Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 441 total)
  • Author
    Emelie wrote:
    Bidde en morgonpromenix 7.45 med syster idag, ca. 50 min. Härligt!! :kicking:

Efter skolan blir det axlar, triceps o bröst med en kompis som precis ska köpa träningskort. 8)

Du är duktig du med dina morgon promenixar! :up:

Emelie wrote:

Efter skolan blir det axlar, triceps o bröst med en kompis som precis ska köpa träningskort. 8)

Rock ON baby, lättare att hitta rutinerna innan allt drar igång med kost/diet mm. Lycka till!
    See you soon makaroon!
    Puss

Emelie wrote:

Härligt med morrispromenad en dag som denna8)

Kram, banan!!

Ha NU en trevlig helg, vad du än hittar PÅ!
    Jag ska träna:D och jobba :(
    Men men thats life.

Många kramar /J. ;)

tjena tjejen!
    Imorgon blir det mkt flås känner jag på mig :D!
    Ska nog bli kul! Danne & jag kommer plocka upp dig där ni bestämt!
    Vi ses! Skada dig inte tills dess.. *hahaha*

Chulle: Haha, duktig på morgonpromenixar?! Har bara gjort en på hur länge som helst, men joggade ju visserligen en morgon denna vecka med. :p
    Imorgon gäller det!! Ska bli asskoj!! 8) Ska försöka att inte skada mig till dess. ;) Hoppas du är bättre i handleden!

Denicé: Ja, hur skönt som helst när det är fint väder!! Hoppas du är frisk o kry nu. Kram!

Johanna: Ha en trevlig helg du med, trots jobb! Du får dig väl en välförtjänt ätardag med? Gött isf! För mig blir det beachvolley o plugg. :)
    Kramar Ems

Beach volley, vad KUL!
    Hälsa Chille och se nu till att ROCKA FETT!
    Jag räknar med det!
    Visst ätardag blir det sörru! Gott gott på söndag smäller det :p
    Det är jag väl värd, eller hur!?

Jepp, pengar är till for a living, tur man har jobb!Sökt massa jobb idag, hoppas det nappar någonstans, på killfronten är det kasst iaf :D men men… som man bäddar får man ligga :|

Trevlig helg/J.

Igår eftermiddag blev det så alltså gymträning med min kompis som inte haft träningskort på ett bra tag. Det var roligt! Hon tyckte att det syntes att jag har biffat till mig. :D

Triceps, Bröst o Axlar

*Push down m.rep

25×12; 35×8,8
    *Bänkpress

20×20; 30×12; 40×8; 45×6
    *Hantelvrid fram

5×12,12,12
    *Hantel ovan huvudet

5×12,8,12
    *Sned bänkpress m.hantlar—16×5,6,5
    *Dips

41×12,8,8

Kände mig svagare i bänkpressen m. hantlar än senast. Men gjorde ju en liten kombo denna gång o körde triceps med så det var nog det som kom in o spökade. Hade tänkt hinna med en till axelövning, men det blev ont om tid för vi skulle iväg på Arkadens (shoppinggalleria) invigningsfest. Modevisning, tapas, dryck o mingel. :fun:

Emelie wrote:
    Igår eftermiddag blev det så alltså gymträning med min kompis som inte haft träningskort på ett bra tag. Det var roligt! Hon tyckte att det syntes att jag har biffat till mig. :D

Triceps, Bröst o Axlar

*Push down m.rep

25×12; 35×8,8
    *Bänkpress

20×20; 30×12; 40×8; 45×6
    *Hantelvrid fram

5×12,12,12
    *Hantel ovan huvudet

5×12,8,12
    *Sned bänkpress m.hantlar—16×5,6,5
    *Dips

41×12,8,8

Kände mig svagare i bänkpressen m. hantlar än senast. Men gjorde ju en liten kombo denna gång o körde triceps med så det var nog det som kom in o spökade. Hade tänkt hinna med en till axelövning, men det blev ont om tid för vi skulle iväg på Arkadens (shoppinggalleria) invigningsfest. Modevisning, tapas, dryck o mingel. :fun:

Håller på dig , Emsan!
    Yes, vad var det coachen Fredrik sa om:ÄTARDAGAR = NJUTARDAGAR!
    På söndag blir det en sådan!
    Rock ON!

Johanna: Du är definitivt värd en ätardag som du krigat i veckan!! Bra jobbat!! Se till att njuta i massor. ;)

Kram!

Löptur 5km

Har precis varit och sprungit 5km. Förbättrade km tiden med 30 s sedan förra gången jag sprang i det spåret. :) Nu sprang jag 5km på 34min. Pulsen låg mellan 150-165 mest. Rusade iväg upp till 170 efter backarna som är där. 10 min jogg dit o 15 min promenad hem från spåret så sammanlagt 60 min kondition idag.

Nu ska jag iväg o uppträda med Baletten!! :dance:

Lycka till på uppvisningen, du får berätta sen :) Bra konditionspass också.. 5 km på 34 min är inte så dåligt det inte! Särskilt bra är att du har förbättrat dig

Charlotte_ wrote:
    Lycka till på uppvisningen, du får berätta sen :) Bra konditionspass också.. 5 km på 34 min är inte så dåligt det inte! Särskilt bra är att du har förbättrat dig

Ja, är nöjd med utvecklingen med tanke på att jag inte löptränat lika mycket som förra året. Tror det ser lovande ut inför Göteborgsvarvet!! 8)

Igår kväll var jag och dansade med Chalmersbaletten till ljuva toner av Allianceorkestern. Det var Cing (Chalmers ingenjörsförening) som firade hundra år, en massa gamla gubbar o gummor med nollbrickor som det stod 100år på. Så söta!! Vi var 16 tjejer som dansade totalt på tre olika danser. Jag var med o dansade Charlestone. Kom på att jag får ju ta med kameran nästa gång så jag kan visa vad fina vi är! :p

Vi fick vänta väldigt innan uppträdandet för sittningen var försenad. Tråkigt med väntan, men roligt att uppträda! Sedan blev det pizza o grogg efterkör. Bara pizza för min del dock, men blev sent ändå så jag sov ända till 10.30 imorse! :sleepy:

Promenad 80 min

Sov som sagt väldigt länge imorse, men stack ut på en promenad ändå. Jag o syster gick genom Botaniska trädgården i det härliga vädret. 80 min var vi ute och gick. :kicking:

Snart är det Beachvolley dags!! 8)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.