Devri Holm, En Viskande Resa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Devri Holm, En Viskande Resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 184 total)
  • Author
    BigH wrote:
    Låter bra, knock ’em dead. (:

haha tack! x)

har en störd träningsvärk i RÖV & FRAMSIDA BEN, nu är även biceps och baksida ben helt förstörda!

Vader väntas med till imorgon tsm med bröst eller axlar :)

Lägg upp en film på lite åttor på 140 i bänken imorrn då?

Baksida Ben & Biceps[/b]

Bencurls![/b]
    25kg x 15reps
    30kg x 10reps
    35kg x 10reps
    35kg x 10reps
    40kg x 8reps
    40kg x 8reps
    45kg x 8reps
    50kg x 6reps
    60kg x 5reps (maxvikt på maskinen)

Rak Hantelmark[/b]
    70kg x 12reps
    70kg x 15reps
    70kg x 10reps
    70kg x 10reps
    70kg x 10reps

Preachercurls!! ;)
    20kg x 20reps
    20kg x 20reps
    30kg x 15reps
    30kg x 15reps
    50kg x 10reps
    50kg x 8reps
    50kg x 8reps
    50kg x 8reps
    50kg x 8reps
    50kg x 7reps

Kabelcurls!
    80kg x 8reps
    80kg x 10reps (maxvikt på ställningen)
    50kg x 10reps
    50kg x 10reps
    50kg x 10reps
    50kg x 10reps

Hantelcurls, sittande! [/b]
    15kg x 15reps
    15kg x 10reps
    15kg x 10reps
    15kg x 8reps
    22.5kg x 8reps
    30kg x 8reps

Sen kände jag mig klar & nöjd, supersettade nästan allt med benövningarna! :)

Magnus Larsson wrote:
    Lägg upp en film på lite åttor på 140 i bänken imorrn då?

Drar jag en 140bänk imorgon så tar jag fram mobilen!
    Min bror som kommer att infinna sig på passet sa ”inga problem” till denna kommentaren. :up: :P

DevriHolm wrote:
    Drar jag en 140bänk imorgon så tar jag fram mobilen!
    Min bror som kommer att infinna sig på passet sa ”inga problem” till denna kommentaren. :up: :P

:up:

Dagens 2:a pass![/b]
    Bröst[/b]

Japp, så som jag är blev jag ivrig och hungrig efter gymmandet då jag satt & läste kommentarerna och tankarna kring morgondagens bröst pass och om att filma 140 bänk!

Lite väl att ta i nu när jag kommit hem från ett relativt bra bröst pass!
    Jag skulle självklart ha väntat till imorgon men jag kunde inte & jag slängde mig på bänkpressen och börja värma upp och hade kameran med mig! :

Lite väl trött och utmattad, smått hungrig men extremt pepp på att gymma :whistle:

Tog ett foto på gymmet i alla fall!
    Jag filmade mitt fail[/b] på bänken i alla fall eftersom nu måste jag vila ut mig innan jag kan köra bröst och göra det propert så vi kan få den där 140 bänk x 8 reps!

Hoppas ni kan nöja er med det sålänge!
    Att jag lägger upp failet är väll mer för att bevisa att numera kan jag filma klipp och posta mer sådant i framtiden! :up:

Vad jag har att säga om klippet är att jag försökte få ner 140kg bänk men kraften fanns inte till ikväll, jag gav det 4rep försök, jag får säkert träningsvärk även om repetitionerna inte vart parallella och eller djupa nog! Ljuset kunde man önskat bättre! ;)

Hantelpress[/b]
    10kg x 20reps
    30kg x 20reps

Bänkpress[/b]
    40kg x 30reps
    40kg x 20reps
    50kg x 20reps
    80kg x 15reps
    80kg x 10reps
    110kg x 10reps
    110kg x 8reps
    140kg x 4 fail reps

Incline Bänkpress[/b]
    40kg x 20reps
    40kg x 20reps
    60kg x 20reps
    60kg x 15reps
    70kg x 15reps
    80kg x 10reps
    80kg x 8reps
    110kg x 8reps

Kabel Flyes[/b]
    50kg x 15reps
    50kg x 15reps
    50kg x 10reps

Länken till film-klippet på 4 fail reps på 140kg bänkpress x 4
    [http://www.youtube.com/watch?v=SdTusy4eUow]

wtf?

jonte1 wrote:
    wtf?

Kul med film men mannen det där är inte bänkpress.. möjligen klossbänk. Och vad gör du med kudde på stången och dragremmarna? Ta av typ 30 kg och kör riktiga reps. Det där lurar ingen.

MEN är faktiskt uppriktigt glad att du faktiskt gav oss en film! :up:

Kloss brukar inte vara 40cm hög :-) kul att det blev film men tekniken är värre än det jag såg live för typ två år sedan när jag såg dig köra på 24/7 en gång. Men bra att du kan filma nu så man får se riktig bänk på 140×8 sen :-)

Håller med gober där, kul m film osv men jag skulle se över tekniken och sträva efter att förbättra utförandet en hel del. Tänk på skador etc.

Du har en rippad och bra fysik och jag antar det är målet, men du laggar massa och som jag sett det har du inte en sådan karaktäristisk massa som man får om man kan bänka riktigt tungt! För att bygga på och få en mer imposant fysik så skulle jag gått back to basics: kör övningarna ordentligt, fokusera på mindre set, etc. Gäller även rygg, ben i högsta grad om än att jag inte sett filmer där

Kör på nu!

Edit: ta bort kudden/airbagen

tråkigt det känns när ingen läser det man skriver[/b]

Jag skrev -> fail bänk?
    tror seriöst folk här att jag inte vet hur det ser ut?
    eller att jag inte har en teknik?

Jag antar att det bara är random kritik folk slänger ur sig men helt utan grund då ingen läser vad jag skriver av vad det verkar som.

mindre roligt att lägga ut något när ingen läser, det är ju pinsamt att läsa kommentarerna.
    Jag la endast ut klippet för att ni skulle se att jag kan absolut filma, sedan att jag tränade halv tolv på natten och inget blev som det skulle ja det är ju en annan femma. Men klaga inte :nono:

Skärp er! :nono:
    Jag har tränat länge nog, och jobbat och pluggat tillräckligt mkt och länge för både träning, kost, personlig träning, instruktör osv. :nerd:
    Jag förväntade mig åtminstonne att folk läste det man skrev, nu skäms jag nästan av att ens posta ngt på denna hemsidan.

Tjura inte ihop nu, kritik på sina filmer får väl alla här på body och den är väl berättigad. Bara att slänga upp en ny film sen.

Men allvarligt, du orkade knappt få av stången. Du hade inte klarat att reppa på den vikten alls. Det där ser man, herregud vem tar du mig för? Armarna skakar, röven lyfter, hade du gått djupare hade du tappat den rätt ned på bröstet

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 184 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.