Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 maj, 2007 at 15:53 #859513Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Idag har det varit en lång eftermiddag/kväll i skolan. Gick till gymmet efter att ha gått hem och bytt kläder och fått mat i magen. Gick fram till dörren och skulle öppna dörren..men så var det låst!! De har ju bytt till sommartider nu så de stänger en timma tidigare visst, *stön*.
Jaja, kanske var meningen att jag skulle få en till vilodag. Blir ett bröst o axelpass imorgon bitti istället.
Är bara lite småsnuvig, men har inget ont i halsen alls längre så nu kör jag igång!!
Är laddad till tusen!!
MOTGÅNGAR :frust: någon gång ibland. Det som INTE dödar det HÄRDAR säger dom som vet!
Ask me, i´ll know!Kram/J.
24 maj, 2007 at 10:28 #859514Anonym anvandareMemberVille bara kika in och önska dig en riktigt FIN helg!
Kram /J.25 maj, 2007 at 21:33 #859515Anonym anvandareMemberHej emelie! Äntligen fick man träffat dig på gymmet. Inte så ofta man får höra en sådan härlig norrländska.
Måste erkänna att sommartiderna kom lite väl tidigt. Sommartid i mitten av maj? Visste inte ens att maj va en sommarmånad.
Hörde att ni fått sommarlov nu borta på chalmers, sicken jäkla lyx. Längtar själv till semestern, då man äntligen kan hänge sig åt gymmet när dem andra ligger på stranden.
Ha det så gôtt!
27 maj, 2007 at 13:33 #859516Anonym anvandareMemberHoppas din helg vart bra, min har vart alldeles för träffligt BRA!
Idag är det njutardag också, uj uj. orkar inte så himla vars mycket men njuter av det jag orkar äta!
Sköt om dig! /J.27 maj, 2007 at 13:44 #859517Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hoppas din helg vart bra, min har vart alldeles för träffligt BRA!
Idag är det njutardag också, uj uj. orkar inte så himla vars mycket men njuter av det jag orkar äta!
Sköt om dig! /J.Hej vännen!
Min helg har varit bra, men hektisk. Jobbade ett 12-timmarspass och serverade på examensceremonin igår. Mina fötter är tokömma nu. Känns som att jag väger flera ton och att mina fötter inte pallar att bära upp mig. Idag ska jag ta det lugnt och slappa en del.
Hoppas du får en härlig njutardag!! :nod
Kramar E
27 maj, 2007 at 13:52 #859518Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Hej emelie! Äntligen fick man träffat dig på gymmet. Inte så ofta man får höra en sådan härlig norrländska.Måste erkänna att sommartiderna kom lite väl tidigt. Sommartid i mitten av maj? Visste inte ens att maj va en sommarmånad.
Hörde att ni fått sommarlov nu borta på chalmers, sicken jäkla lyx. Längtar själv till semestern, då man äntligen kan hänge sig åt gymmet när dem andra ligger på stranden.
Ha det så gôtt!
Hej Patrik!
Ja, det var trevligt att vi till slut träffats och pratat en del och inte bara skrivit inlägg till varandra. :p Haha, tänker inte själv på att jag har sådan norrländska.
Nej, maj känns lite väl tidigt för sommartider. Det var dessutom tur att jag tittade in på hemsidan nu innan jag drar till gymmet för att kolla öppettiderna iom pingst och mkt riktigt så stängs det tidigare idag. Konfunderande med alla olika tider hit o dit.
Mmm, sommarlov o sommarlov, det är tentavecka nu. Jag har dock inte några tentor denna period. Däremot har jag ett arbete som ska in på onsdag, men sen är det slut på skolan för denna termin!
Ha det bra!
27 maj, 2007 at 13:58 #859519Anonym anvandareMemberDenna vecka har varit väldigt hektisk med två projektredovisningar,+ andra aktiviteter på kvällarna så det är därför jag varit så inaktiv här på forumet.
Jag har faktiskt blivit helt frisk från förkylningen så jag har hunnit med att träna två styrkepass och ska snart iväg på ett tredje. Redovisar passen ikväll dock för nu ska jag kocka iordning lite lunch så att jag hinner träna innan de stänger idag.
Är så härligt att aktiverat musklerna igen!
27 maj, 2007 at 15:24 #859520Anonym anvandareMember:yahoo:
Emelie wrote:Denna vecka har varit väldigt hektisk med två projektredovisningar,+ andra aktiviteter på kvällarna så det är därför jag varit så inaktiv här på forumet.Jag har faktiskt blivit helt frisk från förkylningen så jag har hunnit med att träna två styrkepass och ska snart iväg på ett tredje. Redovisar passen ikväll dock för nu ska jag kocka iordning lite lunch så att jag hinner träna innan de stänger idag.
Är så härligt att aktiverat musklerna igen!
gumman!
Träna på för mig med idag då, jag bara slappar!
Hade samma värk i fossingarna i natt då jag jobbat och hjälpa mamma och pappa på deras 100 års fest men KUL var det!
Njutardag i världsklass tooday.
Lycka till m redovisningarna!
Jag håller tummarna!
och för mig är det bara hela 5 poäng kvar till avklarad examen , yes!
Kram /J.28 maj, 2007 at 18:33 #859521Anonym anvandareMember21.00 Bröst,axlar
*Bänk m.hantlar
10kgx15; 13,5×12; 16×6,6,5
*Fjärilen a´la Linda Fodor—-4kgx12,9,10
*Bänk i Smith
10kg vardera sidax10; 15kgx1; 10×10,10
*Bröstpress
31,5×8,8,6
*Hantelpress utan ryggstöd—7×8,8,828 maj, 2007 at 18:39 #859522Anonym anvandareMember14.00 Armar på Sats
*Bicepscurl 6×20; 8×8; 11×12 alt.; 13×8 alt; 14×8 alt+11×8 alt
*Push down
15×15; 25×6; 20×8,8,8
*Arm extension
15×15; 25×8,8; 30×8
*Arm curl
15×8,8,8,8
*French press
10×12; 12×12; 15×12,12
*Koncentrationscurl
8×12+6×12; 8×8+6×8; 8×8+6×8Körde armar på Sats Arkaden. Fick en provträning där genom en utlottning av ett årskort som jag hade lämnat in en lapp till på Espresso House. Kul med lite miljöombyte! Stort,fräscht o supertrevlig personal! :up:
28 maj, 2007 at 18:39 #859523Anonym anvandareMemberDubbelpost.
28 maj, 2007 at 18:45 #859524Anonym anvandareMemberFina gjorda pass!
BRA jobbat!
Sköt om dig, KRAM/J.28 maj, 2007 at 19:44 #859525Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Kul att höra att du inte lämnat mig!! Började fundera på vart du tagit vägen. Vet själv hur det är, man läser i många journaler, men inte alltid man skriver ett inlägg.I sommar ska jag upp till Nordkap och jobba som köksassistent i 6v. Ska bli roligt att göra något annorlunda! Kommer att vara hemma i Sundsvall två sista veckorna av juli, då tycker jag defintivt att vi ska köra något pass ihop om du är där samtidigt vill säga!
Vad ska du själv göra i sommar?
Nä va häftigt, blir som semester o jobb på samma gång. Jag ska jobba i ume på H&M, ska bli spännande att se umeå på sommaren fast det kanske är hel tomt när alla studenter åkt hem.
Jag kommer nog faktiskt att vara hemma sista veckan i juli iaf så då ska vi väl kunna passa in nått. Tänkte även ta mig ut till nyhamn o klättra lite8)
/ Skönt att förkylningen börjar ge med sig!
28 maj, 2007 at 23:53 #859526Anonym anvandareMemberJobbat i 12h
Skulle haft på mig en stegräknare för det blev åtskilliga gångna meter under det 12h pass jag jobbade på under examensceremoni på Chalmers i lördags. Ont i fötterna som bara den efter det, men antagligen bra motion. :kicking:
28 maj, 2007 at 23:57 #859527Anonym anvandareMember15.10 Rygg, baksida axlar
*Latsdragsmaskin
3plx15; 4×12; 6×8,10,10
*Baksida axlar i kabel
4,5×12; 9×8,8
*Sittande rodd
45×8,8,8
*Baksida axlar i maskin—-25×8,8
*Marklyft
60×8; 80×4,5,4Promenad 40min efter gymmandet.
Ett härligt pass!! Kändes som att jag fick riktigt bra kontakt och utförandet var visst bättre i latsdragsmaskinen. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.