Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,236 through 2,250 (of 2,275 total)
  • Author

Passersystemet är äntligen på G.[/QUOTE]

Då har man ngt att göra under Jul-ledigheten Tjoohoo.

Då har man ngt att göra under Jul-ledigheten Tjoohoo.[/QUOTE]

Ni som är gamla, pålitliga medlemmar kan få använda passersystemet under jul, trots att vi inte byggt vägg i receptionen än. För vi kommer inte vara på gymet julafton eller juldagen annat än att tömma sopor typ.
    Glenn är ju tvungen att köra ett benpass på julafton. :D

Anna B wrote:

Ni som är gamla, pålitliga medlemmar kan få använda passersystemet under jul, trots att vi inte byggt vägg i receptionen än. För vi kommer inte vara på gymet julafton eller juldagen annat än att tömma sopor typ.
    Glenn är ju tvungen att köra ett benpass på julafton. :D[/QUOTE]

Fasen vad NICE…:emo-thumb

//Björn

Körde ett armpass + mage igår och satan vilket tryck man får i kroppen av allt vatten och all mat.
    Men jag har gått upp 10 kg nu ( 😮 ) och släpper inte på vattnet än. 👿
    Börjar bli tung i benen och jag hoppas kroppen kommer i balans snart för det är lite slitsamt nu.
    Äter bra, men det slinker ner lite godis ibland också ( jag är en riktigt godisgris…). Äter en del bröd också, mest hembakat.

I söndags gjorde jag massa matlådor så jag kan ha under veckan med lyxmat enligt mig. Kyckling/ris i currysås, taco/kesolasagne och köttfärsgryta med pasta. Sedan hittade jag fiskkakor i affären som jag åt en del när jag bodde i Oslo som är kanongoda. med potatis och äggsås är det mumma.

Idag blir det ett benpass och knäböj för första gången på typ tre veckor och jag känner redan värken…
    Har knepat ihop ett nytt två veckors schema där jag ena veckan kör mage, vader och armar två gånger och nästa vecka blir det mage och fram/baksida ben två gånger. Ska bli intressant att följa.:)
    Fram emot jul nu så blir det lite sporadiskt med maten och kanske även träningen ibland, men efter nyår då jäklar är det uppbyggnad som gäller !
    Får ialla fall jäkligt bra kontakt när jag tränar nu och håller mig fortfarande till rätt så blygsamma vikter för att vara jag, när jag ska köra tungt. Kontakt är första prioritet nu. :up:

Anna B wrote:
    Oj oj, gå inte händelserna i förväg nu Johanna. :ike:
    Jag siktar på att göra bättre i från mig på allting tills SM. Hur det går då är det domarna som bestämmer.

Välkommen till Karlstad. :)

Jo då man skall ha HÖGT uppsatta MÅL Anna och det vet du med, innerst INNE!
    Tack för välkomnandet!
    Sitter här precis och kikar in något lämpligt datum att kika in och träna hos er!
    Har du något förslag på dag i mellandagarna kanske? Med träning, lite käk mm?
    KRAM J.;)

superberggren wrote:
    Jo då man skall ha HÖGT uppsatta MÅL Anna och det vet du med, innerst INNE!
    Tack för välkomnandet!
    Sitter här precis och kikar in något lämpligt datum att kika in och träna hos er!
    Har du något förslag på dag i mellandagarna kanske? Med träning, lite käk mm?
    KRAM J.;)

Jo, jo, men SM-vinst är lite väl högt siktat känns det som.:ph34r:

Vi har öppet 10.00-17.00 den 27+28 december, och 12.00-16.00 den 29+30 december. Jag är antagligen på gymet alla de dagar hela dagarna.
    Har ändå inget annat att göra…

Du är välkommen när som helst bruden !:)

Anna B wrote:
    Jo, jo, men SM-vinst är lite väl högt siktat känns det som.:ph34r:

Vi har öppet 10.00-17.00 den 27+28 december, och 12.00-16.00 den 29+30 december. Jag är antagligen på gymet alla de dagar hela dagarna.
    Har ändå inget annat att göra…

Du är välkommen när som helst bruden !:)

Klart du ska satsa på att vinna SM.

Anna är för ödmjuk.
    Kör på. Du har rätt att vara kaxig och ta för dig:emo-thumb

Joackim wrote:
    Anna är för ödmjuk.
    Kör på. Du har rätt att vara kaxig och ta för dig:emo-thumb

Du är bara så BÄST!
    Bara å köra!
    See you soon, din makaroon:up:!
    Idag åker jag hem!;)
    Jääääää!
    kram J.

Alm wrote:
    Klart du ska satsa på att vinna SM.

Om jag väljer att satsa så är det självklart för vinst, men man måste ju vara realisitisk också…;)

Joackim wrote:
    Anna är för ödmjuk.
    Kör på. Du har rätt att vara kaxig och ta för dig

Hehe, jag kan nog vara kaxig om jag känner att jag kan backa upp det lite också. :D
    Just nu känns det som om SM-formen är för långt borta för att man ska hinna, men det är mest vatten även om man känner sig som en fet säl. :p
    Meningen är väl att skärpa till både form och mat efter nyår så man inte har för mycket att gå ner sedan när det är dags för en diet igen.

superberggren wrote:
    Du är bara så BÄST!
    Bara å köra!
    See you soon, din makaroon
    Idag åker jag hem!
    Jääääää!
    kram J.

Ses snart då.
    Jääääääääääääääääääääääääääääääääää. :D

Skulle kört framsida ben + vader igår, men den mentala biten var långt ifrån med så det fick bli ett baksida ben + vader pass istället.
    Gick rätt ok ändå och jag kör på typ halva vikter mot vad jag gjort tidigare, men det tar jäkla bra ! :)

Idag hoppas jag på ett axlar, biceps och mage pass. Får se hur det går…;)

Det händer dock mycket på gymet nuförtiden ! Många nya medlemmar för att vara veckan innan jul och många nyfikna inom varje dag. :emo-thumb
    Tror att ryktena om passersystemet har väckt en del till liv.
    Nu är det igång, men vi behöver bygga upp en vägg innan vi kan börja använda det fullt ut.

Njut av maten och satsa på SM jag tror du kan ge tjejerna en bra match !

Anna B wrote:

Glenn är ju tvungen att köra ett benpass på julafton. :D[/QUOTE]

Gammal är jag, pålitlig….djäklars där sket det sig:)

Vanessa Frykman wrote:
    Njut av maten och satsa på SM jag tror du kan ge tjejerna en bra match !

Tack Vanessa, det återstår väl att se iofs… 😮

Quote:
    Gammal är jag, pålitlig….djäklars där sket det sig :)

Hehe, är du fortfarande magsjuk eller är du ute och reser ?
    Kanske ses i morrn ? :)

Ps Håller med om att du är gammal[/b]…:|

Tommy A wrote:
    Gammal är jag, pålitlig….djäklars där sket det sig:)

förvirrad skulle jag vilja påstå…..:p

Viewing 15 posts - 2,236 through 2,250 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.