Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,275 total)
  • Author
    Anna B wrote:

Vilka vingar! Tror du att du kan glidflyga med dem om du har tillräckligt med fart? :D

brutalgrymma lats och axlar : )

Anna B wrote:

var du tvungen att lägga ut dom bilderna;)

fan va snyggt! mycket jobb att ta sig till dom musklerna…en sån kropp hade jag bytt till mig direkt:)

Janpeter Sangborn wrote:
    Som lite extra draghjälp fram till SM ryktas det att Amelie Wejle är på gång igen. Hon och du har nog lika stor släng av guldsot.

Ryktet stämmer som sagt.. bara allt fungerar för henne med jobb och diet, inte alltid en lätt kombination…. Antalet chins och dips hon gör med en vikt på 70kg är smått imponerande. Hon blev även glad av att höra att det har varit en lång hinderbana i Karlstad.

Själv tycker jag det är tråkigt att SM i A-F går samma helg som VM i Spanien. :( Hade gärna sett Anna mot Amelie.

Woooh, vilka bilder:worship:

gryyyyyyyyyyyyyymma lats!!!!

Xavier, Lisa, Samir, paulina, Silvia och Mia : Tuen tack ska ni ha ! Kul med sådana kommentarer om fysiken. :) 😮

Mats : Låter bra det. Då vinner hon styrkan med hästlängder räknar jag med. Synd att du inte kan bevittna SM då du sett fram emot det så.:)

Bendag idag.
    Kändes segt i början, men jag kom igång.

Baksida ben först med 3 övningar och bra kontakt.

Framsidan
    Benspark
    80 kg x 5 PB[/b] :)
    Sedan 3 set där jag trappade ner vikten när jag inte orkade mer och bara pumpade. Kändes bra, men ont. :D

Knäböj
    Uppvärmning först
    80 kg x 8
    90 kg x 6
    100 kg x 5
    Mina allra djupaste böj någonsin och tekniken fungerade jättebra. Gick över förväntan. :emo-thumb

Avslutade med benpress med 100 kg i 3 set.

I morrn blir det rygg, axlar och mage.

Anna B wrote:
    Mats : Låter bra det. Då vinner hon styrkan med hästlängder räknar jag med. Synd att du inte kan bevittna SM då du sett fram emot det så.:)

Jag vet.. för jäkligt.. ska försöka påverka JP så de ändrar datum.. Vilket sätt att inte ta hänsyn till dam-VM i planeringen… 😮 8)

Alltid lika kul att hetsa dig lite Anna, då jag vet att du bara tar det som tändvätska och inspiration. :up:

Anna B wrote:

Tjena Anna!

Va va det jag sa på gymet här om dagen.. din utveckling när det gäller armarna, axlarna och även ryggen är imponerande. Nu har du en ännu kompleterare och mera symetrisk fysik än tidigare, BRA JOBBAT!

Ses på gymet
    Micke

Här har det gått superbra ser jag!, bilderna säger allt, vilka axlar och vilken rygg! :emo-thumb

Sam jr wrote:
    brutalgrymma lats och axlar : )

Håller med !
    Läckert ! :buttrock: :worship:

Mats E. wrote:
    Jag vet.. för jäkligt.. ska försöka påverka JP så de ändrar datum.. Vilket sätt att inte ta hänsyn till dam-VM i planeringen… 8)

Alltid lika kul att hetsa dig lite Anna, då jag vet att du bara tar det som tändvätska och inspiration. :up:

Ja du kan ju alltid försöka…:D
    Jo, det gör jag förstås och du får passa dig så att jag inte blir för tänd och till och med vinner styrkan…:|

Warrior : Tack ska du ha. Jättekul att höra ! :)
    Jo det flyter på rätt ok nu, har känt mig lite sliten, men då åt jag mer och då blev det bättre.
    He he, bäst…Ibland i alla fall.:o

Micke : Du vet vad du pratar om du. :)
    Alltid kul att du säger vad du tycker.

Ripper : Tusen tack ska du ha !

Jeppe : Jättestort tack !:worship:

Blev rygg, axlar och löpning 10 minuter idag.
    Vägde mig och det blev som vanligt 71 kg. Har ätit mer i två dagar nu och det märktes på formen tyckte jag. Mer uppfylld och pigg. Ska se vad måtten och vikten blir i morrn så kanske jag fortsätter att äta lite mer.

Chins med smalt V-grepp
    kv x 14
    Körde sakta och kontrollerat och det kändes bra.
    Sedan lite lugna vanliga chins.

Rodd i kabel med en hand
    30 kg x 8
    35 kg x 6, 6
    Gick ju över förväntan här.

Min favorit latsmaskin
    65 kg x 8
    55 kg x 10, 7

Rodd med två hantlar samtidigt.
    11 kg x 12, 10, 7

Axlar
    Press med fristång
    37.5 kg x 10
    35 kg x 12, 8

Hantelpress
    19 kg x 8, 6, 6

Sidolyft superset med lyft med viktskiva framåt
    Minns inte reps, men det tog bra.

Sedan sprang jag för första gågnen på löpband sedan många månader tillbaka och det märktes på den lilla farten jag höll, men ändå höll på att dö. 😮
    Fick bara lite ont i benhinnorna så jag ska springa mer framöver. Gymet har fått helt nya roddmaskiner också och jag ska nog maxa på måndag. De var jättesköna och har massa tekniska detaljer.:emo-thumb

Nu är det vila två dagar, jobba natt och ta hand om en sjuk Marcus. :fever:

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.