Devri Holm, En Viskande Resa

Home Forums Seriösa träningsjournaler Devri Holm, En Viskande Resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 184 total)
  • Author
    DevriHolm wrote:
    jag jobbar fram & tillbaka hela tiden.
    har precis kommit ifrån jobb & hamnat som arbetslös nu, så jag söker nytt!
    jag har flyttat runt 26ggr

Oj oj 26ggr! Du lär fått se mkt av Sverige iaf :)

Kevinlol wrote:
    fast de har du ju sagt förut också, fast då var det malmö/göteborg eller något.

du skulle flytta och få proffshjälp för du hade feta sponsorer och allt!

Allt du skrev i din gamla journal va myt!
    tycker inte din form är så speciel, bra deffad, men STOR, nej du så överdrivet är det inte :)

Ja visst jag tränade med 3 av sveriges främre bodybuildare :-)
    50+ år, riktig old school och riktigt trevliga!

Jag flyttade inte alls, jag flyttade för att jag hade det svårt.
    Så jag vet inte riktigt hur mycket du kommer ihåg men tydligen mycket ur din egen fantasi.

jag behöver inte säga att något jag sagt inte är myt för det har jag redan sagt och det kommer jag inte säga igen. Du vet om det. :)

Vad som är stort för dig personligen är din egen ensak :-)
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=1164415&postcount=4]
    där har du länken på 1 bild före jag flyttade och gick ner mig och 3 bilder på efter jag gick ner mig. även efter jag gått ner mig var jag ganska ordentlig.

Vem är du egentligen? du verkar aldrig ha något att säga mer än att rent försöka förstöra/klottra ner min journal med väldigt respektlösa, tråkiga & nervärderande kommentarer.
    Nu får du ge dig, jag har aldrig gjort dig något.

Kevin du behöver ju inte titta i journalen, det är inget tvång på det. TS frå ju egentligen skriva precis vad han vill sen får väl folk tro vad dom vill.

[http://forum.body.se/showthread.php?t=25844]

menace_to_society wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=25844]

haha herregud :D
    inte min gamla journal direkt, men visst är är det jag.
    roligt att se bilder på mig sj för
    4år sen ^^, ser ut att vara den första jag ngnsin skapade på body, men det är knappast den officiella då jag aldrig använde det kontot. visste inte att den fanns eller att jag ens skapat den haha :up:
    fin fint! :P

Vad händer?

Gettodachoppa wrote:
    Vad händer?

han har inte lyckats ”tigga” till sig ett gymkort???

Alltid så mycket skitsnack i min journal när jag kör igång så man blir inte direkt glad eller pepp på att skriva det på detta forumet. :)
    dagsformen anyways :O

Finns inte så mycket att säga om bilden.
    Ej pumpad.

Hur tycker du att din utveckling går? Du hade en grym fysik för ett par år sedan men du verkar aldrig komma vidare.

Så som det ser ut idag känner jag av stora förändringar, i jämförelse med förr har jag djupare cuts.
    Tydligare linjer, min storlek börjar komma till sin punkt att vara samma som förr.

Kosten ligger just nu väldigt rutinerat, protein baserad mat från frukost till kvällen.
    Idag blev det t ex:
    Frukost
    6dl Fiber Havregröt som start på dagen tillsammans med en sido talrik fylld med bacon och stekta ägg.
    Lunch
    Oxfärs med chilisås tillsammans med fiberpasta, till sidan av det hade jag två mackor med ost & salami i överflöd på.
    Oxfärs i jämförelse med pasta på talriken var rejäl också, knappt 2dl pasta och resten av portionen var små köttbitar som jag gjort av oxfärsen dränkt i chili&tomtat sås.

Hela veckan har det funnits kyckling och grönsaker på menyn.
    Varje frukost innehåller bacon, ägg och fiber havregröt.

Kör på kreatin & pwo 1h 30min innan gymmet varje dag.
    Kör efter strikta scheman över muskelgrupper, övningar, set och rep.

Skulle säga att jag kommit förbi min form som jag hade för ett par år sedan inom loppet av 3 månader, så nära är jag, jag har kämpat nu i 6 månader med att komma tillbaka till formen!
    Den tiden som jag gått upp & ner i vikt, tränat kasst & bra, flyttat och fått problem har de pass som bränts av bidraget till alla djupa cuts & linjer som jag har fördjupat ordentligt.

Styrkan är dock inte som förr, men den närmar sig känner jag, jag kan fortfarande få upp 55kgs hantlar i bröst t ex på 7-8reps. Dock just idag vet ja inte vilka hantlar som kommer upp, det var ca 4veckor sen jag drog upp dom hantlarna, idag känns 60hantlar inte som ett problem.

Bänkpressen där jag la på 158kg ligger jag idag på dryga 130-140kg men den ökar varje dag. Jag har absolut ingenting som stoppar mig från att köra som jag gjorde förr och det är precis det jag gör, just förra veckan kändes det som en milstolpe i byggandet faktiskt!

Vilken [http://www.dahlsafaris.se resa] du har gjort. Blir lite avundsjuk på måtten.8)

Här tror man att Abbe är tillbaka så är det bara ett j*vla spam.

Har ni hört historien om killen som speglade ihjäl sig?

-Nä abbe nu får du komma fram igen, jag har tröttnat på att inte få höra ditt skrävel.

Tackar så mycket! det var trevligt att läsa dessa 3 kommentarer!
    Jag har svårt att bara vara och jobba hårt här på body när man bara får skit för det haha, inget jag behöver just nu!
    Kommer jag dock över 80kg i min tävlingsform som jag har året runt alltid och ser förbaskat slipad ut så vill jag definitivt föra över min live dynamiska träningsjournal som jag för på google (:

Just nu väger jag som mest på morgonen 77.5kg och som minst 76.6kg.
    Mina arm-mått opumpade/kalla är just nu på 42-43cm.
    Jag tränar ett väldigt speciellt program just nu, utformat av mig, inspirerat från Arnold och Mike Mentzer.
    Jag kämpar ju glatt för att komma ifatt mitt gamla, jag är enbart en ny fylld 22-åring (3e februari).
    Jag ligger ca 3-4kg ifrån vad ni skulle kalla ”StoreAbraham” & då får vi se om jag tar över body, väljer att ta över en del av världen istället eller om jag går en helt annan in-riktining. (:

Vad jag vill är att inspirera, förbrylla, shocka, motivera & hjälpa på de små sätt jag kan, jag gillar att kunna svara på alla frågor, jag gillar att kunna se en längtande, inspirerande blick i åskådarens ögon, se ett o-kontrollerat smil dyka upp för att sedan glida igenom rummet som vågen på mina räfflade pec’s ^.^) Finns inget härligare!

Jag har helt och hållet börjat om mina mål och kör på en helt annan nivå vilket förmodligen inte många gör, förmodligen de flesta som tävlar och är äldre, mer mot 30års åldern kör på som jag gör både gym & i hemmet när det kommer till kosten och tillskott, jag har dock inga bevis eller någon studie för det men av alla människor som tar kontakt med mig i alla åldrar just för hur jag ser ut i fysiken och alla kost råd de vill ha så är det precis så jag ser det och tror på, fortfarande lyckas jag dra med mig alla på gymmet när jag tränar utan att jag egentligen förstått hur eller varför.

Jag har inte en dagsformsbild just nu, men jag kan se om jag kan ta en på gymmet i veckan eller nästa vecka. förbered er på en shock i så fall.

här är min Live Dynamiska Träningsjournal:
    [https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmSqxv0MKPR2dEYxakNHLVRlYnFnMVczUUJTQ25XNEE#gid=0]
    vad live dynamisk menas med är att ni skulle kunna se i princip varje bokstav komma fram som när man sitter och skriver framför sig själv dyka upp i journalen om jag sitter och skriver/fyller i den. Samt att så länge man kan komma in på sidan så är den aktiv och uppdateras.
    Mitt långsiktiga mål är just nu att väga 93kg tävlingsform och förhoppningsvis kunna göra något kul med det.

Ha det så bra så länge!, ”tills stormen slår in!” :ike:

En bild tagen för drygt 1 vecka sen eller nåt sånt. :)

[https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmSqxv0MKPR2dEYxakNHLVRlYnFnMVczUUJTQ25XNEE#gid=0]

Live Dynamisk Träningsjournal i ett google excel dokument. :nerd:
    Om ni går in och kollar där kommer ni se en PB lista för 2012.
    När hela den är grönad så kommer jag att börja journala via BODY igen.
    Lita på mig när jag säger att jag kämpar STEN HÅRT för att gröna dom så snabbt jag bara kan. Jag skulle säga.. Ge mig 3 veckor så är den mer eller mindre igenfylld. :P

Mitt senaste PB idag vart Bröst, Hantelpress
    40kg – 16reps (finns max 40kg hantlar på gymmet).

YIIIIEEEAAH! SEE YAH AT DI GYM![/b]

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 184 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.