Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2007 at 01:23 #812739Anonym anvandareMember
attan vad ja längtar till att kunna träna, ett hellsike att flytta:( så har halsen börja krångla IGEN:( nu ska ja vila så ses vi snart
20 december, 2007 at 08:01 #812740Anonym anvandareMember_lillen_ wrote:attan vad ja längtar till att kunna träna, ett hellsike att flytta:( så har halsen börja krångla IGEN:( nu ska ja vila så ses vi snartJa, det var längesedan vi såg till dig på gymet nu.
Passersystemet är på gång, antagligen i mellandagarna så om du kan/vill så kan du komma inom och köpa din egna bricka ( 50 kr ) så du kan ta dig in om vi drar igång innan du är helt frisk.Krya på dig !
20 december, 2007 at 09:59 #812741Anonym anvandareMemberde låter kalas de. nu går de ett rör C vitamin om dagen, de kan ju funka:D iaf gott. se u soon kakaroon
20 december, 2007 at 13:17 #812742Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe, är du fortfarande magsjuk eller är du ute och reser ?
Kanske ses i morrn ?Ps Håller med om att du är gammal[/b]…
Magen är ok nu men har varit lite som vanligt men idag ska jag hedra BTB gym med ett besök.
Japp ungefär lika gammal som dig eller vad säger jag ung o vacker är du;)
Är jag pålitlig nu så jag får träna på gymmet hehesuperberggren wrote:förvirrad skulle jag vilja påstå…..:pKanske lite men hälften så förvirrad som dig:)
20 december, 2007 at 13:51 #812743Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Magen är ok nu men har varit lite som vanligt men idag ska jag hedra BTB gym med ett besök.Japp ungefär lika gammal som dig eller vad säger jag ung o vacker är du;)
Är jag pålitlig nu så jag får träna på gymmet heheGött då blir det mer klirr i kassan eftersom ditt kort gått ut.
Har redan tecknat 2 halvårskort + ett årskort idag. Folk verkar bry sig om att träna mitt i julrushen.Yep, jag är ung och vacker och du är gammal och…:p
Ses senare då !
Pålitlig…Hm, vi får väl se…20 december, 2007 at 19:21 #812744Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Kanske lite men hälften så förvirrad som dig:)Mmmmm och jag lovar dig: det är tillräckligt
:p
Hahahaaaa!
Ses vi på söndag ?
Passar bra för mig och Fredda att ses och kötta ett pass i Säffle, you are welcome!
Ciao alla träningsnördar!
NU ska här köttas för fulla muggar!21 december, 2007 at 09:23 #812745Anonym anvandareMemberGOD JUL ANNA!!!:friends:
21 december, 2007 at 12:52 #812746Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:GOD JUL ANNA!!!:friends:Tusen tack detsamma Anna !
Hälsa pojkvännen och din gulliga hund !21 december, 2007 at 22:47 #812747Anonym anvandareMemberGOD JUL[/b]
Kunde inte träna idag, fick inte sluta tidigare.
Nu är jag fri, de släppte mig med några sura blickar från ena chefen.Hälsa lillkillen också, :whistle:
23 december, 2007 at 13:45 #812748Anonym anvandareMemberMer tänker jag minsann INTE säga för vi ses ju snart ……
Vi prel.bokar fredag 28e eftermiddag/kväll för träning, mat och film…. låter toppen BRA eller hur bruden?Se NU till att käka massa god julmat och mycket GODIS! Hihihiiiii så du är rejält laddad inför fredagen
See you soon makaroon and be wild krokodile:up:!
Ciao bella, Puss å Kram;)från super JojjoRock ON!
Jääääääää23 december, 2007 at 18:29 #812749Anonym anvandareMemberNy Video Uppe på Anna på Youtube,, kolla in [http://www.youtube.com/watch?v=fvO4yUzU6fg]
:emo-thumb
Go Jul allesammans
23 december, 2007 at 20:31 #812750Anonym anvandareMemberMRBIG wrote:Ny Video Uppe på Anna på Youtube,, kolla in [http://www.youtube.com/watch?v=fvO4yUzU6fg]:emo-thumb
Go Jul allesammans
Där Anna bara är Anna och så j_vla BÄST!
Rock ON!23 december, 2007 at 20:35 #812751Anonym anvandareMemberväldans cooolt!
24 december, 2007 at 09:46 #812752Anonym anvandareMemberGod Jul tjejen
25 december, 2007 at 14:25 #812753Anonym anvandareMemberFy faan, vilket sjukt pass jag fick till idag! Säger bara: Rock ON, Arnold släng dig i väggen!
Hahahahaa:D
Säsongsbästa styrkepasset, jag lovar!
Haha, körde pattar sen ben och avslutade med vader:|, sjukaste passet på hela veckan.
Har världens ångest varje gång jag ska köra detta men efteråt känns det så BRA när man mår illa, grinat en skvätt och känner sih hel trasig!
Börja faktiskt gråta idag under passet, undrar vad det är?Fredrik påstår att det väcks starka känslor under passet och att det frisätter en massa…… ?????????????????
Vilket fall som helst så tvärdecka jag i soffan när jag kom hem, svettig i träningskläderna helt utslagen. Vakna nyss och mår så jävulsk illa!
Orkade iallafall trycka i mig en banan……:yikes:Ses på fredag!
Puss å Kram bruden from superB -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.