Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2007 at 18:30 #859423Anonym anvandareMember
Haha, så roligt med bilderna, det där ska jag också tänka på! Du ser ut att ha massor av massa ju, kommer bli grymt detta….
9 maj, 2007 at 20:03 #859424Anonym anvandareMemberTänker inte vara lika anonym längre, följt din journal som sagt !
O det kommer gå strålande på löpvarvet i helgen !! *hejja hejja*
:buttrock:
9 maj, 2007 at 20:40 #859425Anonym anvandareMember:emo-thumb Ser jätte bra ut. Lycka till med löpningen…
När var det du skulle tävla?Vill själv tävla i framtiden:bb2:
Men vi får se när det blir..Hoppas det går bra för dig..
Ha en trevlig kväll9 maj, 2007 at 20:50 #859426Anonym anvandareMemberJohanna: Tack så mycket! I will I will!! :nerd:
Patrik: Tack! Haha, ja jag har ju en del former! Men desto verklighetstrognare desto bättre, så tack så mycket för tipset! :up: Blir lite nyfiken på hur det funkar bara. Ska man alltid helst ta bilder på avstånd och zooma in eller i vilka situationer är det bäst att ta utan zoom? Antar att vader är lite av en favorit då du tycker att det var en ’bonusbild’. :p
Piffig: Ska börja deffa i juni.
9 maj, 2007 at 20:57 #859427Anonym anvandareMemberMalin: Ja sånt man inte tänker på när man inte är någon mästerfotograf! Tack för dina ord! Hoppas på att den kvalitativa massan kommer vara kvar efter dieten.
LadyS: Kul att du lämnat avtryck här hos mig med! Ja, nu får vi sluta vara så anonyma hos varandra. Härligt att få hejja rop!!
Jennie_80: Tack så jättemycket! 😮 Jag ska tävla i december på Luciapokalen. Har kikat in hos dig och förstått att du är rätt grön. Skynda långsamt o kämpa på! :bb2: Strongt av dig att kommit igång. Tror på dig! Ha en trevlig kväll själv!!
10 maj, 2007 at 06:10 #859428Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Haha, så roligt med bilderna, det där ska jag också tänka på! Du ser ut att ha massor av massa ju, kommer bli grymt detta….+1
Kör så det ryker tjejen!
Kommer bli bra det här!Kram//s*10 maj, 2007 at 11:20 #859429Anonym anvandareMemberPatrik: Mycket nöjd med svaret! TACK!! :up:
Susan: Japp, det ska jag. Du med!! Kram!
10 maj, 2007 at 11:23 #859430Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 40 min
Var ute på en liten morgonpromenad med syster yster. Härligt att röra på benen lite!! Börjar få väldigt mkt överskottsenergi från att tagit det så lugnt denna vecka så nu får det vara lördag snart.
Ikväll kommer mamsen och två systrar som ska vara här och hälsa på över helgen och också utföra Göteborgsvarvet. Inte träffat dem sedan i jul så det ska bli så kul!!
Ha en bra dag!
10 maj, 2007 at 13:56 #859431Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Morgonpromenad 40 minVar ute på en liten morgonpromenad med syster yster. Härligt att röra på benen lite!! Börjar få väldigt mkt överskottsenergi från att tagit det så lugnt denna vecka så nu får det vara lördag snart.
Ikväll kommer mamsen och två systrar som ska vara här och hälsa på över helgen och också utföra Göteborgsvarvet. Inte träffat dem sedan i jul så det ska bli så kul!!
Ha en bra dag!
Hej!
Kollat lite och tycker att du gör ett superbra jobb, Målmedveten och seriös, säker på att du kommer nå alla dina uppsatta mål i framtiden:up:
Kör järnet på loppet i helgen också!! (tror iofs inget annat heller:nono: )
Lycka till med allt tjejen:up:
mvh
10 maj, 2007 at 15:36 #859432Anonym anvandareMemberJennie_80: Tack så jättemycket! 😮 Jag ska tävla i december på Luciapokalen. Har kikat in hos dig och förstått att du är rätt grön. Skynda långsamt o kämpa på! :bb2: Strongt av dig att kommit igång. Tror på dig! Ha en trevlig kväll själv!![/QUOTE]
Jo jag är så grön man bara kan vara:p Men nån stanns måste man ju börja haha..Jag har ju typ varit gravid hur länge som helst då jag fick 3 barn på 4 år..(inga tvillingar)Så nu är det min tur. Lycka till på Lucia. Håller tummarna. Det kommer gå jätte bra…Tack för att du tror på mig. Jag hoppas ju på att jag oxå kommer stå på Lucia en dag..Långtsiktigt mål hihi..Måste ju ha nån dröm..
Ha det gott och lycka till
10 maj, 2007 at 17:19 #859433Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Morgonpromenad 40 minVar ute på en liten morgonpromenad med syster yster. Härligt att röra på benen lite!! Börjar få väldigt mkt överskottsenergi från att tagit det så lugnt denna vecka så nu får det vara lördag snart.
Ha en bra dag!
med morgon rundor!
Blir lixom beroende!
Allt kommer gå kalas på lördag! Men vi ses imorn!
Kl 11.30!
Synd att Chille inte kunde följa med, men men. Kommer väl fler tillfällen!
Kram/J.
ps.hälsa systrarna.ds10 maj, 2007 at 18:57 #859434Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Hej!Kollat lite och tycker att du gör ett superbra jobb, Målmedveten och seriös, säker på att du kommer nå alla dina uppsatta mål i framtiden:up:
Kör järnet på loppet i helgen också!! (tror iofs inget annat heller:nono: )
Lycka till med allt tjejen:up:
mvh
Hej!
Kul att du är här inne o kikar! Tack för att du tror på mig. Så härligt med allt stöd man kan få härinne!
Mm, på lördag smäller det. Då ska jag komma under 2h på halvmaraton sedan är det bara att satsa vidare stenhårt mot Luciapokalen! :devil:
Tack för lyckönskningarna! Vad satsar du själv mot för tävling nu? SM? Du var grym på MTGP (bara sett bilder o film, men de var suveräna!) o var verkligen värd guldet.
Lycka till med din fortsatta satsning!
Kram
10 maj, 2007 at 19:02 #859435Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Jo jag är så grön man bara kan vara:p Men nån stanns måste man ju börja haha..Jag har ju typ varit gravid hur länge som helst då jag fick 3 barn på 4 år..(inga tvillingar)Så nu är det min tur. Lycka till på Lucia. Håller tummarna. Det kommer gå jätte bra…Tack för att du tror på mig. Jag hoppas ju på att jag oxå kommer stå på Lucia en dag..Långtsiktigt mål hihi..Måste ju ha nån dröm..Ha det gott och lycka till
Precis, allt har sin början och det är härligt att du satsar direkt mot din dröm på en gång tycker jag. :up: För mig tog det några år innan jag verkligen bestämde mig för att jag ska satsa mot tävling som jag drömt om sedan jag såg gladiatorerna på tv:n.
Ha det bra o lycka till själv!
10 maj, 2007 at 19:06 #859436Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:med morgon rundor!
Blir lixom beroende!
Allt kommer gå kalas på lördag! Men vi ses imorn!
Kl 11.30!
Synd att Chille inte kunde följa med, men men. Kommer väl fler tillfällen!
Kram/J.
ps.hälsa systrarna.dsJag förstår verkligen att det är lätt hänt att bli beroende av sina morgonrundor. Men som du skrivit i din journal så är det ju skönt med sovmorgnar emellanåt med (även fast dina sovmorgnar inte är så mycket av sovmorgon i mina ögon just nu..)[/b]. :p Hur länge sedan var det du sov till 10 kvinna?
Ja, visst kommer det fler tillfällen då Chulle kan hänga med!
Kram kram
P.S. Syrrorna+ mor kommer inte förrän 23 så nu är det några strötimmar som det inte riktigt känns att jag kan komma igång med plugget..ska göra en kraftansträngning om ett tag.. [/b]
10 maj, 2007 at 19:28 #859437Anonym anvandareMember9/4 Dietstart
Den 9/4 var det dietstart för mig. Min testdiet innebar att jag inte fått äta godis/glass/snacks/kakor/bullor/alkohol under 5 veckor. Däremot så har jag inte räknat kalorier eller reglerat kosten ngt speciellt. Skräpmat har jag inte skurit bort så det har slunkit ner både skrovmål/pizza/kebab (men ej överdrivet ofta).
Största anledningen till denna testdiet var för att förbättra mina förutsättningar till Göteborgsvarvet eftersom jag inte kände att jag hade löptränat lika mycket som inför förra års lopp. Såg detta också som ett ypperligt tillfälle att testa hur det kommer att vara att vara utan sötsaker/alkohol under min riktiga diet.
’Synder’ under min minidiet:
21/4– 7 godisar från lösviktsgodis
26/4– 1,5 dl vitt vin+ 8 nachochips
27/4– 4 cl punjak (punsch+konjak)
30/4– En liten bit kladdkaka, en liten bit äppelkaka+ en fjärdedels muffin.
1,5 dl fördrink
5/5– 2 cl punschMåste säga att dessa 5 veckor har flutit på över förväntan!! Kunnat säga ifrån och sett andra ätit godsaker vid ett flertal tillfällen, men inte själv känt något sug. Förutom då jag ’festat till det’ vid ovanstående tillfällen. Ett par proteinbars har slunkit ner under den här perioden vilket säkerligen hjälpt mig en del, men skulle definitivt klarat det utan dem med! Känns skönt att veta inför min riktiga diet!! Med någon ätardag nu och då så kommer det inte vara några problem att gå på diet ens för ett godistroll som mig! :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.