Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 441 total)
  • Author
    sh0w wrote:
    Bara ett förslag om du ite hade ngt annat för dig!
    Runt tur med poseidon? *hehe* …
    Försöker du fjäska dig till en lägenhet :P
    puss

Hoppas ni har det bra i Slottskogen!! Är ju hur bra väder som helst. 8) Själv har jag suttit på min balkong nu på eftermiddagen och lapat glass samtidigt som jag pluggat (test på tis).

Det var visst inte poseidon utan hyresgästföreningen stadsrundturen var med. Lyckades ej fjäska till mig 1:a handskontraktet, attans. ;) Jag o syrran sänkte medelåldern på rundturen *något*!! Mest pensionärer. Schysst att se lite mer av gbg. Många fina områden o coola hus. :D

Puss

Idag har jag o syrran vart på stadsrundtur med hyresgästföreningen. Riktigt nice!! En landgångsmacka bjöds det på med. Mums!! Har sett funkishus, o en massa andra coola byggnader runt om i gbg i en del områden som jag normalt aldrig skulle få för mig att åka till (om jag inte hade någon jag känner där såklart).

Efter det tog min syster och fotade mig (med min nya kamera, wihieee!!) medan jag poseringstränade. Tiden bara rann iväg. Tjoff, så hade det gått 40min!! ;) Jobbigt med poseringsträning, men definitivt nödvändigt. Och kul!! Man kommer på nya saker hela tiden och det behövs mycket övning. I december ska det minsann sitta i benmärgen!! :P Laddar över lite bilder sedan. :p

Emelie wrote:
    Idag har jag o syrran vart på stadsrundtur med hyresgästföreningen. Riktigt nice!! En landgångsmacka bjöds det på med. Mums!! Har sett funkishus, o en massa andra coola byggnader runt om i gbg i en del områden som jag normalt aldrig skulle få för mig att åka till (om jag inte hade någon jag känner där såklart).

Efter det tog min syster och fotade mig (med min nya kamera, wihieee!!) medan jag poseringstränade. Tiden bara rann iväg. Tjoff, så hade det gått 40min!! ;) Jobbigt med poseringsträning, men definitivt nödvändigt. Och kul!! Man kommer på nya saker hela tiden och det behövs mycket övning. I december ska det minsann sitta i benmärgen!! Laddar över lite bilder sedan.

Skynda på med bilderna :) :pop:

Här kommer några bilder från dagens poseringsträning. Har varit tvungen att brottas med datorn ett bra tag…men nu så! :)

Emelie wrote:
    Här kommer några bilder från dagens poseringsträning. Har varit tvungen att brottas med datorn ett bra tag…men nu så! :)

hehe, ja sån otur kan man ha ibland :p Det ser jätte bra ut, det märks att du kör på hårt med träningen också :up:

Så..nu kommer två bilder från respektive sida. Shit vad jag twistade på den då jag står vriden åt vänster först, men efter lite direktioner så blev det bättre. ;)

Asp wrote:
    hehe, ja sån otur kan man ha ibland :p Det ser jätte bra ut, det märks att du kör på hårt med träningen också :up:

Ja, j*vla dator.. *morr*. Förstår mig verkligen inte på dem ibland. 👿 Tackar!! Å bättre ska det bli. :D

Emelie wrote:
    Ja, j*vla dator.. *morr*. Förstår mig verkligen inte på dem ibland. 👿 Tackar!! Å bättre ska det bli. :D

haha, ne det kan man verkligen inte göra, dom gör som dom vill ibland!
    Ja visst så ska det låta, det är rätt inställning! Kämpa på hårt! :up:

Stark i marklyft ser jag :emo-thumb

sebbeboy wrote:
    Skynda på med bilderna

Den som väntar på något gott..! :pop:

emme wrote:
    Stark i marklyft ser jag :emo-thumb

Lite av en favorit övning måste jag säga :p Har härlig träningsvärk sedan mina marklyft i torsdags.

Emelie wrote:
    Hoppas ni har det bra i Slottskogen!! Är ju hur bra väder som helst. 8) Själv har jag suttit på min balkong nu på eftermiddagen och lapat glass samtidigt som jag pluggat (test på tis).

Det var visst inte poseidon utan hyresgästföreningen stadsrundturen var med. Lyckades ej fjäska till mig 1:a handskontraktet, attans. ;) Jag o syrran sänkte medelåldern på rundturen *något*!! Mest pensionärer. Schysst att se lite mer av gbg. Många fina områden o coola hus. :D

Puss

Vi hade sjuuuuuuukt skoj igår! HEEELA DAG & KVÄLLEN & NATTEN!

Pm:ar dig ist! Puss
    p.s. fräscha pics! :emo-thumb

R[/b]edovisade aldrig mitt lilla löppass på 3,5km [/b]igår. Hade på mig pulsband, men fick inget utslag i början av turen. Provade att sätta igång den igen alldeles efteråt och då fungerade den. Hade puls på 163[/b]. Sänktes till 113 på 2min[/b]. Hade förbättrat min varvtid med 10s sedan senast jag sprang i det spåret för ca. två veckor sedan. Ska förbättras minst 20s till de närmaste veckorna!! :nod

Emelie wrote:
    R[/b]edovisade aldrig mitt lilla löppass på 3,5km [/b]igår. Hade på mig pulsband, men fick inget utslag i början av turen. Provade att sätta igång den igen alldeles efteråt och då fungerade den. Hade puls på 163[/b]. Sänktes till 113 på 2min[/b]. Hade förbättrat min varvtid med 10s sedan senast jag sprang i det spåret för ca. två veckor sedan. Ska förbättras minst 20s till de närmaste veckorna!! :nod

Duktig du är emelie.
    Vad blir det på Lucia pokalen då?
    Body fitness?
    När börjar dieten?
    Vilket gym, gymmar du då?
    Ses på onsdag. /puss / J. ;)

superberggren wrote:
    Duktig du är emelie.
    Vad blir det på Lucia pokalen då?
    Body fitness?
    När börjar dieten?
    Vilket gym, gymmar du då?
    Ses på onsdag. /puss / J. ;)

Det blir långa klassen i BF på Lucia pokalen. Body Fitness för dig med då eller? 8) Smådietar nu fram till gbg-varvet. Sedan några veckor utan diet innan den riktiga dieten drar igång i juni. Hur ser din plan ut? För du dietar nu med va? Jag gymmar på Fysiken Gibraltargatan. Har du varit där ngn gång? Vet inga gym i Säffle så jag vet inte vart du gymmar även om du nämner namnet! ;)

Ses på onsdag!
    Puss Emsan

Hej Emeilie!
    kul att läsa din träningsjournal, har du några nytagna bilder =)
    Kram!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.