Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 2,275 total)
  • Author
    Robinravn.se wrote:
    Ojdå, här va det minsann en brud som va stark.

Lycka till med tävlandet!

Tack ! :)

buuuuääääääää jag vill oxå äta mer!!! :( :emo-thumb

Hej Anna!

Jag ser att träningen går som den ska. :emo-thumb
    Det kommer att bli så spännnade att se Amelie och dig fajtas om toppen på pallplatsen. Dock är jag säker på att ”mamma Tete” hade sagt till om ett och annat om hon hade haft tid mellan amningen. :D
    Kör hårt nu eftersom du för en gångs skull kommer att få riktigt tufft motstånd. (Amelie har blivit riktigt grov samt i bra form av det jag såg för tre veckor sedan.:P )
    Hälsningar
    Mirre

#1 du ser ju lika bra ut här som någon annastans *L*
    axlarna är grymma det vet du

Mia : Efter tävlingen får du det. :D
    Det är snart över nu.

Mirre : Tack för titten.
    Låter bra att hon lagt på sig lite då jag också gjort det. Om man är den enda som blir hård och som har ganska mycket muskler kan man bli nerdömd eftersom dagsformen på de andra tävlande är avgörande för ens egna fysikplacering.

Olivia : Nämen hejsan. :D
    Kul att se dig här också. Tack. ;)

Vikt och måttuppdatering

Vikt : 67 kg ( samma som för en vecka sedan )
    Vad : 38.5 cm ( 39 cm )
    Lår : 54.5 cm ( 20 cm upp på benet ) ( 54 cm förra veckan ) 58.5 cm som mest
    Höft : typ 92-94 cm
    Midja : 65 cm ( samma )
    Arm : 34 cm ( samma )

Det hade inte hänt så mycket och jag har ju ätit mer också…Får se hur jag gör till veckan.
    Svårt att se själv om man blivit något hårdare…
    Är lite segt med dieten nu också då det itne verkar som om det blir någon tävling. Jag tävlar i den mest utdöende sporten i Sverige och Norge. :( Svårt att hitta deffmotivation.
    Om jag frågar snällt kanske jag kan tävla mot killarna. :D

va? ska det inte bli någon tävling?? vad trist!!! är där inte någon annan i norge snart då? vet att sandefjord är om en vecka så det är kanske för tajt…

jag kan ställa upp mot dig när jag ändå är där….;)
    man vet ju vem som vinner men….jag kan ju få halva din prispeng om jag ställer upp?:D

Mia och Warrior : Den är ju inte inställd av vad jag hört, men eftersom jag är ensam anmäld i 2 klasser, så blir det ju inget tävlande om det helt plötsligt inte anmäler sig någon tjej. :(
    Surt känns det, men jagkör veckan ut och avbryter deffen direkt på söndag kväll om det inte kommit in några anmälningar.
    Sandefjord blir nog lite tajt + att det inte heller där finns anmälda tjejer. :(

Då det i söndags gick upp för mig att det är stor chans att det inte blir någon tävling,så åt jag i söndags en stor tallrik nachos med creme fraiche och köttfärs. 😮 Skärpte mig sedan och har hållit dieten som vanligt och tränat.

Passet igår var axlar, mage och maxrodd, men det blev en halvseg dipsmaxning med mediokert resultat, ett axel och magpass som gick sådär och en maxrodd som jag avbröt efter 350 m pga jag helt enkelt inte hade motivation till att fortsätta. Orken var hyfsad…
    Idag var det rygg/biceps och vader som gick mycket bättre.

Tunga chins. Egen vikt 72 kg…Har visst gått upp.:evil:
    + 25 kg x 3
    + 20 kg x 4
    + 15 kg x 5
    Är nöjd med 3 chins på 97 kg ändå. Körde de 3 seten rätt snabbt.

Sedan enarmsrodd i kabel och en höjning mot senast och jag körde 5 reps per arm på 40 kg.

Sedan en roddmaskin som kändes bra och avslutade med min latsmaskin.

Biceps gick snabbt och jag fick ett jäkla pump faktiskt.

Vader kördes med Marcus och fick god kontakt.

I morrn blir det fram och baksida ben med Marcus och tunga böj tror jag.

[http://www.treningsforum.no Här] finns förresten en intervju med mig.:)

Lycka till, det är alltid lika kul att se dig på gymmet. Som alla förstår så är det inspirerande för oss andra

Deffa ner dig några kilo till och ställa upp i byggningen istället om du inte får några konkurrenter i AF. Är det inte dags ändå att ta det klivet snart? *ler*
    Lycka till!!

Anna B wrote:
    Då det i söndags gick upp för mig att det är stor chans att det inte blir någon tävling,så åt jag i söndags en stor tallrik nachos med creme fraiche och köttfärs. 😮 Skärpte mig sedan och har hållit dieten som vanligt och tränat.

[http://www.treningsforum.no Här] finns förresten en intervju med mig.:)

Ja huff det er trist det som er i ferd med å skje med athletic fitness. Jeg fant selv ut at jeg ikke ville stille siden det var så lite jenter igjen der, og det var derfor jeg gikk over til body fitness. Når sant skal sies, så har jeg jo en mye større fordel i AF enn i BF, for da trenger jeg ikke stole på at fysikken skal gjøre ”jobben” for meg, og det samme gjelder jo for deg i og med at vi begge er både sterke og raske i de rundene som AF består av. Jeg håper uansett at du kommer på Oslo GP og konkurrerer, i det minste så jeg får hilst på deg igjen. Lykke til videre på dietten eller det som måtte komme ellers!

Klem fra meg.

Grymt bra bredd på ryggen! Alla bilderna uppvisade dock en riktigt fin form, ska bli kul att se dig i tävlingsform. Inspirerande att se dig Anna! Du har säkert skrivit dina person bästa på chins och dips men frågar iaf?
    Ett jätte stort lycka till:emo-thumb

Joackim : Jaså du tränar på SAST du.:)
    Tack för de snälla orden.

paal01 : Har funderat genom det ordentligt, men kom fram till att när jag gör min debut i BB så vill jag vara väl förberedd på både posering och fria programmet, så jag väntar med det. Dessutom vet jag inte om jag skule hinna bli riktigt BB-hård.
    Tack. :)

Janne : Jag vet, det är surt alltså. Vet inte helt om man kan tävla själv i Oslo. Är väldigt sugen på att tävla nu…Annars kommer jag hur som helst till Oslo och tittar på tävlingen. Det blev Oslo istället för Västerås.
    Ska bli jättespännande att se dig på scenen igen !

Angelica : Tack så jättemycket.
    På tävling har jag 22 chins och 25 dips enligt svenska regler, men har gjort 33 st ”Norge-dips”.
    Tusen tack för lyckönskningen !

Var och körde ben igår och det gick rätt så bra. Var seg i början, men kom igång sedan. Började med baksidan och sedan blev det knäböj.

Arbetsset blev följande :
    90 kg x 8
    100 kg x 6
    110 kg x 4 + 1 m. pass.
    Bra för att vara på deff. :)

Sedan blev det benspark och efter det böj i smithen.
    Och till slut blev det ett bra pass !

Idag blev det bröst/triceps och 10 min intervallöpning.

Bröst
    Bänk
    75 kg x 1 + 3 m pass
    70 kg x 3 + 3 m pass
    70 kg x 2 + 4 m pass.
    Hyfsat ändå tycker jag. Kände mig stark.

Hantelpress lutande
    23.5 kg x 8, 8, 10
    Blev lite lång vila i sista setet…

Press i maskin och det blev PB där på 48 kg.

Triceps
    Frenchpress med EZ-stång
    stång + 20 kg x 13, 11, 9

Smal bänk i smith
    44 kg x 8, 7, 6 med pass på de sista repsen

Pushdown i 3 snabba set på 20 kg och 8-11 reps.

Sprang 10 minuter och det gick mycket lättare än senast ! Skönt att veta att man inte helt tappat stinget. ;)

I morrn blir det axlar, rygg och mage.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.