Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Devri Holm, En Viskande Resa
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 november, 2011 at 18:46 #253971Anonym anvandareMemberKevinlol wrote:” kan absolut förstå att du är avundsjuk med tänka på ditt inlägg här i journalen ””
Enda du kan komma med fortfarande? nej jag är inte avundsjuk på dig, kommer aldrig att vara, du har ingen ”speciell” fysik om du tror det..Du myttade sönder i din förra journal, så är det bara.. 80kgs i skullcrushers, 150kgx5 bänkar och grejer, ingen trodde dig, därför gick du berserk, men förstår dig!
förlorade du din ”tävlingssponsring” också?
Kan ju hålla med den här killen lite iaf. Du svarar inte på frågor det kommer olika dagböcker och journaler lite då o då. Du lägger inte upp en film på någon av dina prestationer som du påstår dig utfört. Du har ju en riktigt bra form av det man sett. Men du bemöter ju inte kritiken på något vettigt sätt.
Samtidigt så har jag svårt och förstå vari värdet ligger o ljuga om sina prestationer på internetforum. Så svårt är det ju inte att fixa en film på någon av dina mer extrema prestationer så kan alla knipa igen sen?
9 november, 2011 at 19:19 #253972Anonym anvandareMemberVar kan jag hitta din gamla journal?
9 november, 2011 at 20:38 #253973Anonym anvandareMemberjonte1 wrote:Var kan jag hitta din gamla journal?Tyvärr så finns den inte längre
9 november, 2011 at 20:48 #253974Anonym anvandareMemberhe_N_rIk wrote:Kan ju hålla med den här killen lite iaf. Du svarar inte på frågor det kommer olika dagböcker och journaler lite då o då. Du lägger inte upp en film på någon av dina prestationer som du påstår dig utfört. Du har ju en riktigt bra form av det man sett. Men du bemöter ju inte kritiken på något vettigt sätt.Samtidigt så har jag svårt och förstå vari värdet ligger o ljuga om sina prestationer på internetforum. Så svårt är det ju inte att fixa en film på någon av dina mer extrema prestationer så kan alla knipa igen sen?
Jag har haft så mycket uppmärksamhet, då jag faktiskt försökte filma klipp och så, så var det aldrig bra nog filmat, eller så hade jag en dålig dag varje gång jag pressade mig själv att filma för att det är det alla tjatar om.
Jag lärde mig ganska snabbt då folk blev mindre snälla och mycket argare emot mig fast att jag aldrig gjort något, inte ljugit, inte mytat, inte hittat på något ont. (jag förstår att folk inte vill acceptera en talang, har man något som andra inte har och sedan inte riktigt kan nå fram med hårda bevis så blir man inte mycket via nätet)
Men varje gång jag gymmade och drog på ordentligt kom det alltid fram folk och var ivriga att få prata med mig om hur jag nyss lyckats ta vikten eller hur jag lyckats träna till mig den fysik jag hade & vad jag åt osv. dock är ja nu inte lika stor som innan. (är påväg mot storheten igen hehe).
Pga att folk blev så ilskna emot mig i min journal valde jag att ignorera och eller bara sluta svara på frågor & kommentarer som jag vet inte kommer få de svar personen letar efter.
Frågar någon mig ”är detta passet fejkat?” och ja säger ”nej”. duger inte svaret utan då ska dom ha sten hårda bevis.
Jag startade min journal först och främst för att dokumentera mina pass & följa min egna utveckling vilket gav mig enorm motivation.
Jag bad flertal gånger att jag önskar att folk slutar kommentera helt i min journal. (ingen regel men något jag önskade).Jag tyckte bodys forum är en bra plats för att när folk kommer med bra kritik/hjälpande kritik och komplimanger blev jag motiverad att gymma hårdare INTE att ljuga om hårdare pass för att sedan sitta hemma.
Anledningen att folk faktiskt är osäkra på om jag talar sanning eller ej är för att jag faktiskt postar upp bilder då & då som stödjer vad jag skriver.
Man kan inte träna som jag gör och inte få en fysik som visar att man tränar hårt.Jag kommer bara fortsätta posta mina pass & bilder med baktanken att när min kompis är med & något ”otroligt” händer får han ta fram sin Iphone och filma.
Ja har inte mer att säga.
(vilat 2 dagar nu, kommer att fösöka få ett medlemskap på ett gym imorgon)9 november, 2011 at 22:07 #253975Anonym anvandareMemberOm du nu börjar träna på 24/7 igen så kan vi ordna så det blir film på dig, om det nu skulle hända något otroligt då
10 november, 2011 at 05:27 #253976Anonym anvandareMembervad menas med att försöka få ett medlemsskap?? Tycker att den här journalen är riktigt rolig att läsa vare sig du ljuger eller är en sån supertalang som du gärna vill understryka:D
10 november, 2011 at 08:26 #253977Anonym anvandareMemberGober wrote:Om du nu börjar träna på 24/7 igen så kan vi ordna så det blir film på dig, om det nu skulle hända något otroligt dådu gymmar där alltså?
10 november, 2011 at 08:27 #253978Anonym anvandareMembermenace_to_society wrote:vad menas med att försöka få ett medlemsskap?? Tycker att den här journalen är riktigt rolig att läsa vare sig du ljuger eller är en sån supertalang som du gärna vill understryka:Dhaha, var inte min mening att få dig att tänka att jag understryker mig för att vara en supertalang, jag menar bara på att jag har bra anlag.
10 november, 2011 at 10:35 #253979Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:du gymmar där alltså?Japp, har ju sett dig och din bror träna ett par gånger för ett år sedan eller så, tror jag nämnt det i din gamla journal.
10 november, 2011 at 10:49 #253980Anonym anvandareMemberGober wrote:Japp, har ju sett dig och din bror träna ett par gånger för ett år sedan eller så, tror jag nämnt det i din gamla journal.aah! okej! inget jag har ett minne av! 24/7 var under ett tag ganska hemskt! fick aldrig någonsin vara ifred när jag gymmade så passen blev senare & senare in på kvällarna.
Nu när man är förmodligen mycket mindre igenkänd på gymmen kan man förmodligen få gymma ostört :up:
10 november, 2011 at 10:51 #253981Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:aah! okej! inget jag har ett minne av! 24/7 var under ett tag ganska hemskt! fick aldrig någonsin vara ifred när jag gymmade så passen blev senare & senare in på kvällarna.Nu när man är förmodligen mycket mindre igenkänd på gymmen kan man förmodligen få gymma ostört :up:
hehe, okej såg aldrig någon fanclub på henrik smith när du var där. Det var ju dock lätt att känna igen dig från din journal med bar överkropp och mössa på huvudet, hehe. Fast där sköter ju de flesta sig själv och där är aldrig mycket folk förutom runt 19-tiden. Du behöver nog inte ta med en autografpenna om du börjar köra där igen :up:
10 november, 2011 at 10:55 #253982Anonym anvandareMemberGober wrote:hehe, okej såg aldrig någon fanclub på henrik smith när du var där. Det var ju dock lätt att känna igen dig från din journal med bar överkropp och mössa på huvudet, hehe. Fast där sköter ju de flesta sig själv och där är aldrig mycket folk förutom runt 19-tiden. Du behöver nog inte ta med en autografpenna om du börjar köra där igen :up:hahaha, Henrik Smith var mitt absolut topp-val då som du säger, det fanns aldrig någon ”fanclub”. även fast att jag kunde gått 2min till gymmet valde jag att gå till henrik smith som tog 30min att gå vilket det var värt.
autografpenna lämnar jag på hyllan
EDIT: har stora funderingar på att flytta till Krisitanstad hållet & börja gymma stenhårt med morsan som coach.
Få vara ifred & borta i en småstad & bara växa i lugn och ro. ^^10 november, 2011 at 12:23 #253983Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:EDIT: har stora funderingar på att flytta till Krisitanstad hållet & börja gymma stenhårt med morsan som coach.
Få vara ifred & borta i en småstad & bara växa i lugn och ro. ^^Va jobbar du med tro eller inte alls kanske eftersom du verkar flytta runt en del eller har jag fel?
10 november, 2011 at 15:42 #253984Anonym anvandareMemberMuddler wrote:Va jobbar du med tro eller inte alls kanske eftersom du verkar flytta runt en del eller har jag fel?jag jobbar fram & tillbaka hela tiden.
har precis kommit ifrån jobb & hamnat som arbetslös nu, så jag söker nytt!
jag har flyttat runt 26ggr10 november, 2011 at 18:39 #253985Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:EDIT: har stora funderingar på att flytta till Krisitanstad hållet & börja gymma stenhårt med morsan som coach.
Få vara ifred & borta i en småstad & bara växa i lugn och ro. ^^fast de har du ju sagt förut också, fast då var det malmö/göteborg eller något.
du skulle flytta och få proffshjälp för du hade feta sponsorer och allt!
Allt du skrev i din gamla journal va myt!
tycker inte din form är så speciel, bra deffad, men STOR, nej du så överdrivet är det inte -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.