Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 441 total)
  • Author

Snart bär det av till gymmet för ett Rygg och baksida axlar pass. :yahoo:

Kollade i min kära träningsdagbok och det är visst 12 dagar sedan jag satte min fot på gymmet. ;) Senast jag körde rygg och baksida axlar är ÄNNU längre sedan, nämligen 25/4. Ska bli såå kul att köra igång ordentligt med styrkan igen!! :P

Nu har jag vilat helt från träningen i två dagar sedan Göteborgsvarvet, vilket jag tycker är nog. Väntar med att träna ben några dagar till dock. Grym träningsvärk i framsida lår och vader.

Rygg, baksida axlar

*Pull down

3plx20; 5plx8,8,8
    *Baksida axlar i kabel

4,5×12;6,8×12,12,12
    *Sittande rodd

39×8,12,12
    *Baksida axlar i maskin

25×8; 18×10,10
    *Marklyft

50×15; 60×8; 80×4; 60×10,10

Härligt att vara på gymmet idag!! Tränade med pojkvännen. Vi körde marklyft med syster. Hon var riktigt stark för att köra den övningen för första gången!! Grymt!! :bb: Jag körde på rätt lugnt idag. Skönt att börja känna på övningarna igen. Var som sagt ett tag sedan sist. Känner en liiten tendens till halsont tyvärr. Hoppas verkligen inte att en förkylning är på G.

Tog en del bilder på gymmet, så de kommer upp alldeles strax!

Emelie wrote:
    Snart bär det av till gymmet för ett Rygg och baksida axlar pass. :yahoo:

Kollade i min kära träningsdagbok och det är visst 12 dagar sedan jag satte min fot på gymmet. ;) Senast jag körde rygg och baksida axlar är ÄNNU längre sedan, nämligen 25/4. Ska bli såå kul att köra igång ordentligt med styrkan igen!! :P

Nu har jag vilat helt från träningen i två dagar sedan Göteborgsvarvet, vilket jag tycker är nog. Väntar med att träna ben några dagar till dock. Grym träningsvärk i framsida lår och vader.

Grattis tjejen! Duktigt jobbat av dig må jag säga!!!
    Skönt att få komma tillbaka till gymet va =) Har vart lite si och så för mig med, har haft så mkt på jobbet dom senaste 2 veckorna:frust: det är den perioden nu. Men bara jag får mina morgonpromenader och kanske en på kvällen så känner jag mig liiiiiiiite lugnare iaf=) Ska börja löptröna lite nu också=) de brukar jag göra vid den här perioden.
    Ha det så bra och låt benen vila lite nu, dom har jobbat så bra!
    Kram!

Här kör jag pull-down som uppvärmningsövning.

Johanna: Ja, envisast vinner. Men när det gäller kärlek så kan man inte försöka hur många ggr som helst. Efter åtskilliga försök får man inse att det inte är menat ibland!! Tänk att en kille som honom, men med allt han saknar som gjorde att ni inte funkade ihop, kan vänta bakom vilket hörn som helst. :emo-thumb Kram!

Jo, jag vet men det är svårt att INSE! Jobbigt as hell men men… envisast vinner!

Rocka på NU Emsan!
    Jag håller på dig!Kram /J.
    ps.kika på en helg framöver.ledig den 2-3/6 om du vill komma upp?.ds

Sittande rodd. Himla skön övning!! Längesedan jag körde den övningen.

Baksida axlar måste också få sitt.

Sedan passets final- MARKLYFT!!
    Min favorit. Oh yeahhh!! :P

Hejja Hejja :drunk:

:buttrock: :buttrock: :buttrock:

Denicé wrote:
    Grattis tjejen! Duktigt jobbat av dig må jag säga!!!
    Skönt att få komma tillbaka till gymet va =) Har vart lite si och så för mig med, har haft så mkt på jobbet dom senaste 2 veckorna:frust: det är den perioden nu. Men bara jag får mina morgonpromenader och kanske en på kvällen så känner jag mig liiiiiiiite lugnare iaf=) Ska börja löptröna lite nu också=) de brukar jag göra vid den här perioden.
    Ha det så bra och låt benen vila lite nu, dom har jobbat så bra!
    Kram!

Thanks a bunch Denicé!! 8) Mycket skönt att få komma tillbaka till gymmet, VERKLIGEN!! Tråkigt att du har så mycket med jobbet att du inte hinner med träningen som du vill. Vart jobbar du förresten? Skönt att du hinner ta dig tid till dina promenader iaf! Ahh, dags för löpträning nu alltså. Själv kommer det nog ta ett litet tag innan jag beger mig ut i spåren igen. :p Schysst avatarbild!! Vilka markeringar på ryggen. ;) Du kan inte ligga på många fettprocent där va? Kram!

superberggren wrote:
    Jo, jag vet men det är svårt att INSE! Jobbigt as hell men men… envisast vinner!

Rocka på NU Emsan!
    Jag håller på dig!Kram /J.
    ps.kika på en helg framöver.ledig den 2-3/6 om du vill komma upp?.ds

Håller på dig med kompis!! Du har en disciplin utan like. :emo-thumb Jag ska definitivt kika på en helg framöver. Men det lutar åt att det blir i slutet av sommaren. Har fått kontrakt angående Nordkap nu. :P Jag ska jobba som köksassistent i 6 veckor.

Kram!

Fighterbabe, Chulle o LadyS tack för er support tjejer!!

vad hade du i fett %?

Vanessa Frykman wrote:
    vad hade du i fett %?

Sist jag var och gjorde kalipermätning, dvs. 6/3, låg min fettprocent på 20,6. Ska gå och göra ny mätning nu på måndag, men det lär inte vara någon stor förändring.

Vad ligger du själv på? Brukar du gå och göra mätningar med din coach? Eller är det spegeln och mått som gäller?

Emelie wrote:
    Sist jag var och gjorde kalipermätning, dvs. 6/3, låg min fettprocent på 20,6. Ska gå och göra ny mätning nu på måndag, men det lär inte vara någon stor förändring.

Vad ligger du själv på? Brukar du gå och göra mätningar med din coach? Eller är det spegeln och mått som gäller?

ska göra en snart men det är noog mer än dig eftersom jag har ju bulkat ett tag nu och nu ska vi ändra för att se lite av resultaten. Jag har svarat riktig bra på träningen.

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.