Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 441 total)
  • Author

Kan tyvärr inte träffas denna helgen :(..
    Ska till Enköping och hälsa på en polare och gymma och chilla lite. Men vi får ta det nästa gång! Gbg varvet är nästa vecka va?
    Då ska jag komma och hejja 8)
    Kramen

sh0w wrote:
    Ska till Enköping och hälsa på en polare och gymma och chilla lite. Men vi får ta det nästa gång! Gbg varvet är nästa vecka va?
    Kramen

Hej och hå Chille, nästa helg snackar vi om: 11-13 maj!
    Den 11 fikar vi på stan vid lunch time at 11.30 vid brunnsparksfontänen om du ska med!
    Ha så KUL i enköping Chille och chilla lite för mig med! :|
    /J.

Hallå! va det du som stod omsvärmad av killar bland kablarna i kväll? Trodde först det va du men när jag kom fram blev jag osäker. Ha d gött!

superberggren wrote:
    DUKTIG, jag avundas din kämpar glöd och hade ingen aning om din vikt upp/ned gång!
    Grymt bra jobbat tjejen och med de resultaten du kämpat dig till hittills kommer du LYCKAS nå DINA mål!
    Yes, trist att inte Chille ev. kunde följa m men sånt är livet. Blir säkert fler tillfällen om det skulle passa henne då!
    Vet inte om hon ska m ut och hejja på stan heller. Inte hört något? :|
    Hon hör väl av sig i så fall.
    That´s it pommes frites.
    NU sk ajag duscha och fika!
    See you soon makaroon! Kämpa på/J.

Det lustiga är att jag aldrig tyckte jag var så värst stor när jag vägde 78kg. Det var när jag såg mig på bilder som jag ryggade till!! Tur att man har bra självförtroende. ;) Bör understryka att jag inte tycker den vikten är märkvärdig (jo, imponerande då) när det är muskler det är frågan om, men det var tyvärr inte fallet för mig!

Nu fortsätter vi att köra hårt bruden!! 8)

Kram!

sh0w wrote:
    Kramen

Som Johanna skrev så är det nästa fredag vi tänker ta en fika. Du kanske kan då? Ha så skoj i Enköping!! Yes, gbg-varvet är nästa lördag. Snart bara en vecka kvar!! :nerd:

Kram kram

lillpatrik wrote:
    Hallå! va det du som stod omsvärmad av killar bland kablarna i kväll? Trodde först det va du men när jag kom fram blev jag osäker. Ha d gött!

Hej! Haha, ja det var det. Var precis på väg att gå när du kom o prata m. Hof. Kom på alldeles efter vi gick att det måste varit du!

Jobbade du ikväll eller pumpade du själv?

Ha det bra du med!

Emelie wrote:
    Hej! Haha, ja det var det. Var precis på väg att gå när du kom o prata m. Hof. Kom på alldeles efter vi gick att det måste varit du!

Jobbade du ikväll eller pumpade du själv?

Ha det bra du med!

Både och. Hade just sagt hej då till en klient jag haft, när jag fick syn på dig. Men tvekade när jag kom närmre. Du har värkligen gått ner i vikt sen sist jag såg dig. Grattis!!! Nu vet jag i alla fall exakt vem du e.
    Men nästa gång jag ser dig hoppas jag det är mer hårdträning och mindre snackträning:emo-thumb

Biceps, triceps

*Hammercurl

7×15; 9×12; 11×8; 13,5×2+2m. hjälp
    *Hantel ovan huvud

7×8,6,6
    *Bicepscurl m. rak stång—26×8,8,4 (PB!!)
    *Dips

36×8,8,6
    *Scottcurl m. hantel

9×7,5,4
    *Push down m. rep

25×12; 15×12; 20×8

Kändes bra att köra en genomkörare av armar idag!! Fick instruktioner av pojkvännen vad gäller teknik på push down så blev inga märkvärdiga vikter där, men kontakten är ju viktigast så jag får acceptera det helt enkelt. :

Var iväg till MM Sports och inhandlade diet fuel (består av kaseinprotein mest) idag som jag hört så mycket gott om. Yummie!!

lillpatrik wrote:
    Både och. Hade just sagt hej då till en klient jag haft, när jag fick syn på dig. Men tvekade när jag kom närmre. Du har värkligen gått ner i vikt sen sist jag såg dig. Grattis!!! Nu vet jag i alla fall exakt vem du e.
    Men nästa gång jag ser dig hoppas jag det är mer hårdträning och mindre snackträning:emo-thumb

Jaså, har jag gått ner i vikt sedan sist du såg mig? När såg du mig sist egentligen? Vågen visar inte någon förändring mer en 1kg +/-, men vikten har ju förhoppningsvis omfördelats! :p

Mindre snackträning..?! :|

Emelie wrote:
    Det lustiga är att jag aldrig tyckte jag var så värst stor när jag vägde 78kg. Det var när jag såg mig på bilder som jag ryggade till!! Tur att man har bra självförtroende.Bör understryka att jag inte tycker den vikten är märkvärdig (jo, imponerande då) när det är muskler det är frågan om, men det var tyvärr inte fallet för mig!

Nu fortsätter vi att köra hårt bruden!!

Kram!

Vi ska slita som aldrig förr, vi ska nå våra mål och det vet vi redan och du: ENVISAST VINNER I LÄNGDEN och det ska vara KUL att träna, så länge man har det och även ser träningen som endel i livet, ett jobb man ÄLSKAR så vinner man!:|

Slit på hårt nu men se till att VILA och LADDA till 110% nästa vecka!

Ser till att ägna en tanke åt dig framöver så ska du se att GBG varvet kommer gå som en dans! :up:
    /J. :|

Emelie wrote:
    Jaså, har jag gått ner i vikt sedan sist du såg mig? När såg du mig sist egentligen? Vågen visar inte någon förändring mer en 1kg +/-, men vikten har ju förhoppningsvis omfördelats! :p

Mindre snackträning..?! :|

Det var nog ett par månader sen sist. Men absolut tyckte jag du såg smalare ut (inte för att jag tyckte du va särskilt stor innan).
    När man styrketränar så mycket som du gör kan man glömma vågen. Man får gå efter spegeln.

Ha det så gôtt!!

Idag är det VILA som gäller. Hade tänkt gå ut och springa, men jag är såå j*vla trött. Var irriterad i början av dagen för att jag sov bort halva dagen. Plus för att jag känner mig stressad över att inte ha klarhet över vad jag ska göra i sommar. Skickade efter papper idag och sökte en sommarkurs iaf så får det kanske bli till att plugga+ träna i sommar. Har ju jobbat hela somrar sedan nästan tio år tillbaka så det skulle ju vara rätt gött. Men vill ju samtidigt tjäna in pengar. Behöver framförallt pengar till allt som ska fixas inför Luciapokalen. Skor+ dräkter m.m. :|

Nu håller jag på att laga mat, hemgjord pizza blir det!!

..blev min pizza. Yummie yummie!!!

Skaplig pizza!!

Emelie wrote:
    ..blev min pizza. Yummie yummie!!!

det borde vara FÖRBJUDET att lägga ut sånna bilder i det här forumet :p , tänk på lilla mig !!! ;) Haha, skämt och sido, shit vad GOD den såg ut. En sådan får vi laga när du kikar uppåt i sommar.
    Föresten, lugna ner dig ang. sommaren, det löser vi. Du får helt enkelt träna mycket och komma upp till de Värmländska skogarna på lite avkoppling!
    Jag hälsar dig härmed välkommen till Säffle! :D
    Ses på fredag! /J.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.