Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2007 at 00:30 #859273Anonym anvandareMember
Najs
Ser en hel del massa U go girl!17 april, 2007 at 06:52 #859274Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Oh, yes det vill jag lova!! :buttrock: På onsdag får vi ha fotosession i gymmet. :p+1
Jaaaaaaaaaaaa,Gym bilder vill jag se!!
I LOVE gymbilder:-)
Såg dina bilder,syns som sagt att det finns massa där:up:
Ryggen ser mycket bra ut,bra v-form på den!!
Kör på nu tjejen!Det kommer att bli kanon bra!!
KEEP UPP THE GOOD WORK!KRAM//S*[/b]17 april, 2007 at 23:05 #859275Anonym anvandareMemberHar haft fullt upp med att plugga de senaste dagarna inför en liten tenta jag hade idag(allt är en prioriseringsfråga, jag veet)[/b] så det har blivit tre vilodagar i rad. Nu är jag supertaggad inför ett pass med sh0w och superberggren imorgon.:bb2:
Ser fram emot att köra ihop med er brudar!!
17 april, 2007 at 23:35 #859276Anonym anvandareMemberJag kan inte se bilderna på denna sida, men på sid 14 kan jag se!
Lovley pictures:worship:
Ser fram emot era gymbilder!!!Vem ska jag dra med mig till gymet som vill ta bilder då??? Buhu, tyvärr är det ingen här hemma som delar mitt träningsintresse 😥 ,snyft….
Kram,kram, kör hårt! Själv e jag krasslig å fick va hemma från träningen idag:( , kan inte sova pga ont i haaaaalseeeeeen!!!! Snart tar jag stekpannan å slår i skallen, så man får någon timmes sömn iaf:frust:
Bye!
18 april, 2007 at 10:58 #859277Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Jag kan inte se bilderna på denna sida, men på sid 14 kan jag se!
Lovley pictures
Ser fram emot era gymbilder!!!Vem ska jag dra med mig till gymet som vill ta bilder då??? Buhu, tyvärr är det ingen här hemma som delar mitt träningsintresse ,snyft….
Kram,kram, kör hårt! Själv e jag krasslig å fick va hemma från träningen idag , kan inte sova pga ont i haaaaalseeeeeen!!!! Snart tar jag stekpannan å slår i skallen, så man får någon timmes sömn iaf
Bye!
Åhh, tackar!!
Vart är det du bor då? Inte någon från forumet som är från samma ställe? Du får komma till gbg å köra!
Inte slå stekpannan i huvudet heller!! :nono: Stackare som är sjuk, hoppas du blir frisk snart!! Krya på dig!! :nod
Kram kram
18 april, 2007 at 13:05 #859278Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Åhh, tackar!!Vart är det du bor då? Inte någon från forumet som är från samma ställe? Du får komma till gbg å köra!
Inte slå stekpannan i huvudet heller!! :nono: Stackare som är sjuk, hoppas du blir frisk snart!! Krya på dig!!
Kram kram
He,he, nej jag lät stekpannan vara igår, var vaken till morgonen typ:| Helt slut idag, hemma från jobbet också, blääää, sååå trist.
Jag bor i Västerås, nån tjej här som är intresserad av en ivrig träningskompis?:bb2:
ÅÅåååå gbg älskar jag! Killens syster bor där! Avundas dig lite nu:p
Kram,kram!18 april, 2007 at 20:37 #859279Anonym anvandareMemberChins & Dips
Idag blev det chins o dips på Sportlife med Chulle o Johanna. Smög in några set marklyft innan vi stack med. Blev åtta set chins o åtta set dips. Snacka om att den maskinen var ockuperad ett bra tag av oss tjejer! :p
*Chins 20×12; 12×8; 11×6,6,6,6,6; 14×6,8,6
*Dips 2 set började m.fria+ass på några; 11×12; 10×12; 9×10,10,10; 10×8,6,6
*Marklyft 80×6,6,4Kanonpass!! :buttrock:
Jättekul att träffa Chulle o Johanna o träna med några med samma intresse. Som vi ska peppa o stötta varandra!! Fick tips om att jag ska lägga på mer vikthjälp på chins när jag blir trött för annars drar jag mer med höger. Vill ju inte bli sned!! Hade också en tendens att inte dra med ryggen så det är ngt jag verkligen ska tänka på i fortsättningen med. Fick mycket bättre kontakt när jag tänkte på det.
18 april, 2007 at 22:09 #859280Anonym anvandareMemberJag gör chins..
18 april, 2007 at 22:12 #859281Anonym anvandareMemberChulle gör chins o Johanna peppar :wazzup:
18 april, 2007 at 22:15 #859282Anonym anvandareMember:bb: :buttrock:
18 april, 2007 at 22:16 #859283Anonym anvandareMemberJohanna gör chins o sedan är det brudarna efter träningen på ett matställe.
18 april, 2007 at 22:19 #859284Anonym anvandareMemberHahaha grym blid, ni behöver verkligen sola!!! *retas!!!* hehehe…
tack för idag Emsi, gryyymt jobbat idag!
Nu ska vi pusha dig som fan fram till debuten!
Det fixar du!”smile bright with pepsodent white”
18 april, 2007 at 22:35 #859285Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hahaha grym blid, ni behöver verkligen sola!!! *retas!!!* hehehe…
tack för idag Emsi, gryyymt jobbat idag!
Nu ska vi pusha dig som fan fram till debuten!
Det fixar du!”smile bright with pepsodent white”
Haha, ja vi får verkligen jobba på brännan om vi ska mäta oss med dig!! :p
Tack för idag själv gumsan.
Så kul att kunna supporta varandra.
Du får ju inte skylta med din vinnande slogan..![/b]18 april, 2007 at 23:55 #859286Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Haha, ja vi får verkligen jobba på brännan om vi ska mäta oss med dig!! :pTack för idag själv gumsan.
Så kul att kunna supporta varandra.
Du får ju inte skylta med din vinnande slogan..![/b]tack själv!!!
Kul att du å jojo visade mig marklyft! Tack!!!
Kunde inte lägga upp en fil på dig, den var för stor..
den bilden är riktig köttig!!!18 april, 2007 at 23:57 #859287Anonym anvandareMembersh0w wrote:tack själv!!!Kul att du å jojo visade mig marklyft! Tack!!!
Kunde inte lägga upp en fil på dig, den var för stor..
den bilden är riktig köttig!!!moahahaha!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.