Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2007 at 18:25 #859408Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Poseringsträning 50 min
Tränade lite posering med syster som fotograf innan lunch idag. Postar några bilder nu, men måste sticka iväg till Vårruset nu så jag får ladda upp några fler bilder senare!
So long!
BRA ut Emsan!
Kämpa på!
Ska bli spännande att se vad som händer under ”deffen” och din diet!Rock ON! /J.
8 maj, 2007 at 18:51 #859409Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Johanna: Positiva tankar FTW!! :emo-thumbChulle: Japp, på lördag ska första delmålet för detta år kammas hem!! Tack gumman för att du håller tummarna.
Håller tummarna här jag med!! Lycka till och kör så det ryyyyyyykeeeeeer!!!!
Kram,kram!:yahoo:8 maj, 2007 at 22:51 #859410Anonym anvandareMemberHär kommer fler bilder från poseringsträningen idag. :p
8 maj, 2007 at 23:05 #859411Anonym anvandareMemberPatrik Elfwing wrote:Dom där bilderna får du nog ta om … tror inte du ser ut så där … !!!
Syftar på att vidvinkeln antagligen förvrängt dom där bilderna REJÄLT …Läs här … [http://forum.body.se/showthread.php?t=2802]
Annars såg det ut att finnas goda förutsättningar där … :emo-thumb
”Förvrängningar / skeva bilder uppstår då avståndet mellan kameran och objektet är för litet (för mycket vidvinkel) … ta ut avståndet så långt som möjligt och zooma in !”
Vad är det du tycker är så förvrängt då? 😮 Hur kommer det sig att man inte får ha litet avstånd mellan objekt och kamera? Nu tog vi korten rätt nära ja, och zoomade inte in. Får prova det du föreslog nästa gång!! :up:
8 maj, 2007 at 23:11 #859412Anonym anvandareMemberJohanna: Tack! Ja, det ska verkligen bli kul att se vad som kommer att hända o ske under min kommande diet!! Ser fram emot det!! Är spännande att se vad slutresultatet blir av din testdiet med. :nod
Denicé: Oh yees, det ska jag!! Tackar tackar!! Kramis!
8 maj, 2007 at 23:56 #859413Anonym anvandareMemberHaha, jag som trodde jag hade en rumpa stor som en lagård!!
Gjorde din lilla lek. Jag o min syster fick oss ett rejält skratt. Kunde verkligen förstå vad du menade efteråt!! :p Det blev inte alls samma ljus på bilderna, men kunde ju ändå ’see the point’ så att säga.
De första två bilderna är utan zoom på nära håll o den tredje är på långt håll med zoom.
9 maj, 2007 at 00:13 #859414Anonym anvandareMemberVårruset 4,6 km
Ikväll var jag alltså iväg och sprang Vårruset. Trodde att det skulle vara 5 km, men det var 4,6 km. Sprang loppet på 26 min (dvs 5min 40 s/km) så om jag håller det tempot på Göteborgsvarvet så är det precis att jag klarar under 2h!
Promenad dit på ca. 30 min och promenad hem så idag har jag fått mig en rejäl dos av konditionsträning. :up:
Kändes skönt att känna av trängseln och att springa lite på asfalt nu innan lördag. Blev så less på att sådana som gick inte väntade till promenad startgruppen. Även på att ’omkörsfilen’ var i samma tempo som övriga, så det blev till att sick-sacka fram. Efteråt var det picknick med tjejgänget jag anmält mig ihop med, mysssigt!
Godnatt!
9 maj, 2007 at 00:35 #859415Anonym anvandareMemberHehe då sprang du förbi min morsa då :p
HOPPAS JAG! Eftersom hon gick *asg*Innan jag glömmer det… så önskar jag dig lycka till på lördag
Det klarar du fint!9 maj, 2007 at 06:46 #859416Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Hehe då sprang du förbi min morsa då :p
HOPPAS JAG! Eftersom hon gick *asg*Innan jag glömmer det… så önskar jag dig lycka till på lördag
Det klarar du fint!+1:friends: Stort lycka till på lördag!Det fixar du lätt!
Nya fina bilder,ska bli kul att jämföra med sen efter dieten!!
KEEP UPP THE GOOD WORK!Kram på dig//S*9 maj, 2007 at 10:54 #859417Anonym anvandareMemberåterigen!
Yes, vet att du kommer att klara av GBG varvet med glans, bara du gör ditt bästa!
Yes, min test diet rullar, har tappat ca 5.5kg 😮 nu och det återstår väl ca: 2kg till jag kommer bryta upp och köra på med min normala diet i ca 1år, vi får se vad head master Jan-Peter säger man jag vet att han alltid har en PLAN :up: !See yopu soon makaron!
BRA jobbat igår!
Kram/J.9 maj, 2007 at 11:29 #859418Anonym anvandareMemberDanne: Nja, jag hoppas att jag INTE sprang om din morsa. Utan att hon var en duktig motionär som startade i promenadstartgruppen (de som skulle promenera fick inte starta i de fyra första startgrupperna, men det följdes definitivt inte..!)[/b].
TACK för lyckönskningen inför lördag!
Susan: Tackar! Det ska bli så himla roligt, ser verkligen fram emot lördag!! Mmm, är kul att ha bilder från innan så man kan jämföra sedan,+ att det är bra att ta bilder när man övar posering så att man ser hur man tycker det är finast att stå/hur man ska stå o så. Kram!
Johanna: Ojojoj vad din diet gått undan!! 5,5 kg på vad är det fem veckor än så länge? Shit pommes frites!! Bra jobbat!! Du får lägga upp före/efter bilder när du testdietat klart. Kram!
9 maj, 2007 at 12:06 #859419Anonym anvandareMemberOj! Där ser man vilken skillnad det kan göra med lite fotokunskaper.
9 maj, 2007 at 17:41 #859420Anonym anvandareMemberolle: Ja verkligen!! Alla borde ha lite ’utbildning’ i fotokunskap. :up:
Combatgirl: Tack! Nej, de gör ju inte alltid det vad det verkar.
9 maj, 2007 at 17:50 #859421Anonym anvandareMemberPoseringsträning 10 min
Tränade posering idag igen för att testa Patrik Elfwings råd så att inte vidvinkeln ska förvränga bilden. Syrran ställde sig på dubbelt så långt avstånd (längre än så gick ej pga rummets storlek) och zoomade in. Detta blev resultatet. Mindre förvrängt, Patrik? Jag tror det iaf.
9 maj, 2007 at 17:53 #859422Anonym anvandareMemberKör så det ryker gumman!
Bilderna ser strålande ut! /J.
ps. är ingen fotograf dock!ds -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.