Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2006 at 06:38 #810774Anonym anvandareMember
var inne å tittade på din hemsida.. klart godkänd..
keep up the good work..:up:
13 april, 2006 at 22:53 #810775Anonym anvandareMemberRebecca Andersson wrote:var inne å tittade på din hemsida.. klart godkänd..keep up the good work..:up:
Kul.
Tack, jag försöker.13 april, 2006 at 23:30 #810776Anonym anvandareMemberIdag blev det ett helt ok pass faktiskt.
Ändrade lite och det blev vader, baksida ben och axlar. Så då blir det alltså framsida ben och rygg i morrn.Vader gick jättebra och fin kontakt. Blev totalt 9 set i 2 övningar.
Baksida ben blev 8 set i 2 övningar och nästan kramp så bra tog det ! Hyfsad styrka i liggande bencurl också faktiskt.
Axlar gick bäst !
Axelpress fristång med ryggstöd
50 kg x 10 med lite pass från Marcus PB[/b]:nod
50 kg x 6, 6 med samma passJäklar vad bra det gick !! Har ätit lite mer kolhydrater nu dessa dagar och det märks på pumpet och styrkan.
Sidolyft sittande
9 kg x 7 + 3
9 kg x 6 + 2
9 kg x 6 + 2
6 kg x 12 + 3Axelpress i maskin som kändes kanonbra ! Jäkla pump som satt i länge.
Två övningar för baksidan också.
Trots att jag glömde gainer-drinken var jag glad efteråt.
14 april, 2006 at 09:58 #810777Anonym anvandareMemberDu är så stark kvinna
14 april, 2006 at 12:52 #810778Anonym anvandareMemberGLAD PÅSK, Anna!
14 april, 2006 at 13:09 #810779Anonym anvandareMemberhej på dig Anna! Fin hemsida du gjort:up: Glad påsk och må gott!
14 april, 2006 at 23:02 #810780Anonym anvandareMembersnuttan347 : Tack, jag försöker köra tungt. Det är roligast.
Sofia : Glad påsk själv och ät många godisägg ( och vanliga ägg ) .
Anne : Tack. Det var så längesedan jag uppdaterade den så jag tänkte ta tag i det nu.
Glad påsk !14 april, 2006 at 23:08 #810781Anonym anvandareMemberIdag blev det framsida ben och rygg.
Knäböj
90 kg x 5
110 kg x 6 med lite pass
90 kg x 10, 8 med lite pass
Kändes ok.Benspark
70 kg x 6 + 2
60 kg x 6 + 2
50 kg x 8 + 2
40 kg x 12 + 2
Oj oj satans pump blev det här ! :emo-thumbSnabba och ”pumpande” böj i smithen i 2 set och 13-14 reps.
Rygg
Chins
kv ( 71 kg ) x 18[/b] Med ett satans pump i ben som kändes som blyklumpar gick det ju över förväntan. Hade inte tänkt maxa, men det gick så bra. Finns allt mer och hämta när man är fräsch.
kv x 10Roddmaskin
73 kg x 8
66 kg x 9
59 kg x 12
Tog bra !Latsmaskin
60 kg x 12
65 kg x 8 + 2
60 kg x 7 + 3Min special rodd med två hantlar samtidigt
11 kg x 12, 10, 9
PB[/b] i första setet. :pBlev ett bra pass och nu är det välförtjänt vila i 2 dagar och dags att köra axlar och mage igen på måndag.
Glad påsk på er alla kycklingar.16 april, 2006 at 00:03 #810782Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Chins
kv ( 71 kg ) x 18[/b]Men Mats, jag hade väntat mig att du genst skulle skriva in att Amelie gör minst det dubbla antalet chins.:ike:
Med ena handen bakom ryggen.[/b]16 april, 2006 at 00:05 #810783Anonym anvandareMemberIdag var det vilodag. Skönt.
Blev lite surt när det var 30 minter kvar tills Marcus skulle åka och jobba ( jag börjar 1.5 timme senare ). Då drar bönderna härute ( raggare gissar jag på då det var en del epa-traktorer ute på vägen när jag åkte till jobbet 👿 ) igång värsta fyrverkerierna som skrämmer livet ur Enzo. Floyd bryr sig inte alls, men blir irriterad på Enzo då han inte fattar varför han hyperventilerar och går med svansen mellan benen…
Slutsatsen blev att hundarna fick följa med Marcus i nya bling-bling bilen och sitta i bilen utanför jobbet. Marcus kan gå ut och titta till dem ofta som tur är. Bäddade med massa filtar och hundsäng och hoppas att det går bra med dem. Floyd lär frysa i alla fall, han gör alltid det som sin matte.
Jag har aldrig förstått meningen med smällare eller fyrverkerier och trodde att man skulle kunna komma ifrån detta ute på landet, men det var visst fel.
Tur att hundarna kunde följa med annars hade en av oss varit tvungen att stanna hemma från jobbet med ”sjukt barn”. Hade aldrig gått att lämna dem ensamma efter alla smällar.I morrn är det påskmiddag hos Marcus föräldrar. Jag har sakta men säkert börjat min klättring upp i fett%….Det hjälper inte att hotellet har en skål med påskgodis stående 50 cm från där jag sitter…
Men har satt en maxgräns på 75 kg på kvällen i alla fall…17 april, 2006 at 04:27 #810784Anonym anvandareMemberHoppas påsken har varit bra och att du har fått i dig massa god mat och påskgodis!
Har läst igenom dina pass lite snabbt och säger bara ”herregud Kvinna” Du och din styrka!
Nu är det inte långt kvar till tävling va?
När ska du upp på scen?Keep up the work you crazy woman!
17 april, 2006 at 04:35 #810785Anonym anvandareMemberMen Sashli, nu har du läst genom min journal dåligt ! :nono:
Det blir ingen tävling för mig pga att jag var den enda som anmält sig i AF. Så nu satsar jag framåt mot SM i Karlstad istället.Tackar och glad påsk. Jodå, har allt fått i mig en del godis alltid…:o
Hoppas du har det bra och tränar hårt !
17 april, 2006 at 17:53 #810786Anonym anvandareMemberverkligen trist att det inte blir någon tävling! antiklimax! när du gått på diet o allt…
men ladda om nu o ta lite paus så behöver du kanske inte dieta hela sommaren!
kör hårt! kommer du o kollar i oslo?17 april, 2006 at 22:44 #810787Anonym anvandareMemberHur har jag lyckats missa det?
😮 Måste va dietenJättetråkigt verkligen! När skulle du ha tävlat då?
Antar att du är tävlingsklar mer eller mindre nu?Måste du vänta till juli nu? Är SM då?
Jadå, träningen har gått riktigt bra!!!
Här är det Hardcore träning som gäller, det vet du – a la krutis style, men inspiration av Anna B wannabe..
Är starkare än någonsin, trots dieten har börjat och maten har blivit så mycket mindreNu får vi bara hoppas att ryggen och axlarna växer !
Nu kör vi så det ryker!!!
17 april, 2006 at 23:15 #810788Anonym anvandareMemberMia : Ja, men jag har släppt det nu.
Har satt en gräns på max 75 kg på träning vilket är runt 72 kg morgonvikt. Då blir det runt 5 kg och gå ner bara.
Ja, jag kommer och kollar i Oslo.Sashli : He he så du har börjat dieta.
Ja, jag var rätt så tävlingsklar ( typ 1-2 kg från ), men nu har jag gått upp ett kg.
Nej, SM är 22 september i vår vackra stad. Då kommer du väl och tittar ?
Låter bra att träningen flyter på !
Ses väl snart hoppas jag. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.