Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 441 total)
  • Author

Jimma: Ja, den går inte av för hacker alltså. Tur att jag hade hjälp med att äta upp den! ;)

Johanna: Hehe! :| Japp, det får vi göra. Måste säga att hemlagad pizza är lite av en specialitet för mig. Avkoppling i de Värmländska skogarna låter härligt!! Tack för dina lugnande ord. Är så ovan att inte ha full kontroll så det känns så konstigt nu när det bara är tre veckor kvar innan sommaren och jag fortfarande inte har ordnat vad jag ska sysselsätta mig med. :frust:

Ses snart!
    Kram

Emelie wrote:
    Jimma: Ja, den går inte av för hacker alltså. Tur att jag hade hjälp med att äta upp den! ;)

Johanna: Hehe! :| Japp, det får vi göra. Måste säga att hemlagad pizza är lite av en specialitet för mig. Avkoppling i de Värmländska skogarna låter härligt!! Tack för dina lugnande ord. Är så ovan att inte ha full kontroll så det känns så konstigt nu när det bara är tre veckor kvar innan sommaren och jag fortfarande inte har ordnat vad jag ska sysselsätta mig med. :frust:

Ses snart!
    Kram

I don´t know. Jag är exakt likadan som dig fast sju resor värre och jag vet hur det är: illa gorilla minst sagt men man måste jobba på det, det lönar sig till slut!
    En viss, underbar person fick mig att inse mina brister: detta var en del av dom och det är jag honom evigt tacksam. Ingen nämnd ingen glömd. Ska kolla upp hur sommar schema jobbet på ica blir och allt annat m andra jobb så får vi boka in en helg.
    Får höra m chille också om hon vill med?
    See you soon makaroon!
    /J.

Sicken mumsig pizza :D
    Blir lite väl mkt kanske ;) unga dam.

Dan_The_Man wrote:
    Sicken mumsig pizza :D
    Blir lite väl mkt kanske ;) unga dam.

behöver allt massa kolisar NU :D när hon ska upp i topp trim innan deffen drar igång, speciellt NU när hon ska springa GBG varvet på lördag! :up:

Danne: Lite väl mycket?! För mig?? …näää..!! :|

Johanna: Precis!

Löpning 1,1 mil

Igår var jag ut och sprang ca. 10,1 mil på 75 min. Kändes otroligt tungt efter 10-15 min (stum i vaderna och benhinnorna), men sedan efter 20-25 min så kändes det ok. Sedan efter 30-35 min kändes det som att jag skulle kunnat springa hur länge som helst!! Så skönt att komma in i ett flyt. Som jag brukar säga när det gäller min löpning: Jag är inte snabb, men jag är uthållig!!

Kände mig extra hurtig när syster låg hemma och var bakis sedan kvällen innan! :p

Tankar kring Göteborgsvarvet:
    Är lite osäker vad gäller Göteborgsvarvet..Jag har ju inte tränat lika mycket löpning som förra året så jag vet ju att jag har sämre förutsättningar i år. Å andra sidan vet jag att jag klarar sträckan nu och kan pusha mig själv mer (förra året kändes det som att jag hade mer att ge när jag kom i mål).

Jag har inga tider uppskrivna på hur lång tid de turer jag brukar springa tog förra året så jag vet inte hur jag ligger till nu relativt förra året. Min kilometertid är ju definitiv sämre nu än den var under Göteborgsvarvet förra året, men vet inte hur mycket den förbättrades av all stämning och adrenalin man fick av den härliga känslan att vara med i ett så stort lopp med så många deltagare. Jaja, tror inte jag ska fundera så mycket. Satsar på att komma under 2h som varit mitt uppsatta mål, så får det bära eller brista!! :P

Emelie wrote:
    Löpning 1,1 mil

Igår var jag ut och sprang ca. 10,1 mil på 75 min. Kändes otroligt tungt efter 10-15 min (stum i vaderna och benhinnorna), men sedan efter 20-25 min så kändes det ok. Sedan efter 30-35 min kändes det som att jag skulle kunnat springa hur länge som helst!! Så skönt att komma in i ett flyt. Som jag brukar säga när det gäller min löpning: Jag är inte snabb, men jag är uthållig!!

Kände mig extra hurtig när syster låg hemma och var bakis sedan kvällen innan! :p

Tankar kring Göteborgsvarvet:
    Är lite osäker vad gäller Göteborgsvarvet..Jag har ju inte tränat lika mycket löpning som förra året så jag vet ju att jag har sämre förutsättningar i år. Å andra sidan vet jag att jag klarar sträckan nu och kan pusha mig själv mer (förra året kändes det som att jag hade mer att ge när jag kom i mål).

Jag har inga tider uppskrivna på hur lång tid de turer jag brukar springa tog förra året så jag vet inte hur jag ligger till nu relativt förra året. Min kilometertid är ju definitiv sämre nu än den var under Göteborgsvarvet förra året, men vet inte hur mycket den förbättrades av all stämning och adrenalin man fick av den härliga känslan att vara med i ett så stort lopp med så många deltagare. Jaja, tror inte jag ska fundera så mycket. Satsar på att komma under 2h som varit mitt uppsatta mål, så får det bära eller brista!! :P

DU kommer att FIXA :up: det här och jag ska HEJJA på dig. Positiva tankar så blir allt kalas BRA that´s the only thing!
    Kämpa på nu in i det sista, ladda på, på ditt eget sätt!
    DU kommer glänsa! Trust med!
    Ses på fredag! Kram /J.

På lördag smäller det!
    Det fixar du galant!
    *håller tummarna tills dess!* :emo-thumb

~Summering v.18~

Kom på att jag inte skrivit in min veckosummering från förra veckans träning.

Förra veckan körde jag:

*2 styrkepass
    *2 löpturer (en på 5km o en på 1,1mil)
    *2h balettmarsch (cortégen)

Kommande vecka blir det Vårruset, Göteborgsvarvet och några promenader.

Johanna: Positiva tankar FTW!! :emo-thumb

Chulle: Japp, på lördag ska första delmålet för detta år kammas hem!! Tack gumman för att du håller tummarna. :D

Emelie wrote:
    Johanna: Positiva tankar FTW!! :emo-thumb

Chulle: Japp, på lördag ska första delmålet för detta år kammas hem!! Tack gumman för att du håller tummarna. :D

+1
    Håller givetvis också tummarna för dig på lördag:up: Det kommer att gå bra,jag lovar!Hoppas även på fint väder för er som ska ställa upp!
    KEEP IT UPP,TJEJEN!Kram//s*

SUSAN wrote:
    +1
    Håller givetvis också tummarna för dig på lördag:up: Det kommer att gå bra,jag lovar!Hoppas även på fint väder för er som ska ställa upp!
    KEEP IT UPP,TJEJEN!Kram//s*

TACK!! 😮 Ja, hoppas att det inte regnar, men det behöver inte vara strålande sol+ klarblå himmel. Blir så varmt då!! Svettas så mycket som det är när jag springer. ;)

Kram Emelie

Morgoncykling 25 min

Imorse blev det 25 min morgoncykling i uppförsbacke när jag cyklade hem från pojkvännen. Kändes fint i benen.

Ikväll blir det Vårruset 5 km. Satsar på att komma under 30 min. Uppvärmning inför lördag!! :nerd:

Ha en bra dag allihop!!

Emelie wrote:
    ~Summering v.18~

Kom på att jag inte skrivit in min veckosummering från förra veckans träning.

Förra veckan körde jag:

*2 styrkepass
    *2 löpturer (en på 5km o en på 1,1mil)
    *2h balettmarsch (cortégen)

Kommande vecka blir det Vårruset, Göteborgsvarvet och några promenader.

lagomt mycket träning, se NU till att vila dig i form efter vår ruset så du är 100% utvilad på lördag då jag ska hejja på dig!
    Rock ON gumman!
    Ses på fredag, då ska vi fika och prata en massa skit :p !

Poseringsträning 50 min

Tränade lite posering med syster som fotograf innan lunch idag. Postar några bilder nu, men måste sticka iväg till Vårruset nu så jag får ladda upp några fler bilder senare!

So long!

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.