Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Det är bara guld som gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 januari, 2006 at 00:33 #810579Anonym anvandareMember
Mia : Jag är ju lite större än du är också…:o
Har bara hört att det antagligen ska läggas rätt sent på året pga NM. Så vi i AF slipper deffa hela året. Men det är bara vad jag hört.Lalla : Tack för de orden.
Ja, jag jobbar natt. :emo-thumbMicke : Nejmen hej.
Kul att vi sågs på gymet idag, det var längesedan. :emo-thumb
Klart det blir SM GULD. Har inte planerat något annat.Nu är väl jag helt borta, men vad pratar du om…Jag fattar inget av varken ditt eller det andra inlägget.
Vi hörs o du store bodybuilder ! :bb3:
21 januari, 2006 at 00:35 #810580Anonym anvandareMemberSå, då blev det alltså bröst, axlar och triceps idag.
Bröst
Hantelpress
36 kg x 4 PB[/b]
Var tvungen att testa…:oSned bänkpress
60 kg x 6, 6
50 kg x 10Nån slags maskin
Minns inga vikter, men den kändes bra !Hantelpress
19 kg x 15, 10
Skrattretande dåligt, men jag var helt slut efter snedbänken redan…Axlar
Axelpress i smithen med stöd idag.
37 kg x 9, 9, 7
Så himla trött efter bröst…Sidolyft
7.5 kg x 17, 15, 13
Bränn. :emo-thumbHantelpress utan ryggstöd
11 kg x 8, 8, 7
Wow, tog bra, men ack så svag jag var…Triceps
EZ-stång french press
30 kg x 12 + 2
30 kg x 10 + 2
30 kg x 7 + 3
Bra kontakt !Pushdown kabel
20 kg x 10
25 kg x 8 + 2
20 kg x 8 + 2Så nu var jag totalt slut.
Fick ett jäkla pump i alla fall och fick minsann se en liten ådra på axeln i sidolyften.
I morrn vila._Flex_ och kollega var på gymet idag och körde chins så händerna började blöda. Respekt !
Så hårt tränar man för att ligga i toppen i styrkan på herrsidan i AF. :worship:21 januari, 2006 at 00:38 #810581Anonym anvandareMemberNär ska du börja göra som alla andra och ljuga om dina vikter?
Fast du får såklart ljuga åt andra hållet då. Du tar fan knäcken på alla oss stackars värdelös medelmåttiga motionärer!
Tycker fan inte det är mer än rätt så vi killar kan få ha kvar lite av vår stolthet iaf! Det räcker fan med att du stoltserar med en form vi aldrig orkar ta oss i på scen, du behöver ju inte strö salt i såren! :p
(Vad jag försöker säga är ”BRA JOBBAT!!!”, känns överflödigt att försöka komma med kommentarer, tips eller kritik då du uppenbarligen verkar ha koll på vad du sysslar med :nerd-tb: )
21 januari, 2006 at 03:17 #810582Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:När ska du börja göra som alla andra och ljuga om dina vikter?Fast du får såklart ljuga åt andra hållet då. Du tar fan knäcken på alla oss stackars värdelös medelmåttiga motionärer!
Tycker fan inte det är mer än rätt så vi killar kan få ha kvar lite av vår stolthet iaf! Det räcker fan med att du stoltserar med en form vi aldrig orkar ta oss i på scen, du behöver ju inte strö salt i såren! :p
(Vad jag försöker säga är ”BRA JOBBAT!!!”, känns överflödigt att försöka komma med kommentarer, tips eller kritik då du uppenbarligen verkar ha koll på vad du sysslar med :nerd-tb: )
Ha ha.
Tackar, det var roligt sagt.Tips är alltid välkomna. Variation förnöjer.
21 januari, 2006 at 09:23 #810583Anonym anvandareMemberGår det för fort med dieten vill veta hur du gör kanske är det godiset som är hemligheten
Kul att höra att det går bra :up: nu kör vi hårt så kommer medaljerna som med posten
22 januari, 2006 at 04:35 #810584Anonym anvandareMemberjocke wrote:Går det för fort med dieten vill veta hur du gör kanske är det godiset som är hemlighetenKul att höra att det går bra :up: nu kör vi hårt så kommer medaljerna som med posten
Ha ha, ja godiset är hemligheten. Idag tog jag med det till jobbet.
Klart vi kommer få medaljer av ädlaste valör. :emo-thumb22 januari, 2006 at 09:55 #810585Anonym anvandareMemberäven om jag väger mindre än du så vet jag tjejer som är större än du men äter mindre för att komma i form….så var glad!!!
bor du i karlstad på heltid nu?? vad jobbar du med nu eftersom det inte blev nåt gym?
23 januari, 2006 at 04:56 #810586Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:även om jag väger mindre än du så vet jag tjejer som är större än du men äter mindre för att komma i form….så var glad!!!bor du i karlstad på heltid nu?? vad jobbar du med nu eftersom det inte blev nåt gym?
Jag är glad.
Ja, jag har flyttat till Karlstad. Jag har fortsatt med att jobba natten på hotell och ibland lite annat på hotellet också.23 januari, 2006 at 04:59 #810587Anonym anvandareMemberIdag blev det framsida beeeeeeeeeeeeeeeen ! :bb2:
Började som sagt med bensparken och pumpet var galet.
65 kg x 12
70 kg x 8
75 kg x 5 + 2 PB[/b]
70 kg x 6 + 2
Svårt att veta vad man skulle ha för vikter. Högreps i denna maskin är tortyr.Knäböj
80 kg x 10-12 reps i 3 set.
Bra djup och det kändes grymt i framsidan.Knäböj i smithen med benen långt fram och rumpan i golvet.
Vet inte vilka vikter det blev men 2 set och 13 + 15 reps.Pumpet försvann aldrig och nu har jag redan värk mest i droppen, men resten av framsidan också. :emo-thumb
23 januari, 2006 at 16:40 #810588Anonym anvandareMemberdu har inga kontakter i oslo kvar med billiga hotellrum?? funderar p
28 januari, 2006 at 21:37 #810589Anonym anvandareMemberMia : Nej, tyvärr inte längre…
Nej, jag koncentrerar mig på SM och NM bara i år. Olikt mig jag vet…Nu är jag tillbaka i min journal igen. Jag har tränat på och gjort :
9 chins med en totalvikt på 86.5 kg. Känns som ett ok resultat.
23 strikta dips med en kv på 76.5 kg. Brukar ibland köra lite väl snabbt, men nu var det snygga dips om jag får säga det själv.
Annars fick jag ett jäkla pump på träningen igår !! Direkt efter dips körde jag bänk. Blev 3 set på 10 reps i varje på ynka 50 kg. Men det blev ett bra pass i alla fall.
Vägde mig och tog lite mått. Inom parentes är för två veckor sedan.
Vikt : 73 kg ( 74 kg )
Vad : 39 cm ( 40 cm )
Lår : 57 cm ( 56 cm )
Höft : 99 cm ( 103 cm )
Midja : 69.5 cm ( 71 cm )
Arm : 35 cm ( 35 cm )Måtten har gått framåt rejält tycker jag utan att jag ansträngt mig speciellt mycket. Kommer få ett mycket bra utgångsläge till SM-deffen. :emo-thumb
I morrn är det nog framsida ben igen.
28 januari, 2006 at 21:38 #810590Anonym anvandareMemberLite bilder på dagsformen.
28 januari, 2006 at 21:39 #810591Anonym anvandareMemberLite dålig kvalite tyvärr…
28 januari, 2006 at 21:41 #810592Anonym anvandareMemberSista på ryggen.
28 januari, 2006 at 21:51 #810593Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:MEN KOLLA IN ÅDRAN… :emo-thumbDu är en stor insperations källa för många här Anna, kör på :worship:
Mvh Viktor
Tackar.
Ådror på armarna har jag alltid. Hur fet jag än är.
Oj, tusen tack ! Trevligt sagt. 😮 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.