Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2007 at 02:52 #859288Anonym anvandareMember
Härliga bilder Har tänkt pröva på Sportlife snart, får sen när jag får tummen ur hihi See you there!
19 april, 2007 at 09:08 #859289Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Chins & DipsIdag blev det chins o dips på Sportlife med Chulle o Johanna. Smög in några set marklyft innan vi stack med. Blev åtta set chins o åtta set dips. Snacka om att den maskinen var ockuperad ett bra tag av oss tjejer! :p
*Chins 20×12; 12×8; 11×6,6,6,6,6; 14×6,8,6
*Dips 2 set började m.fria+ass på några; 11×12; 10×12; 9×10,10,10; 10×8,6,6
*Marklyft 80×6,6,4Kanonpass!! :buttrock:
Jättekul att träffa Chulle o Johanna o träna med några med samma intresse. Som vi ska peppa o stötta varandra!! Fick tips om att jag ska lägga på mer vikthjälp på chins när jag blir trött för annars drar jag mer med höger. Vill ju inte bli sned!! Hade också en tendens att inte dra med ryggen så det är ngt jag verkligen ska tänka på i fortsättningen med. Fick mycket bättre kontakt när jag tänkte på det.
Yes yes yes
Igår fick vi till ett grymt pass brudar!
ska bli massa sånna i sommar i GBG och säffle. vi keep in tuch! och ska ju bli BÄST!
Love you all!KUL att vi funnit varann! Puss på er två! love/J.
19 april, 2007 at 12:33 #859290Anonym anvandareMemberDenicé: Ja du, Västerås vet jag ingen (förutom lite släktingar..!) som bor. Men om du är inne i sthlm ngt finns det ju en del du säkert kan haka på o köra med!! Hoppas du är frisk snart så du kan fortsätta träna på!! Gbg är en riktigt härlig stad, trivs som fisken i vattnet.
Susan: Tackar!! Å mer massa ska det bli, å framförallt synligare!! Ja, det var ju jätteroligt att ta gymbilder. Får bli fler sådana framöver!! :p
Danne: Men Sportlife är inte mitt vanliga tillhåll utan var bara nu med chulle o johanna. För mig är det Fysiken som gäller! Vart tränar du själv?
20 april, 2007 at 11:15 #859291Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Yes yes yes
Igår fick vi till ett grymt pass brudar!
ska bli massa sånna i sommar i GBG och säffle. vi keep in tuch! och ska ju bli BÄST!
Love you all!KUL att vi funnit varann! Puss på er två! love/J.
Japp, det var verkligen ett härligt pass. Har aldrig kört så många set chins o dips tidigare. Det har kännts nu efteråt kan jag lova!! Grym träningsvärk är bara förnamnet på vad jag har i mina lats.
Ja, skitkul att vi funnit varandra Johanna o Chulle!!
20 april, 2007 at 11:28 #859292Anonym anvandareMemberHär kommer gårdagens pass, tränade så sent att jag inte orkade redovisa passet igår.
Bröst, axlar
*Bänkpress
20×20; 30×12; 40×4, 45×5,7 (PB!!)
*Snett liggande hantellyft på bänk
5×12,12,12
*Lyft fram med hantlar
5×12,12,12
*Sned bänkpress m.hantlar
16×8; 18×1; 16×4,6 (PB!!)
*Militärpress i Smith
8,75 (på vardera sida)x4; 7,5×5,4
*Kryssdrag från övre trissan
23×6,6,6
*Rotatorövning i trissa
4 setVar sminkad till tänderna igår för jag hade varit till en Mary-Kay konsult o fått Make-Up rådgivning på morgonen. Lite udda o vara partysminkad på en vardag o framförallt på gymmet. Passet igår kändes toppen! Gick bra för både mig o pojkvännen. Kände mig så trött när jag kom hem från skolan så jag skulle kunna gått o lagt mig på stört. Istället blev det tvätta, städa o träna! Tänk om alla dagar skulle vara så produktiva. :p
20 april, 2007 at 12:16 #859293Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Denicé: Ja du, Västerås vet jag ingen (förutom lite släktingar..!) som bor. Men om du är inne i sthlm ngt finns det ju en del du säkert kan haka på o köra med!! Hoppas du är frisk snart så du kan fortsätta träna på!! Gbg är en riktigt härlig stad, trivs som fisken i vattnet.Susan: Tackar!! Å mer massa ska det bli, å framförallt synligare!! Ja, det var ju jätteroligt att ta gymbilder. Får bli fler sådana framöver!! :p
Danne: Men Sportlife är inte mitt vanliga tillhåll utan var bara nu med chulle o johanna. För mig är det Fysiken som gäller! Vart tränar du själv?
Aha oki
Själv så tränar jag på Partille Wellness center
20 april, 2007 at 12:29 #859294Anonym anvandareMemberBra jobbat.. Två PB:n på samma pass. Fortsätt så!
Kör hårt!
20 april, 2007 at 13:16 #859295Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Bröst, axlarHärligt Emelie! Och grattis igen till dina nya PB! :up:
20 april, 2007 at 13:45 #859296Anonym anvandareMemberJimma: Tackar!! Oh yes, ska göra mitt bästa!!
Asp: Tack o bock!! Getting stronger and stronger. :bb: :p
20 april, 2007 at 14:09 #859297Anonym anvandareMemberHär kommer några fler bilder från i onsdags. Det är de bilder Chulle tog på mig med sin kamera. (Chulle: efter lite trix så fick till o med jag plats )
20 april, 2007 at 14:19 #859298Anonym anvandareMemberKul att träningen går toppen! :up: Gillar den sista bilden, värsta segerposen! :bb2:
20 april, 2007 at 17:41 #859299Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Kul att träningen går toppen! :up: Gillar den sista bilden, värsta segerposen! :bb2:Ja, det är det!! Har ju dock minskat på styrketräningen för att jag ska ut o spinga mer..men än har jag inte varit iväg o sprungit denna vecka. Får bli i helgen!
Hur går din träning?
Haha, ja den sista blev fin den
Förstår varför många kluddar över sina ansikten på såna bilder..![/b]21 april, 2007 at 20:26 #859300Anonym anvandareMemberKöpte en digitalkamera o fick en cykel på köpet härom veckan. :emo-thumb Cyklarna i lagret var dock slut när jag var där så hämtade inte cykeln förrän igår. Stor eller liten bil frågade han som lämnade ut cykeln från produktutlämningen…öhh…ingen bil, sa jag. Hade tänkt cykla iväg!! Det är inte så säkert sa han och rekommenderade det således inte. De hade inte verktyg tillgängliga heller så det blev till att ta cykeln på spårvagnen.
Efter lite mek på kvällen provcyklade jag min cykel i lgh:n!!
21 april, 2007 at 20:36 #859301Anonym anvandareMemberIdag har jag sprungit en mil i kuperad terräng (Skatås). Det var asjobbigt!! Det tog 72min, lite väl långsam kilometertid, men med tanke på terrängen så är jag rätt nöjd ändå. Gick emellanåt när pulsen stack iväg över 170. Annars låg jag på en puls på 160 mest, dvs 80% av maxpuls.
Nu ska jag iväg på inflyttningsfest hos en kompis!! :dance:
22 april, 2007 at 06:29 #859302Anonym anvandareMemberoj
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.