Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 mars, 2006 at 19:21 #810714Anonym anvandareMember
Lite uppdateringar på vikt och mått :
Vikt : 67 kg ( har gått ner 3 kg på 4 veckor ungefär )
Vad : 39 cm ( samma )
Lår : 54 cm ( 55 cm )
Höft : Har minskat för jag kommer i mina tävlingsformsjeans.
Midja : 65 cm ( 65.5 cm ) Mitt tävlingsmått.
Arm : 34 cm ( 34.5 cm )Deffen går framåt i alla fall !
Mätte under brösten också och för ett år sedan hade jag 82 cm, nu hade jag 83.5 cm. :emo-thumb Ryggen har blivit bredare !27 mars, 2006 at 15:33 #810715Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Sashli : Tack detsamma ! Det är DU som har förbättrat dig kan jag lova. Kanonlats !!
Jag ska ta ditt nummer av Johan så kan vi höras längre fram.
Jäklar vad vi körde idag och hon körde extra marklyft för ryggen som jag inte orkade. Du är grym !
Kör hårt så hörs vi snart.Tusen tack!!
Klart jag är grym – jag är ju en Anna B wannabeHihi, en bulkad Sashli fick du träffa, men nu börjar dieten så nu ska fettet rinna av
Snacka om att jag blev ännu mer motiverad till diet efter att ha sett dig!Kör alltid hårt, det vet du!!
Kram27 mars, 2006 at 16:02 #810716Anonym anvandareMemberSashli wrote:Tusen tack!!
Klart jag är grym – jag är ju en Anna B wannabeHihi, en bulkad Sashli fick du träffa, men nu börjar dieten så nu ska fettet rinna av
Snacka om att jag blev ännu mer motiverad till diet efter att ha sett dig!Kör alltid hårt, det vet du!!
Kramsorry jag lånar din tråd anna…men sashli…när ska du tävla?? lycka till med dieten nu!!! blir säkert kalas så ses på snart på scenen
27 mars, 2006 at 21:50 #810717Anonym anvandareMemberSashli : Tack snälla.
Lycka till med deffen nu. :ike:Mia : Jag vet, jag vet. Men Sashli får svara själv.
27 mars, 2006 at 21:55 #810718Anonym anvandareMemberIdag blev det axlar, mage, roddintervaller och lite vader på slutet i väntan på Marcus.
Axlar gick bra och jag fick bra pump och ådror både på axlarna och armarna. Vägde 70.5 kg på SATS vågen och jag gissar på att jag kommer väga 68 kg ungefär när jag blivit riktig tävlingshård.
Mage gick också bra och så satte jag mig i roddmaskinen.
Rodde 2 intervall á 300 m styck och och låg under 1.35/500 m hela tiden och vilade ca 4 minuter mellan. Fick exakt samma tid. 56.8 sekunder och efter första intervallet var jag rätt så fräsch i kroppen faktiskt. Kändes skönt. Skulle även ro 500 mefter detta i rätt hög fart, men orkade bara 300 m. Var så slut.
Men efter lite stretchande så körde jag 6 set vader i sittande vadpress tills Marcus blev klar med sin träning.I morrn blir det nog rygg tror jag.
28 mars, 2006 at 10:33 #810719Anonym anvandareMemberSom lite extra draghjälp fram till SM ryktas det att Amelie Wejle är på gång igen. Hon och du har nog lika stor släng av guldsot.
28 mars, 2006 at 12:37 #810720Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Sashli : Tack snälla.
Lycka till med deffen nu.Erkänn att det är tar emot att hålla sig och inte säga nåt!?
Tackar Anna Banana!
Kommer bli så sjukt spännande att skala bort och se mina mini minibiff musklerMia:
Tack ska du ha! Även jag ser fram emot att stå på samma scen som dig!
Har ju min licens nu så detta år ska jag upp på scen!
När det blir – det får vi se!28 mars, 2006 at 14:49 #810721Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Mia : Jag går morgonpromenader på runt 45-60 minuter. Sedan 3 gånger i veckan blir det intervallträning på gymet i 10-15 minuter. De övriga promenaderna är inget att räkna med då de är till för att hundarna ska få lukta lite.
Mer än så kör jag inte.Lägger upp en liten bild från idag vid poseringsträningen.
Wow Anna…..du har virkelig utviklet deg mye siden vi møttes på scenen. Masse lykke til i Sandefjord og i Oslo, vi ses backstage (heldigvis ikke på scenen denne gangen…..tror ikke jeg hadde likt å møte deg nå:emo-thumb )
Stå på så ses vi!
28 mars, 2006 at 15:35 #810722Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Som lite extra draghjälp fram till SM ryktas det att Amelie Wejle är på gång igen. Hon och du har nog lika stor släng av guldsot.Äntligen lite motstånd på SM..:emo-thumb
Jag blir sugen själv på att vara med o fightas med Amelie ”the legend” Weijle :aggresiv:
28 mars, 2006 at 21:24 #810723Anonym anvandareMemberJP : Jag har hört Weijle-ryktet förut, men visst vore det kul om hon var med. I alla fall för mig som kommer vinna.
Sashli : Gud vad hemlig du ska vara.
Janne : Tusen tack !
Jag kommer inte vara med i Sandefjord, utan bara i Oslo.
Detsamma, jag skulle inte vilja möta dig heller.Tina : Du är så välkommen så. :emo-thumb
28 mars, 2006 at 21:45 #810724Anonym anvandareMemberDagens träning :
Rygg/biceps och mage.Rygg :
Chins egen vikt 71 kg.
kv + 10 kg x 12 Kändes ok.
kv +10 kg x 7
kv x 11T-bar
35 kg x 12, 11, 9Rodd i kabel
60 kg x 9
55 kg x 10
50 kg x 10Sedan latsmaskin men minns inga vikter.
Biceps
Stångcurl med rak stång
30 kg x 10, 8, 7Hantelcurl
16.5 kg x 8, 7, 6Hammercurl m. bägge armar samtidigt
11 kg x 10, 8, 7Mage blev lite varierat och med god kontakt.
Ingen kondítion idag, men i morrn blir det rodd igen.
En kille på gymet frågade mig idag vad jag vägde och när jag sa 71 kg tyckte han det var lite. Han trodde jag vägde en del mer.
Jag som tycker 71 kg är ganska mycket…Man blir tung i chinsen och dipsen…I morrn blir det nog dips, bröst och triceps.:emo-thumb
29 mars, 2006 at 19:29 #810725Anonym anvandareMemberBlev bröst/triceps och intervallrodd idag.
Skulle börja med dips och gjorde även det, men slutade efter 15 reps då det kändes aptungt.Körde sedan bänk
50 kg x 17, 10, 9
Trött och tömd och svag.Sned bänkpress i smith
typ 44 kg x minns inte.Sedan flies i maskin.
Smalbänk i smith. Tog bra men la varken vikt eller reps på minnet.
EZ-frenchpress i 3 set.
Dipsmaskin i 3 set.
Tog sedan några kort, men det såg inte så bra ut som jag hoppats. Benen ser hårdare ut i verkligheten än på kort…Allt ser bättre ut i verkligheten, men det är väl bara jag som ser konstigt.
Rodden var tung som satan, men jag anände min envishet och härdade ut de 10 intervallerna jag planerat och höll mig på den tiden per 500 m jag tänkt.
I morrn är det ett monsterpass med fram och baksida ben + vader.
Äter mer idag för jag känner mig tömd och trött.29 mars, 2006 at 19:30 #810726Anonym anvandareMemberBild från idag…
29 mars, 2006 at 19:31 #810727Anonym anvandareMember…
29 mars, 2006 at 19:32 #810728Anonym anvandareMember,,…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.