Devri Holm, En Viskande Resa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Devri Holm, En Viskande Resa

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 181 through 184 (of 184 total)
  • Author
    Magnus Larsson wrote:
    Men allvarligt, du orkade knappt få av stången. Du hade inte klarat att reppa på den vikten alls. Det där ser man, herregud vem tar du mig för? Armarna skakar, röven lyfter, hade du gått djupare hade du tappat den rätt ned på bröstet

Dagens 2:a pass!
    Bröst

Japp, så som jag är blev jag ivrig och hungrig efter gymmandet då jag satt & läste kommentarerna och tankarna kring morgondagens bröst pass och om att filma 140 bänk!

Lite väl att ta i nu när jag kommit hem från ett relativt bra bröst pass!
    Jag skulle självklart ha väntat till imorgon men jag kunde inte & jag slängde mig på bänkpressen och börja värma upp och hade kameran med mig!

Lite väl trött och utmattad, smått hungrig men extremt pepp på att gymma

Tog ett foto på gymmet i alla fall!
    Jag filmade mitt fail på bänken i alla fall eftersom nu måste jag vila ut mig innan jag kan köra bröst och göra det propert så vi kan få den där 140 bänk x 8 reps!

Hoppas ni kan nöja er med det sålänge!
    Att jag lägger upp failet är väll mer för att bevisa att numera kan jag filma klipp och posta mer sådant i framtiden!

Vad jag har att säga om klippet är att jag försökte få ner 140kg bänk men kraften fanns inte till ikväll, jag gav det 4rep försök, jag får säkert träningsvärk även om repetitionerna inte vart parallella och eller djupa nog! Ljuset kunde man önskat bättre!

varsegod :)
    läs på innan du öppnar käften, pusspuss
    [/b]

Varför är du så full av skit? vad vinner du på att ljuga om dina vikter? Du presentera ditt förra pass med att du gjorde en sexa på 140kg. Och nu kan du inte ens göra en repetition?

Det verkar stå ganska still här…. Varför uppdaterar du inget? :O

Abbe, jag har förståelse varför du är som du är. Hoppas du hittar tillbaka hit för dina journaler är förbannat underhållande. Sköt om dig mannen, Det är bara att PMa om du vill snacka med någon.

Så att folk förstår:
    [img=http://i46.tinypic.com/244pto6.png]Så ta det lugnt, även om ni blir sura.

/TheBate

Viewing 4 posts - 181 through 184 (of 184 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.