Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2007 at 08:37 #859348Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Igår kväll var jag och dansade med Chalmersbaletten till ljuva toner av Allianceorkestern. Det var Cing (Chalmers ingenjörsförening) som firade hundra år, en massa gamla gubbar o gummor med nollbrickor som det stod 100år på. Så söta!! Vi var 16 tjejer som dansade totalt på tre olika danser. Jag var med o dansade Charlestone. Kom på att jag får ju ta med kameran nästa gång så jag kan visa vad fina vi är!
Vi fick vänta väldigt innan uppträdandet för sittningen var försenad. Tråkigt med väntan, men roligt att uppträda! Sedan blev det pizza o grogg efterkör. Bara pizza för min del dock, men blev sent ändå så jag sov ända till 10.30 imorse!
Shit Baby! Blir mer och mer impad av dig för var dag som går :up: , jag som trodde jag var as ballast :p . haha (skämt och sido!)
Balett, yes en dold talang!
Verkade som NI hade kul igår på beach-volleyn. Hörde DU och Chille vunnit pris!
Rock ON Baby! Tur ni styr upp vårt team!Yes, idag ska det njutas för fulla muggar, har nyss ätit en god frulle och bakat en hallon/blåbärs paj som jag ska bjuda mina underbara coacher på idag
Det är dom allt värda!Ha en FIN dag så hörs vi framöver.
See you soon makaroon!
/J.29 april, 2007 at 17:11 #859349Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Shit Baby! Blir mer och mer impad av dig för var dag som går :up: , jag som trodde jag var as ballast :p . haha (skämt och sido!)
Balett, yes en dold talang!
Verkade som NI hade kul igår på beach-volleyn. Hörde DU och Chille vunnit pris!
Rock ON Baby! Tur ni styr upp vårt team!Yes, idag ska det njutas för fulla muggar, har nyss ätit en god frulle och bakat en hallon/blåbärs paj som jag ska bjuda mina underbara coacher på idag
Det är dom allt värda!Ha en FIN dag så hörs vi framöver.
See you soon makaroon!
/J.Haha, vi är as ballast båda två!!
Ja, men balett o balett..känns lite missvisande namn eftersom vi inte dansar strikt balett utan uppvisningsdans mer. Men kul är det iaf!
Åhh vad gott med paj!! Ja det är ni verkligen värda.
Hoppas du haft en härlig helg!!
Kram kram
29 april, 2007 at 17:24 #859350Anonym anvandareMemberIgår var jag på beachvolley som MM Sports anordnade. Mötte upp Chulle o Dan the Man för att sedan bege oss mot beachvolley mekkat.
Har aldrig spelat beachvolley tidigare, men det var verkligen hur kul som helst!! Har tidigare tyckt att det här med att slänga sig inte är min grej, men i sanden gick det ju alldeles utmärkt att slänga sig hit o dit. Man blev väldigt sandig, men what the hell?!! :p
MM Sports bjöd på mycket delikata proteindrinkar av märket Body Science under spelets gång. Måste gå förbi och inhandla lite av den varan eftersom jag bara har vassle hemma för tillfället!!
Trots endast 2 vunna matcher av 6 så fick jag pris för en av de fyra ’bästa’ kvinnliga spelarna.
Mycket trevligt sällskap förhöjde såklart också dagen oerhört!!
Mycket bra arrat av MM Sports!! :worship:
29 april, 2007 at 18:00 #859351Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Mycket trevligt sällskap förhöjde såklart också dagen oerhört!!
Mycket bra arrat av MM Sports!! :worship:Du spelade riktigt bra :emo-thumb
(du har mejl)MMSports arrangerar alltid bra saker!
29 april, 2007 at 18:10 #859352Anonym anvandareMemberAsp wrote:MMSports arrangerar alltid bra saker!Haha, för att en viss person jobbar där eller?! :p
Ordnas det några träffar för bara de som tävlar för MM Sports förresten?
29 april, 2007 at 19:01 #859353Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Haha, för att en viss person jobbar där eller?! :pOrdnas det några träffar för bara de som tävlar för MM Sports förresten?
hehe, ja det är ju självklart! :p
Hmm, ja någonting brukar de väl ha om jag intehört helt fel.
Ska ta och kolla upp detta så hör jag av mig.29 april, 2007 at 21:13 #859354Anonym anvandareMember~Summering v.17~
Tänkte börja med en ny grej här i min journal, dvs veckosummering.
Denna vecka har jag kört:
*2 styrkepass
*2 morgonpromenader
*1 morgonjogg
*1 löptur
*1 baletträningspass
*1 beachvolleypassSkönt att kommit igång med mer kondition och kul med varierad träning denna vecka. Har fått några rejäla doser träningsvärk. I vaderna från först kickarna m. baletten o nu från beachvolleyn. Idag är jag rejält öm i underarmarna, vaderna o rumpan från gårdagens beachvolley. Mina muskelfibrer fick jobba en aning annorlunda än de är vana vid. :p
De två veckor som är kvar nu innan Göteborgsvarvet så ska jag köra ännu mindre gymträning. Tråkigt, men välbehövligt för att kunna slipa lite mer på löpsteget och konditionen nu det sista. Ser det som ett bra tillfälle till att vila musklerna och bara köra lite lätt med lätta hantlar här hemma efter konditionspassen. Blir ett sista pass på Fysiken nu på onsdag iaf!
29 april, 2007 at 21:17 #859355Anonym anvandareMemberSer bra ut här för dig med, du har ju fått ihop en del denna vecka! Hur mycket löpning har det i år?
29 april, 2007 at 23:43 #859356Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Hur mycket löpning har det i år?Förstår inte din fråga riktigt är jag rädd..! Menar du, hur mycket löpning jag har tränat i år?
30 april, 2007 at 08:37 #859357Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Haha, vi är as ballast båda två!!Ja, men balett o balett..känns lite missvisande namn eftersom vi inte dansar strikt balett utan uppvisningsdans mer. Men kul är det iaf!
Åhh vad gott med paj!! Ja det är ni verkligen värda.
Hoppas du haft en härlig helg!!
Kram kram
VÄRLDSKLASS igår, that´s right! Grymt gott och mysigt!
Började med en rejäl frulle hemma på landet hos mamma och pappa sedan grilla vi på kvällen: jag och mina två coacher och fixade m lite sponsring!Duktig du vart i veckan som gick, nu får du köra på och träna lika duktigt kommande veckor: och kom ihåg: det ska vara KUL att träna!
Du kommer klara det här galant och jag kommer stötta dig till 100%!Kommer som sagt ned till GBG 11 maj, fredag: kanske kunde köra ett pass ihop på ditt gym? på fredagen: chins/dips? så kunde vi peppa varann lite.
kolla upp om frikort! :up:
Så frågar vi chulle också!
Ha en kalas vecka! /J.30 april, 2007 at 13:25 #859358Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:VÄRLDSKLASS igår, that´s right! Grymt gott och mysigt!
Började med en rejäl frulle hemma på landet hos mamma och pappa sedan grilla vi på kvällen: jag och mina två coacher och fixade m lite sponsring!Duktig du vart i veckan som gick, nu får du köra på och träna lika duktigt kommande veckor: och kom ihåg: det ska vara KUL att träna!
Du kommer klara det här galant och jag kommer stötta dig till 100%!Kommer som sagt ned till GBG 11 maj, fredag: kanske kunde köra ett pass ihop på ditt gym? på fredagen: chins/dips? så kunde vi peppa varann lite.
kolla upp om frikort! :up:
Så frågar vi chulle också!
Ha en kalas vecka! /J.Låter som en riktigt lyckad njutardag för din del!! Måste också ta och grilla någon dag, har inte hunnit med det än. Är ju såå gott!! Älskar doften av nygrillat.
Japp, ska vara en duktig flicka och fortsätta träna på lika duktigt som föregående vecka kommande veckor. Självklart ska det vara kul att träna!!
Härligt att ha ditt och andras stöd. Guld värt!!Det skulle definitivt varit kul att ta ett pass när du kommer ner, men jag tänker inte träna ngt dagarna innan gbg-varvet för att undvika att springa med träningsvärk+ så att kroppen inte är sliten när det är dags. Söndag morgon kanske vi kan ta ett pass ist?
Ha en härlig valborgsmässoafton!
Kram
30 april, 2007 at 16:42 #859359Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Låter som en riktigt lyckad njutardag för din del!! Måste också ta och grilla någon dag, har inte hunnit med det än. Är ju såå gott!! Älskar doften av nygrillat.Japp, ska vara en duktig flicka och fortsätta träna på lika duktigt som föregående vecka kommande veckor. Självklart ska det vara kul att träna!!
Härligt att ha ditt och andras stöd. Guld värt!!Det skulle definitivt varit kul att ta ett pass när du kommer ner, men jag tänker inte träna ngt dagarna innan gbg-varvet för att undvika att springa med träningsvärk+ så att kroppen inte är sliten när det är dags. Söndag morgon kanske vi kan ta ett pass ist?
Ha en härlig valborgsmässoafton!
Kram
Låter som en GOD idé!
Ett träningspass på söndag morgon.
Håller lite öppet och kikar m chille!
Sköt om dig NU! /J.30 april, 2007 at 16:47 #859360Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Förstår inte din fråga riktigt är jag rädd..! Menar du, hur mycket löpning jag har tränat i år?skrev fel, ja hur mycke har du löptränat i år, i mil alltså Ha de!
30 april, 2007 at 22:29 #859361Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:skrev fel, ja hur mycke har du löptränat i år, i mil alltså Ha de!Ojoj, inte särskilt många alls. Har bara sprungit typ en gång i veckan. När jag nu kollar i min träningsdagbok så får jag det bara till 5,4 mil sedan mitten av februari då jag började löpträna. Mindre än vad du sprungit under en helg!
30 april, 2007 at 22:58 #859362Anonym anvandareMemberIdag har jag gått runt i Cortégen med Chalmersbaletten. Marcherat o dansat runt staden i ca. 2h. Gick mycket fortare än jag trodde att det skulle. Ville dansa mer!! Men när jag väl stod still när vi var tillbaka och skulle byta om kändes det minsann i kroppen att jag hade gjort något!
Här kommer några bilder från när vi precis gjort iordning oss!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.