Det nya livet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Det nya livet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

Vilken sorts tävling lockar?

Gjorde du 15 rep på 87,5 i benspark? Grymt isf :up:

Lycka till med träningen!

Ser ju tokbra ut.

Och DU, klart du ska vara stolt!

Kämpa på!

Du gör det verkligen tokbra! Keep it up! :emo-thumb
    Kommer att bevaka denna.. :)

Quote:
    Bröst 115 cm (ej silikon!)
    Biceps 43 cm
    Midja 102 cm
    Lår 71 cm
    Vader 46 cm

…först och främst, vad spelar det för roll om du har silikonbröst eller inte? Haha. Hur som helst, det var inte det viktiga. 46 cm vader, 43cm biceps. Hur fet/biffig är du egentligen? Upp med bilder, genast.

Och sedan, 87,5kg benspark, men 20kg knäböj? Vad är det för benspark? :D

Marcus Syvertsen wrote:
    …först och främst, vad spelar det för roll om du har silikonbröst eller inte? Haha. Hur som helst, det var inte det viktiga. 46 cm vader, 43cm biceps. Hur fet/biffig är du egentligen? Upp med bilder, genast.

Yeah pics por favor!

Marcus Syvertsen wrote:

Du han före..
    Tänkte skriva ett

WTF? Lika lång som mig, och större armar och vader.. Måste se ut som ett monster fan

Okej .. måtten stämmer nog. Du hade mer fett än vad jag trodde bara. Kollade inte midjemåttet utan gick bara efter texten i [http://forum.body.se/showpost.php?p=559289&postcount=15 detta] inlägget.

I vanliga fall brukar ju tjejer som har rutor tycka att det är feta liksom =)

Alrajt!

Kör hårt och lycka till =)

Vad är det för tävling som lockar?

INGEN av oss försöker skämta eller vara taskiga, men vi vill varna dig att du lider av fetma.

Startar man en öppen Journal kommer det komma kritik, tips och så. Annars kan man lika gärna skriva jounalen i en bok och gömma den.

Theesa wrote:
    Det var lite diskussioner kring mitt utseende i en annan tråd…
    Jag brukar inte slänga omkring en massa ”skämtsamma” ord som lönnfet, smällfet, blekfet och allt vad det nu finns. Jag är jag. Jag är överviktig -fine! Och därför gör jag något åt det! -Take it or leave it! Ni som vill följa den här journalen och pusha på i rätt riktning, gör gärna det! Men jag ber er att skippa spydigheterna. -Deal? :

(Får man ställa såna krav på de som läser journalen? :what:)[/b]

Jag ber om ursäkt om du uppfattade mitt inlägg i den andra tråden som spydigt och i överkant personligt. Note taken. :)

Märk väl: Du gör helt rätt som har tagit tag i saker och ting och jag tror att jag talar för alla här inne när jag säger att vi kommer att följa dina framsteg och pusha dig allt vad vi orkar.

Kör hårt. Jag håller på dig. :up:

Tjoohej wrote:
    INGEN av oss försöker skämta eller vara taskiga, men vi vill varna dig att du lider av fetma.

Startar man en öppen Journal kommer det komma kritik, tips och så. Annars kan man lika gärna skriva jounalen i en bok och gömma den.

Nu råkar det vara så att tjejen tar tag i sin övervikt till skillnad mot många andra som inte är intresserade av att byta livsstil utan bara sitter och gnäller. Jag tror att hon själv är medveten om sin situation och i detta fall behövs ingen varning. Dock kan du gärna varna/väcka andra som inte är medvetna om sina diverse problem. Volentärer är alltid välkomna. ;)

Kör hårt tjejen och jobba med delmål och slutmål så kommer du att komma i mål! :emo-thumb Dock kommer du att få endel kritik med en öppen journal, men se det positivt eftersom det visar att folk bryr sig annars hade de inte skrivit alls. Av det som skrivs väljer man vad man vill ta till sig och vad man vill ignorera. Allt behöver inte kommenteras och du behöver inte heller ursäkta dig för hur du tränar eller vem du är eller vad du gör. Huvudsaken är att du trivs med dig själv och har kul när du tränar.

/Mirre

P.s Vissa kanske inte förstod din fråga och ditt resonemang i den andra tråden, inkl mig själv, men sluta inte fråga och använd gärna sökfunktionen som finns. Det finns massor att lära inom träningsvärlden där en form funkar på vissa men inte på andra.

Jag tror på dig!

Du är ju igång av en anledning, eller hur?

Kämpa på! Jag håller på dig!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.