Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 december, 2007 at 13:26 #812709Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Yes, längtar så tills att få komma hem till Värmland och träffa alla igen!
Shit vad vi ska KÖTTA hårt alltså!
You name it, baby!Börjar bli bättre med förkylningen NU, känns BRA! Kanske får helgen, helt frisk och bygga upp mig inför nästa träningsperiod ifa. har inte vart mycket uppbyggande och vilande NU under en hel sjukvecka tyvärr men what the fuck: bättre det kom NU än under träning, för du vet ju hur envis jag är :p!
Hoppas du hållt dig frisk, pigg och kry efter en tung höst!See you soon makaroon!
Må allra BÄST tills dess!:wub:
Hälsa alla tokar :up:Låter bra att du börjar bli frisk.
Jag är lite förkyld bara, men inget allvarligt alls.
Började träna igen idag och det kändes riktigt bra !Ses snart din galning !
13 december, 2007 at 13:28 #812710Anonym anvandareMemberSå idag tränade jag för första gången sedan Lucia och eftersom formen var helt ok så var jag tvungen att fota lite. 😮
Så här kommer tre bilder på en vattenballong som väger 76 kg just nu och har gått upp 8.25 kg sedan fredag kväll.
Jag behöver kanske inte säga att aptiten kommit tillbaka…
1000 kcal i form av bars på 20 minuter talar sitt tydliga språk antar jag.Hade ådror överallt typ kändes det som, men bildera kanske inte helt visar det…
13 december, 2007 at 13:29 #812711Anonym anvandareMemberSå var det latspread då.
13 december, 2007 at 13:29 #812712Anonym anvandareMemberSedan ryggpose i lineup typ.
13 december, 2007 at 13:59 #812713Anonym anvandareMemberShit vilken rygg du har Anna sjukt imponerande o se
Grattis till din utmärkta byggar debut :up:13 december, 2007 at 15:05 #812714Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Shit vilken rygg du har Anna sjukt imponerande o se
Grattis till din utmärkta byggar debut :up:Tack för komplimangen. :happy:
Tack igen, det gick verkligen över förväntan i debuten.13 december, 2007 at 15:19 #812715Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Låter bra att du börjar bli frisk.
Jag är lite förkyld bara, men inget allvarligt alls.
Började träna igen idag och det kändes riktigt bra !Ses snart din galning !
Japp glaning är jag fast erkänna: Du är MINST lika galen själv! hahaha:D
Rock ON !
KRAM;)14 december, 2007 at 14:31 #812716Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tackar Johan.När kommer du och tränar igen då ?? :ike:
Jag kan dyka upp när som helst…
14 december, 2007 at 17:56 #812717Anonym anvandareMemberHej Anna
Du ser grym ut , du har gått upp lika mycket som mig men formen är inte helt fel ändå:emo-thumb
//D15 december, 2007 at 16:58 #812718Anonym anvandareMemberGrattis synd att jag ej kunde komma och kolla :emo-thumb
MVH
15 december, 2007 at 19:55 #812719Anonym anvandareMembertbu wrote:Hej Anna
Du ser grym ut , du har gått upp lika mycket som mig men formen är inte helt fel ändå:emo-thumb
//DTusen tack !
Nja, formen är väl sådär än så länge. Det känns som om allt vatten har samlats nere vid fotknölarna, det är därför överkroppen ser ok ut.KIMBO wrote:Grattis synd att jag ej kunde komma och kolla :emo-thumbMVH
Jag hörde dottern var sjuk.
Tack så mycket !
Björn har filmat massor och jag ska få en DVD till veckan.15 december, 2007 at 19:59 #812720Anonym anvandareMemberHär är hela mitt fria som MRBIG på forumet filmade. :friends:
Känns helsjukt att se sig själv hålla på sådär. 😮
Jag var nog lite småfull minsann.[http://www.youtube.com/SatanPain http://www.youtube.com/SatanPain%5D
16 december, 2007 at 16:43 #812721Anonym anvandareMemberGrymt fritt program, ett av de bästa på hela pokalen. Riktig SMklass på dig Anna, nästa år vinner du SM !
Kram /J.
Ps.Snart JUL då ses vi, längtar.ds16 december, 2007 at 20:51 #812722Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Grymt fritt program, ett av de bästa på hela pokalen. Riktig SMklass på dig Anna, nästa år vinner du SM !
Kram /J.
Ps.Snart JUL då ses vi, längtar.dsInstämmer, grymt bra gjort.
17 december, 2007 at 13:40 #812723Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Grymt fritt program, ett av de bästa på hela pokalen. Riktig SMklass på dig Anna, nästa år vinner du SM !
Kram /J.
Ps.Snart JUL då ses vi, längtar.dsOj oj, gå inte händelserna i förväg nu Johanna. :ike:
Jag siktar på att göra bättre i från mig på allting tills SM. Hur det går då är det domarna som bestämmer.Välkommen till Karlstad.
Joackim wrote:Instämmer, grymt bra gjort.Tackar Joackim !
Ses väl idag antar jag.
Passersystemet är äntligen på G. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.