resten av veckan!
    Du är BÄST!
    Rock ON!
    Jääääääää!!!
    /J.

superberggren wrote:
    Ha en super BRA dag idag och resten av veckan!
    Du är BÄST!
    Rock ON!
    Jääääääää!!!
    /J.

Tackar och detsamma till dig !
    Jag mår bättre efter två extra bananer så nu är det den vanliga maten som gäller. :emo-thumb

Lycka till :up:

C.A.I.P wrote:
    Japp landade på centralstion i GBG´ca 1630 i dag. Laddar hos svägerskan inför helgen. Hoppas det går bra för dig nu då……och att allt känns bra med formen. Är otroligt nyfiken på att se din form. Ha det gott och lycka till….kanske ses på svenska mässan…..

kram Kai

Ps.Ulrica hälsade tillbaka….

Tack Kai ! :)
    Formen är faktiskt helt ok tycker jag. Iaf just nu.

Silvia wrote:
    Lycka till :up:

Tackar Silvia ! ;)

I morse vägde jag 66 kg på vågen som går fel ( där jag själv trodde jag skulle hamna på 65 kg till slut ).
    Väger väl in på 68-69 kg antar jag.
    Sitter och ätar potatis, banan och kyckling och är redan törstig och trött på maten…;)
    Trodde jag skulle bli hungrig av extra kolhydrater, men så är inte fallet än iaf.

Tog lite mått snabbt i morse också för det kan vara kul att jämföra om det någon gång blir tävling igen.

Vad : 38 cm
    Ben 20 cm upp från knä : 54 cm
    Höft/rumpa : 91 cm
    Midja : 66-67 cm

Nu är det bara att vänta och vila tills vi åker vid 14.00-tiden.

Har tajtat till mig lite på höft/rumpa och ser faktiskt markeringar där i sidechesten. Hoppas det håller i sig och magrutorna är rätt så ok också faktiskt. Tro det eller ej. :p

Det skall bli ett stort nöje att se dig på BB-scenen Anna!! Håller tummarna för dig och hoppas att vi kanske ”springer på” varandra i helgen!

Kram Pia :)

He he… YEA!!! Its time.. ses i kväll:up:

Pia Jansson wrote:
    Det skall bli ett stort nöje att se dig på BB-scenen Anna!! Håller tummarna för dig och hoppas att vi kanske ”springer på” varandra i helgen!

Kram Pia :)

Tusen tack Pia.
    Det hoppas jag verkligen. Det var längesedan vi hade chansen att prata lite. :)

Anna Lübeck wrote:
    He he… YEA!!! Its time.. ses i kväll:up:

You bet !
    :D

Lycka till nu Anna! :up:

Ogge wrote:
    Lycka till nu Anna! :up:

Tack så mycket Ogge !! :):)

Stort Lycka Till Anna! :)

Viewing 15 posts - 2,146 through 2,160 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.