Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 maj, 2006 at 09:58 #810819Anonym anvandareMember
Jag kollade på lite bilder på din hemsida; DU ÄR JU GRYM!
13 maj, 2006 at 11:17 #810820Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hinderbanan på SM kommer hålla hög standard och bli längre än dessa tråkiga 1 minuters banor som varit de senaste åren så det gäller att ligga i. Den blir väl kanske inte så lånmg som på kvalet-04 ( 3 minuter ), men jag hoppas på i alla fall 1.30-1.45.Hoppas på du – och jag önskar dig lycka till med dina 1-30–1.45planer! Men endera är du grymt mycket bättre än jag begriper eller också har du glömt min obegränsade ondska;) . Jag ska göra allt som står i min makt för att du ska få jobba med kroppen full av mjölksyra -mitt mål är att du ska få underhålla publiken i minst 2 minuter, gärna 2.30…
13 maj, 2006 at 12:27 #810821Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Hoppas på du – och jag önskar dig lycka till med dina 1-30–1.45planer! Men endera är du grymt mycket bättre än jag begriper eller också har du glömt min obegränsade ondska;) . Jag ska göra allt som står i min makt för att du ska få jobba med kroppen full av mjölksyra -mitt mål är att du ska få underhålla publiken i minst 2 minuter, gärna 2.30…En syn uppenbarade sig framför mig precis. Kan detta vara JP under människoskalet?
13 maj, 2006 at 12:39 #810822Anonym anvandareMemberMirre wrote:En syn uppenbarade sig framför mig precis. Kan detta vara JP under människoskalet?Det är värre än så…
Det är jag och Zone. Ibland vistas vi bland människorna, men oftast är vi inte ens i närheten av mänskliga.13 maj, 2006 at 12:51 #810823Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Det är värre än så…
Det är jag och Zone. Ibland vistas vi bland människorna, men oftast är vi inte ens i närheten av mänskliga.Ujujuj
Anna: Passa dig för omänskliga varelser!13 maj, 2006 at 14:22 #810824Anonym anvandareMemberÄr det bodybuilding för hela slanten som gäller nu?:emo-thumb
13 maj, 2006 at 23:12 #810825Anonym anvandareMemberMia : Tack.
Synd att vi missade varann…
Jag har itne helt bestämt mig för om jag ska till NOGP faktiskt. Jobbar natt, men om jag orkar så kör jag iväg direkt efter jobbet på morgonen och tittar på förbedömningen. Får se hur jag gör. Verkar ju bli ett jättebra startfält i många klasser.
Tack Mia, men jag börjar se fram emot dieten faktiskt…Kul att vara i kanonform.Milia och Frida-Mari : Tack så mycket. 😮
JP : Självklart är jag mycket bättre än vad du förstår och om du nu ska få mig att springa en hinderbana i över 2 minuter, så får du se till att den är riktigt, riktigt lång.
Men din hinderbaneondska sitter kvar djupt inne i min stackars kropp…
He he, du och Zone egentligen djävlar. Något jag misstänkt länge…Mirre : Jag ska försöka hålla mig undan !
Monni G : Nej, inte än. Först är det AF som gäller året ut i alla fall. Sedan vet jag itne helt vad det blir för tävlingsgren, men tävling blir det !
13 maj, 2006 at 23:33 #810826Anonym anvandareMemberAnna!
Ge mig lite dagsformsbilder :nod
Kommer du till Västerås/NoGp eller har du fullt upp hemma i karlstad?vänliga hälsningar från mari :friends:
13 maj, 2006 at 23:36 #810827Anonym anvandareMembermari wrote:Anna!
Ge mig lite dagsformsbilder :nod
Kommer du till Västerås/NoGp eller har du fullt upp hemma i karlstad?vänliga hälsningar från mari :friends:
He he, kanske kommer lite bilder snart.
Se svaret till Maria ovan.
Jag har inte bestämt mig helt om jag orkar eller inte pga nattjobbet.Kul att du skrev en rad.
13 maj, 2006 at 23:40 #810828Anonym anvandareMemberAnna B wrote:He he, kanske kommer lite bilder snart.
Se svaret till Maria ovan.
Jag har inte bestämt mig helt om jag orkar eller inte pga nattjobbet.Kul att du skrev en rad.
Oj va seg jag är 😮
Får väl skylla på ätardag och massor med överflödiga kolhydrater som gör mig förvirrad13 maj, 2006 at 23:49 #810829Anonym anvandareMembermari wrote:Oj va seg jag är 😮
Får väl skylla på ätardag och massor med överflödiga kolhydrater som gör mig förvirradSå du dietar nu !!??
Då är det ju bara rättvist att du också visar bilder på dagsformen. Eller har du gjort det här någonstans ?14 maj, 2006 at 08:00 #810830Anonym anvandareMembermari wrote:Oj va seg jag är 😮
Får väl skylla på ätardag och massor med överflödiga kolhydrater som gör mig förvirradja just det…trodde du hoppat av…
eller siktar du på sm/sm-kval??15 maj, 2006 at 06:24 #810831Anonym anvandareMemberRiktigt snygg hemsida:emo-thumb ..och vilka vikter du använder!:worship:
16 maj, 2006 at 03:03 #810832Anonym anvandareMemberettan wrote:Riktigt snygg hemsida ..och vilka vikter du använder!:worship:Tusen tack.
Tack för din andra komplimang också. 😮
Jag försöker alltid slå mig själv och bli starkare hela tiden.16 maj, 2006 at 03:04 #810833Anonym anvandareMemberIdag blev det snodd i 3 set med max antal reps och det gick ju som vanligt jättebra.
Gjorde hela 57 reps i första setet och en ökning med 6 mot förra veckan.
För att ni ska bli bra på matte tänkte jag dela med mig av lite siffror :
Av de sammanlagda repsen i de 3 första seten med snodd i dips har jag ökat från 95 reps för 3 veckor sedan till 136 reps idag.
Sedan efter snoddrepsen blev det axlar och mage. Inga märkvärdiga vikter, men lite väl högreps på sidolyft med 24 reps i första setet…I morrn är det dags för 3 set chins med snodd och jag ska göra samma jämförelse där tror jag, men ökningen är inte lika markant där tyvärr.
Vikten ligger på 72 kg och jag har tappat 0.5 kg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.