Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 april, 2007 at 06:30 #859303Anonym anvandareMember
Träningen+cardion ser ut att flyta på bra!
Och händig verkar du ju vara också
Hoppas din helg varit bra!
KEEP UPP THE GOOD WORK![/b]Kram//s*22 april, 2007 at 07:42 #859304Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Idag har jag sprungit en mil i kuperad terräng (Skatås). Det var asjobbigt!! Det tog 72min, lite väl långsam kilometertid, men med tanke på terrängen så är jag rätt nöjd ändå. Gick emellanåt när pulsen stack iväg över 170. Annars låg jag på en puls på 160 mest, dvs 80% av maxpuls.Nu ska jag iväg på inflyttningsfest hos en kompis!! :dance:
härligt att läsa! det känns nästan som att man tränar själv :p
Gjorde första löppasset förra veckan vilket resluterade i en förkylning.. nya tag till veckan!22 april, 2007 at 10:27 #859305Anonym anvandareMemberRock ON/ J.
22 april, 2007 at 15:09 #859306Anonym anvandareMemberSusan: Ja, pappa är ju snickare så lite händighet har jag allt ärvt!
Lite mycket plugg denna helg, men har hunnit med en del roligt såsom att springa, kolla på film o varit på inflyttningsfest med. Hoppas du kommer att kunna vara med på din kompis annas förlossning! Kram!Ellen: Kul att höra! :p Usch, tråkigt att åka på förkylning. Hoppas du är bra till veckan så du kan fortsätta köra hårt då!
Johanna: Oh yes, klart vi ska rocka vidare!!
22 april, 2007 at 21:05 #859307Anonym anvandareMemberIdag har det varit VILA o plugg för Emelies del. Känner mig lite öm i nedre vadfästena i vänster ben från gårdagens löppass. Lustigt för det var i höger vad jag kände mig stum i i början av turen.
Imorgon ska jag ut på en jogging/-intervalltur innan frukost. Kommer inte ihåg senast jag tränade ngn kardio innan frukost. Måste vara ett spinningpass i vintras eller så. Har tänkt tanken att gå ut o jogga på morgonen några ggr senaste veckorna, men det har inte blivit av. Nu när jag delgett den planen här så finns ingen återvändo!!
22 april, 2007 at 21:10 #859308Anonym anvandareMemberKlart du klarar av lite intervaller i morgon bitti!
(inte för att jag skulle fixa det men…)
22 april, 2007 at 21:34 #859309Anonym anvandareMemberHehe..!
Kom igen nu och kör hårt bruden! :up:
KRam och godnatt!23 april, 2007 at 08:09 #859310Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hehe..!
Kom igen nu och kör hårt bruden! :up:
KRam och godnatt!NU får du se till att jobba med cykeln ute i naturen också, bra KARDIOOträning! i promisse you! Ha en fin dag mina två änglar!
Puss23 april, 2007 at 09:49 #859311Anonym anvandareMemberMarmeladova: Drömde om min morgonjogg+ intervaller halva natten så när jag väl vaknade trodde jag nästan att jag redan varit iväg!!
Chulle o Johanna: Oh, yeah!! Får köra så det ryker. :p Ska köpa ett ordentligt lås på onsdag så ska jag ut o cykla en massa framöver. Ha en härlig dag brudar! Kram o puss
23 april, 2007 at 09:57 #859312Anonym anvandareMemberTog mig upp kl 7 imorse. Hade vaknat till o från sedan 5 o kollat på klockan för att se om det inte är dags snart. Eftersom det regnade olustigt så tog jag mig ner till gymmet o körde på löpbandet istället för utomhus. Kunde inte låta bli att köra lite biceps eftersom det inte blev någon bicepsträning förra veckan. :p Härligt pass!!
*Löpband 35min varav 20-25min jogg (inkl. 3 snabbare intervaller på vardera en minut), resten gång i rask takt.
*Scottcurl med hantel 8×12,12,8
*Bicepscurl m. rak stång 23,5×6,5,5
23 april, 2007 at 10:47 #859313Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Tog mig upp kl 7 imorse. Hade vaknat till o från sedan 5 o kollat på klockan för att se om det inte är dags snart. Eftersom det regnade olustigt så tog jag mig ner till gymmet o körde på löpbandet istället för utomhus. Kunde inte låta bli att köra lite biceps eftersom det inte blev någon bicepsträning förra veckan. :p Härligt pass!!*Löpband 35min varav 20-25min jogg (inkl. 3 snabbare intervaller på vardera en minut), resten gång i rask takt.
*Scottcurl med hantel 8×12,12,8
*Bicepscurl m. rak stång 23,5×6,5,5
Bra jobbat gumsan!/J.
23 april, 2007 at 22:58 #859314Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra jobbat gumsan!/J.Tackar vännen!! Kändes riktigt bra att komma upp o träna tidigare än vanligt igen.
23 april, 2007 at 23:09 #859315Anonym anvandareMemberIkväll har det blivit 2,5 h dansträning. Först övade vi på de marscher vi ska dansa under CORTÉGEN som är nästa vecka. Oh, my goosh vilket träningspass det kommer att bli!! Gå runt land o rike (..gbg..) o dansa med pom-poms. Efter det tränade vi på can-can. Vi har lärt oss hela den dansen nu. Kul!! :dance:
Är helt slut i mina ben nu sedan alla höga bensparkar!! :p
23 april, 2007 at 23:25 #859316Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Ikväll har det blivit 2,5 h dansträning. Först övade vi på de marscher vi ska dansa under CORTÉGEN som är nästa vecka. Oh, my goosh vilket träningspass det kommer att bli!! Gå runt land o rike (..gbg..) o dansa med pom-poms. Efter det tränade vi på can-can. Vi har lärt oss hela den dansen nu. Kul!!Är helt slut i mina ben nu sedan alla höga bensparkar!! :p
can-can är ju hur kul som helst jobbigt om man råkar bli kall om man pausar. Den tabben gjorde jag en gång. Sträckte min hamstring ganska rejält. Tog lång tid innan man kunde kicka igen
24 april, 2007 at 09:31 #859317Anonym anvandareMemberDessan wrote:can-can är ju hur kul som helst jobbigt om man råkar bli kall om man pausar. Den tabben gjorde jag en gång. Sträckte min hamstring ganska rejält. Tog lång tid innan man kunde kicka igenJa, visst är den!! Och gryymt jobbig. Hade inga skor på mig igår så det kändes lite ostadigt i en del sparkar. Ska bli kul o uppträda med den framöver. Men värsta kråskjolarna!! :p Uscha för din hamstring. Kan inte varit skönt. Får tänka på att inte pausa så jag blir kall ngt så jag inte råkar ut för samma!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.