Det är bara guld som gäller!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det är bara guld som gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 2,275 total)
  • Author

Både Och :what: :emo-thumb

Idag blev det vader, baksida ben och mitt tuffaste intervallpass någonsin. ;) Kan inte vara nyttigt att bli så trött och anfådd…
    Tänkte en kort stund efteratt jag hoppat ner från trappmaskinen att du får jag fan i mig vinna hinderbanan på SM och NM så att det blir värt detta slitet.:D

Har även gått två långpromenader med hundarna varav en i skogen så jag har hållit igång idag.

Vader gick helt ok och baksida ben likaså. Hade inte med mig min journal så jag minns inte vikterna direkt. Körde högreps ändå…

I morrn blir det axlar och rygg och från och med nästa vecka blir det 2 hinderbanepass i veckan och ett intervallpass på gymet. Är för slitigt att styrketräna och sedan hålla på att dö efter 20 minuters kondisträning. :p

Badade hundarna idag också så nu luktar de jättegott och deras pälsar skiner i solen. ;)

athleticmia wrote:
    Både Och :what: :emo-thumb

He he. Gör det.:D
    Men man kanske inte får tävla i två grenar…:what:

Tack för recept på bröd. Har själv aldrig använt bakprotte, måste prova, 20g protte/bulle är ju bra. Däremot har jag gjort scones på kvarg, både i ugn och på stekpannan. Det känns som om jag är sponsrad av Milbona, har fan kvarg i allt:D Ska prova kvargdeg med jäst nästa gång.

Lycka till med träning!

Silvia wrote:
    Tack för recept på bröd. Har själv aldrig använt bakprotte, måste prova, 20g protte/bulle är ju bra. Däremot har jag gjort scones på kvarg, både i ugn och på stekpannan. Det känns som om jag är sponsrad av Milbona, har fan kvarg i allt:D Ska prova kvargdeg med jäst nästa gång.

Lycka till med träning!

Det var så lite så. :)
    Lycka till med bakandet !

Tack detsamma. Hoppas din träning går bra.

Har precis kört ett hinderbanepass som gick flera gånger bättre än för bara en vecka sedan. Körde idag 5 intervaller och vilade 3-4 minuter istället för 5 som jag vilade senast.
    Återhämtningen var på topp ! :)

Bild på min provisoriska men fungerande hinderbana. :)

Till höger min egenhändigt byggda balanshinder. Lite hinkar att hoppa över och sätta sig ner vid och sedan vikter att bära såklart.

Tog två bilder på min form också.
    Här är en ryggbild.

Och så framsidan. Vikten på bilderna är runt 72 kg.

Och två bilder på hundarna också i solen. ;)

;) ;)

Frida-Mari wrote:
    Mina smileysar är paj, men här skulle jag göra tio stycken ”dyrka-smileysar” om jag kunnat!!!

Grym (!!!!!!) fysik Anna (jag tänker INTE tävla AF ;))!!!! Och supersöta vovvar!!!

Kram Frida

Och glad är jag för att du inte vill tävla i AF. :D
    Tack för komplimangen. Den värmer massor. ;)

Kram tillbaka.

Oj oj oj :worship:
    Som sagt, så där ska jag också se ut när jag blir stor 😮

Att se ut så
    å väga 72 :worship:

wow :worship:

du är grym tjejen!

Är det rhodesian ridgeback’s ?

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 2,275 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.