Devri Holm, En Viskande Resa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Devri Holm, En Viskande Resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 184 total)
  • Author

är det stående militärpress är det sjukt starkt!!!

Boxer wrote:
    är det stående militärpress är det sjukt starkt!!!

Nej sittande! förlåt!! :nerd:

DevriHolm wrote:
    I min förra journal när jag filmade det, det var över 1år sen nu, & under den tiden bänkade jag 145kg, nu ligger jag på 140kg och som mest har jag legat på 160kgx3reps.

du får förundra & misstänka så mycket du vill! får du lite spänning i din vardag när du sitter & läser min journal haha!
    ödmjukhet har jag massor av, det är de flesta läsarna som inte tycker det bara för att min träning är hård.

Hej du. Nu är jag inte alls med på vikterna, det verkar lite motsägelsefullt, kanske syftningsfel? först reppar du sexor på 140 sen ”ligger du på 140 kg”, sak samma.

Jag är ingen Jantemänniska själv, utan har faktiskt tagit dig i försvar någon gång när det var pajkastning. Dock är det mycket snack lite action från din sida: du hävdar dig rätt duktigt på många sätt, men då får du tåla att folk blir nyfikna på hur det ser ut när du kör så ”hårt”.

Sen klarar jag mig rätt bra i min vardag, och jag måste nog säga att din journal är rätt ospännande. Din attityd att inte vilja lyssna på andra alls gör inte den saken bättre, tyvärr.

Men, du skall lycka till i alla fall. :)

tycker du kommer med mycket snack men utan några argument. troll.

DevriHolm wrote:
    hahah ”myten”, nu börjar trollandet! :up: :P
    Det vore säkerligen ett ovanligt namn att heta myten, men både du & ja vet vad det är du försöker säga Mr Svartsjuk. :O

har du inget vettigt att säga mer än att visa att du avundas mig på ett negativt sätt så kanske du inte bör skriva i min journal. ciao.

Okej Abbe då skall jag göra dej den tjänsten att skriva mina sista rader hos dej:)om denna journal blir något lik din gamla så kommer nog du få en hel del skrivande att göra och då menar jag inte redovisningar av pass!men kan inte mer än önska dej lycka till med din träning och hoppas att en dag, du då kan få undan lite pengar till en duglig videokamera och får med dej någon som kan filma dessa faktiskt ibland helt otroliga ökningar som du skriver att du gör…för då kommer det bli andra bullar från sådana du kallar ”MR svartsjuk” &kompani:D

Jag har inte jort några direkta ökningar på ett helt år. Jag har legat under mina BPn hela tiden.
    Sedan dagen jag gjorde 160kg i bänken ggr3reps har jag inte gjort det igen.
    Sedan jag tog 55kg hantlar ggr 3-4reps har jag inte gått över eller gjort det igen.
    Jag simply kör extremt oregelbundet när det gäller vikter & reps för absolut bästa utformning och tillväxt av min kropp.

Kan inte förstå att detta med vikterna ska va sån känslig fråga, jag tror iaf inte att du har någon anledning att ljuga. Du har en riktigt bra ram att bygga vidare nog få en riktigt grym fysik när du lägger på dig lite mer muskler :)

Kör hårt!

Ritchan wrote:
    Kan inte förstå att detta med vikterna ska va sån känslig fråga, jag tror iaf inte att du har någon anledning att ljuga. Du har en riktigt bra ram att bygga vidare nog få en riktigt grym fysik när du lägger på dig lite mer muskler :)

Kör hårt!

Jag vet inte vart du fick att något med vikter att göra skulle vara en känslig fråga.
    Nej jag vet inte varför folk tror att jag ljuger, ser ingen anledning att lägga så mycket tid & energi på att sitta & ljuga hela dagarna. Om något har jag aldrig någonsin ljugit i min träningsjournal.
    Tackar!

DevriHolm wrote:
    [/b]
    Sidolyft med Hantlar, 7set
    25kg – 10reps
    15kg – 15reps
    25kg – 10reps
    30kg – 6reps
    25kg – 10reps
    20kg – 10reps
    20kg – 10reps

dom kan inte vart snygga?

J0NTE wrote:
    dom kan inte vart snygga?

Varför kan dom inte ha varit det?
    jag kan ta 37.5kg innan jag fallerar i tekniken. :)

DevriHolm wrote:
    jag kan ta 37.5kg innan jag fallerar i tekniken. :)

WTF!? Jag måste säga att jag är kraftigt imponerad :) Det måste se ganska sjukt ut så lägg upp en film vettja! :D

Det kommer säkerligen en film, fler foton, men det är knappast en prioritet. Viktigast för mig är att fullfölja mina pass!

Vilade så det blir Rygg&Biceps snart! så fortsätter schemat & planeringen som vanligt :-)

Rygg & Biceps
    Kort lätt pass med bra koncentration & fruktansvärt hård pump!
    Jag försökte hålla mig på 6-8reps vad än för vikt jag använde. :emo-thumb
    Totalt Antal Set: 32

Cablerodds, 7set
    45kg – 12reps
    50kg – 10reps
    55kg – 8reps
    60kg – 4reps
    65kg – 2reps
    80kg – 6reps
    80kg – 6reps

Maskinrodds, 3set
    50kg – 6reps
    50kg – 8reps
    50kg – 6reps

Latsdrag, 3set
    65kg – 6reps
    75kg – 6reps
    90kg – 6reps

Hantelrodds, 3set
    25kg – 8reps
    30kg – 8reps
    30kg – 8reps

Skivstångscurls, 13set
    25kg – 12reps
    25kg – 10reps
    35kg – 8reps
    45kg – 8reps
    55kg – 8reps
    40kg – 8reps
    50kg – 8reps
    60kg – 6reps
    60kg – 6reps
    60kg – 6reps
    35kg – 10reps
    35kg – 10reps
    35kg – 8reps

Hantelcurls, 3set
    17.5kg – 8reps
    17.5kg – 10reps
    17.5kg – 6reps

Triceps & Mage idag :-)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 184 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.