Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2006 at 19:33 #810729Anonym anvandareMemberAnna B wrote:…
Vilka vingar! Tror du att du kan glidflyga med dem om du har tillräckligt med fart?
29 mars, 2006 at 19:35 #810730Anonym anvandareMemberbrutalgrymma lats och axlar : )
29 mars, 2006 at 19:47 #810731Anonym anvandareMemberAnna B wrote:…var du tvungen att lägga ut dom bilderna;)
fan va snyggt! mycket jobb att ta sig till dom musklerna…en sån kropp hade jag bytt till mig direkt:)
29 mars, 2006 at 19:50 #810732Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Som lite extra draghjälp fram till SM ryktas det att Amelie Wejle är på gång igen. Hon och du har nog lika stor släng av guldsot.Ryktet stämmer som sagt.. bara allt fungerar för henne med jobb och diet, inte alltid en lätt kombination…. Antalet chins och dips hon gör med en vikt på 70kg är smått imponerande. Hon blev även glad av att höra att det har varit en lång hinderbana i Karlstad.
Själv tycker jag det är tråkigt att SM i A-F går samma helg som VM i Spanien. Hade gärna sett Anna mot Amelie.
29 mars, 2006 at 21:19 #810733Anonym anvandareMemberWoooh, vilka bilder:worship:
29 mars, 2006 at 22:19 #810734Anonym anvandareMembergryyyyyyyyyyyyyymma lats!!!!
30 mars, 2006 at 18:40 #810735Anonym anvandareMemberXavier, Lisa, Samir, paulina, Silvia och Mia : Tuen tack ska ni ha ! Kul med sådana kommentarer om fysiken. 😮
Mats : Låter bra det. Då vinner hon styrkan med hästlängder räknar jag med. Synd att du inte kan bevittna SM då du sett fram emot det så.
30 mars, 2006 at 18:47 #810736Anonym anvandareMemberBendag idag.
Kändes segt i början, men jag kom igång.Baksida ben först med 3 övningar och bra kontakt.
Framsidan
Benspark
80 kg x 5 PB[/b]
Sedan 3 set där jag trappade ner vikten när jag inte orkade mer och bara pumpade. Kändes bra, men ont.Knäböj
Uppvärmning först
80 kg x 8
90 kg x 6
100 kg x 5
Mina allra djupaste böj någonsin och tekniken fungerade jättebra. Gick över förväntan. :emo-thumbAvslutade med benpress med 100 kg i 3 set.
I morrn blir det rygg, axlar och mage.
30 mars, 2006 at 19:43 #810737Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Mats : Låter bra det. Då vinner hon styrkan med hästlängder räknar jag med. Synd att du inte kan bevittna SM då du sett fram emot det så.Jag vet.. för jäkligt.. ska försöka påverka JP så de ändrar datum.. Vilket sätt att inte ta hänsyn till dam-VM i planeringen… 😮
Alltid lika kul att hetsa dig lite Anna, då jag vet att du bara tar det som tändvätska och inspiration. :up:
31 mars, 2006 at 07:50 #810738Anonym anvandareMemberAnna B wrote:…Tjena Anna!
Va va det jag sa på gymet här om dagen.. din utveckling när det gäller armarna, axlarna och även ryggen är imponerande. Nu har du en ännu kompleterare och mera symetrisk fysik än tidigare, BRA JOBBAT!
Ses på gymet
Micke31 mars, 2006 at 08:09 #810739Anonym anvandareMemberHär har det gått superbra ser jag!, bilderna säger allt, vilka axlar och vilken rygg! :emo-thumb
31 mars, 2006 at 15:49 #810740Anonym anvandareMemberSam jr wrote:brutalgrymma lats och axlar : )Håller med !
Läckert ! :buttrock: :worship:31 mars, 2006 at 23:00 #810741Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Jag vet.. för jäkligt.. ska försöka påverka JP så de ändrar datum.. Vilket sätt att inte ta hänsyn till dam-VM i planeringen…Alltid lika kul att hetsa dig lite Anna, då jag vet att du bara tar det som tändvätska och inspiration. :up:
Ja du kan ju alltid försöka…
Jo, det gör jag förstås och du får passa dig så att jag inte blir för tänd och till och med vinner styrkan…31 mars, 2006 at 23:11 #810742Anonym anvandareMemberWarrior : Tack ska du ha. Jättekul att höra !
Jo det flyter på rätt ok nu, har känt mig lite sliten, men då åt jag mer och då blev det bättre.
He he, bäst…Ibland i alla fall.:oMicke : Du vet vad du pratar om du.
Alltid kul att du säger vad du tycker.Ripper : Tusen tack ska du ha !
Jeppe : Jättestort tack !:worship:
31 mars, 2006 at 23:12 #810743Anonym anvandareMemberBlev rygg, axlar och löpning 10 minuter idag.
Vägde mig och det blev som vanligt 71 kg. Har ätit mer i två dagar nu och det märktes på formen tyckte jag. Mer uppfylld och pigg. Ska se vad måtten och vikten blir i morrn så kanske jag fortsätter att äta lite mer.Chins med smalt V-grepp
kv x 14
Körde sakta och kontrollerat och det kändes bra.
Sedan lite lugna vanliga chins.Rodd i kabel med en hand
30 kg x 8
35 kg x 6, 6
Gick ju över förväntan här.Min favorit latsmaskin
65 kg x 8
55 kg x 10, 7Rodd med två hantlar samtidigt.
11 kg x 12, 10, 7Axlar
Press med fristång
37.5 kg x 10
35 kg x 12, 8Hantelpress
19 kg x 8, 6, 6Sidolyft superset med lyft med viktskiva framåt
Minns inte reps, men det tog bra.Sedan sprang jag för första gågnen på löpband sedan många månader tillbaka och det märktes på den lilla farten jag höll, men ändå höll på att dö. 😮
Fick bara lite ont i benhinnorna så jag ska springa mer framöver. Gymet har fått helt nya roddmaskiner också och jag ska nog maxa på måndag. De var jättesköna och har massa tekniska detaljer.:emo-thumbNu är det vila två dagar, jobba natt och ta hand om en sjuk Marcus. :fever:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.